quote:Op zondag 20 juni 2010 13:01 schreef oh-oh het volgende:
en verder!
Whehehehe , mijn aupair kindjes kwamen bij ons logeren nadat wij bij hun geweest waren in de UK.
En eentje ( ik weet meteen welke ondanks dat dr naam dr niet onder staat ) schrijft:
Oh I really like your house, it is so -my bedroomlike, if you know what I mean?
If you really want I can come and live with you and we can hire a maid to clean up all the mess that we purposly put down for her.
Ja wij woonden toen echt in een puinhuis
En dan schrijf ik 2 maanden later of zo :quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn tederbeminde nageslacht (dat nu officieel echt door is naar het tweede leerjaar)
Wat lief.quote:maakte ons om 9.15 wakker met ontbijt op bed
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan schrijf ik 2 maanden later of zo :
Flora, het is inmiddels al 13 oktober. Dit huisboek is echt niet zo'n succes hè? Alhoewel het in vergelijking met zaken als schoonmaken, de kalender omdraaien etc. nog wel behoorlijk goed wordt bijgehouden.
![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan schrijf ik 2 maanden later of zo :
Flora, het is inmiddels al 13 oktober. Dit huisboek is echt niet zo'n succes hè? Alhoewel het in vergelijking met zaken als schoonmaken, de kalender omdraaien etc. nog wel behoorlijk goed wordt bijgehouden.
![]()
Ik denk dat ik een black out had of zoquote:Op zondag 20 juni 2010 13:28 schreef Greys het volgende:
TT nummer gewijzigd
(Zat er ook niet een béétje naast he?)
Wat fijn dat hij definitief over is naar jaar 2!quote:
Ja, oude agenda's, die ik ook altijd als dagboek gebruik, terug lezen is ook vaak zo'n AHA Erlebnis.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Daar staat ie dus.
Ik hou echt van zulke vondsten zeg
Ze hadden gewoon weer gehoopt op konijnenpoten denk ikquote:Op zondag 20 juni 2010 18:18 schreef oh-oh het volgende:
Zo zo, gezellig is het hier![]()
Ik verdenk mijn vader er gewoon van dat ie hier voetbal wilde kijken hoor.
Ze waren in de buurt naar een braderie geweest, ze waren nooit op tijd thuisgekomen![]()
Maar mn kastenproject is ondertussen wel af hoor, mn ma lag op de hond bij de honden, pa zat voetbal te kijken, gezellig joh
Nee dat kan het niet geweest zijn want mn vader eet dat niet ( die kreeg frikandellen gisteren ) en mn moeder had nog een portie mee naar huis voor vandaag, vandaar dat ze ook optieften voor de volgende wedstrijd begon en voor het avonetentijd wasquote:Op zondag 20 juni 2010 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon weer gehoopt op konijnenpoten denk ik
(Toch, die at je met hen toch?)
Je ma lag op de hond bij de honden?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:18 schreef oh-oh het volgende:
Zo zo, gezellig is het hier![]()
Ik verdenk mijn vader er gewoon van dat ie hier voetbal wilde kijken hoor.
Ze waren in de buurt naar een braderie geweest, ze waren nooit op tijd thuisgekomen![]()
Maar mn kastenproject is ondertussen wel af hoor, mn ma lag op de hond bij de honden, pa zat voetbal te kijken, gezellig joh
quote:
Kattensnorren?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:18 schreef Strega het volgende:
Zo wij gaan zo gaas voor een nieuwe kippenren halen.
Nog even wat kattensnorren scoren bij onze favo kweker, Foltz in Meeden en verse asperges en aardbeien halen.
quote:
Zal lekker kletsen zijn geweest voor hem, met een kaakontsteking. Lachen als een tuinder met kiespijnquote:Op zondag 20 juni 2010 20:25 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Kattensnor, ik heb een witte, paarse en blauwe gekocht. Had ze dit jaar niet zelf gezaaid. Ook nog een donkerrode purperkleurige papaver, een donker purper tabaksplanten nog wat donkerpaarse verbena's.
Watertandend daar zitten kijken naar een heel mooi antiek Hindoe beeldje, nieuw wijnglas gekocht daar mijne gebroken was, lekker met Andries, een van de eigenaren, bijgekletst, die zou vandaag in Bingerden op de tuinbeurs staan, maar had z'n partner maar daargelaten en met een kaakontsteking naar huis gegaan.
Hij had denk ik pijnstillers gehad, want nu even geen pijnquote:Op zondag 20 juni 2010 20:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal lekker kletsen zijn geweest voor hem, met een kaakontsteking. Lachen als een tuinder met kiespijn
Ruikt die zo lekker? Of is ie heel zacht?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:10 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga mezelf maar weer eens in het Lush-topic voegen, want ik wil uit Engeland graag Creme Anglaise bestellen. Scheelt ¤ 15 met hier.
Beide! Het is echt warme geile luchtquote:Op zondag 20 juni 2010 20:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Ruikt die zo lekker? Of is ie heel zacht?
Mmmm, klinkt heel lekker! Beetje zwaar, zwoel dus....quote:Op zondag 20 juni 2010 21:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Beide! Het is echt warme geile lucht![]()
Geen parfum meer nodig (heb ik toch al zo'n hekel aan)
Ik ben wel een echte parfum freak. Alleen niet voor "gewone" luchten.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Mmmm, klinkt heel lekker! Beetje zwaar, zwoel dus....
Mijn tropische jasmijn ruikt nu buiten ook zo!
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
ik zat te eten, Napoleon kwam aanvliegen en ging in mijn haar hangen, tussen mijn rechteroog en oor in
flikkert 'ie uit m'n haar, op zijn rug midden in m'n bord
Zwabber, 21.00 geweest! X-Rated!quote:Op zondag 20 juni 2010 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
ik zat te eten, Napoleon kwam aanvliegen en ging in mijn haar hangen, tussen mijn rechteroog en oor in
flikkert 'ie uit m'n haar, op zijn rug midden in m'n bord
nee midden in een berg rijst, nadat hij geschrokken was weggevlogen kwam hij weer terug wandelen om stiekem van de saus te proevenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]![]()
LOL! Lag ie tussen je biefstukje en je groente?
![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
net Arie Koomen op tv over Patricia Paaij
"Patricia, je bent een echte ster..."
"Al jaren uitgedooft, en nog steeds te zien"
en nog meer van dat soort grapjes
gehaktdag
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee midden in een berg rijst, nadat hij geschrokken was weggevlogen kwam hij weer terug wandelen om stiekem van de saus te proeven
viel best mee, hij rolde om, en vloog weg zonder de rijst al te veel in het rond te maaienquote:Op zondag 20 juni 2010 22:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]Dat zal een slagveld geweest zijn, of niet?
Hij doet iig recht aan z'n naam
![]()
Oh! Netjes.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
viel best mee, hij rolde om, en vloog weg zonder de rijst al te veel in het rond te maaien![]()
er zat alleen een put in de berg rijst waar hij lag
Het is alleen geen bloemengeur. Ik weet alleen niet helemaal wat wel. Maar ik vinnum geil. Ik blijf aan mezelf ruiken en krijg zin om.....quote:Op zondag 20 juni 2010 21:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Mmmm, klinkt heel lekker! Beetje zwaar, zwoel dus....
Mijn tropische jasmijn ruikt nu buiten ook zo!
Mmmm, klinkt idd geil, sterkte morgen!quote:Op zondag 20 juni 2010 22:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is alleen geen bloemengeur. Ik weet alleen niet helemaal wat wel. Maar ik vinnum geil. Ik blijf aan mezelf ruiken en krijg zin om.....
Ik ga lekker gewoon slapen. Morgen om 6 uur de wekker en werken
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Wat een non info Maesje, details wil ik, details
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:50 schreef Maes het volgende:
Voor het trouwen zijn nog geen details.![]()
Fiep is inmiddels zo goed als zindelijk en windt iedereen om haar kleine achterpootje. Ik heb van die eetkamerstoelen van Ikea, deze
[ afbeelding ]
Fiep gaat daaronder zitten in de ambush en komt eronder vandaan voor een aanval op tenen
Ohh okequote:Op maandag 21 juni 2010 10:03 schreef Maes het volgende:
We gaan pas mei volgend jaar trouwenIk begin na de vakantie met de organisatie.
Jaaaaaaaaquote:Op maandag 21 juni 2010 11:03 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Maes, zie jij kans om vandaag ff centjes te brengen voor de spullen die morgen bij W. worden afgeleverd?
Die dame komt morgenochtend![]()
En hebben jullie gezien dat het vanaf vandaag elke dag warmer wordt en dat het zaterdag 28 graden zou gaan worden?
Nou grootquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:27 schreef DeZwabber het volgende:
er zit iets op mijn laptop en het zegt "goeiemorgen!tuuttuuttuutuuttuut pieppieppieppiep bonjour"
En ik mag helpenquote:
Zegtie bonjour?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:27 schreef DeZwabber het volgende:
er zit iets op mijn laptop en het zegt "goeiemorgen!tuuttuuttuutuuttuut pieppieppieppiep bonjour"
Ik zou dat ook nog wel willen voor Bink. Istie heul duur of viel het mee?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:26 schreef oh-oh het volgende:
Of Sneeuw ende Hagel ja![]()
Ik heb net EINDELIJK een goede hondentondeuse besteld bij Zooplus, ik denk dat mijn leven nu een stuk gemakkelijker gaat worden
Mijn lieve vriendin met enorm organisatietalent is mijn ceremoniemeesteresquote:Op maandag 21 juni 2010 10:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohh okeNouja, ik weet uit ervaring dat het bizar veel geregel is, ook als je het simpel wilt houden!
Succes alvast!
Heb je ook iemand die je erbij helpt, vriendin ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:31 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn lieve vriendin met enorm organisatietalent is mijn ceremoniemeesteres
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe het altijd heel kort knippen als er warm weer aan komt. Maar een tondeuse met een standje er op dat het wat langer kan blijven (anderhalve centimeter ofzo?) lijkt me ook wel wat, dat gaat wat sneller dan knippen. Maar misschien praat ik onzin en werkt het zo helemaal niet, ik ga wel eens kijken op de sitequote:Op maandag 21 juni 2010 11:32 schreef oh-oh het volgende:
109 euro, en dan heb ik een 0.2 mm scheerkop dr bij voor standje xtra kaaldie was ook nog es 27.95 of zo.
Tis de moser max van bij Zooplus, kiek mer.
Doe je haar altijd zelf of laat je t normaal doen?
Als je dr normaal laat trimmen dan heb je je geld sowieso wel zo dr uit, maar je moet t wel een beetje kunnen natuurlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Datbedoelik.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:36 schreef Maes het volgende:
Je hebt het geld er zeker snel uit want een bezoekje aan de trimsalon is al gauw ¤ 40
Whehe ik dacht net zelf dat ik voor Chico zo een ding niet meer aan zou schaffenquote:Op maandag 21 juni 2010 11:37 schreef Greys het volgende:
Wel hopen dat Bink dan nog een jaartje of vijf mee gaat ofzo
Niet alleen om het geld van de tondeuse hoor![]()
En ja, overal even kort oh-oh en dan de oren, gezichtje en staart gewoon met de hand leuk knippen
nee, die scheer je er dan toch af?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:37 schreef Greys het volgende:
Wel hopen dat Bink dan nog een jaartje of vijf mee gaat ofzo
Niet alleen om het geld van de tondeuse hoor![]()
En ja, overal even kort oh-oh en dan de oren, gezichtje en staart gewoon met de hand leuk knippen
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, die scheer je er dan toch af?
[ afbeelding ]
Das zielugquote:Op maandag 21 juni 2010 11:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, die scheer je er dan toch af?
[ afbeelding ]
Nou ja, ik dacht het stiekem dus ook heel even in een flits hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 11:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe ik dacht net zelf dat ik voor Chico zo een ding niet meer aan zou schaffen![]()
Psiesquote:Op maandag 21 juni 2010 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht het stiekem dus ook heel even in een flits hoor![]()
Van Bink dus. Maar stelllllll dat Bink er over een tijdje niet meer is (ik ga er van uit dat ze 20 wordt) dan moeten we toch weer vrij snel een ander hondje nemen omdat Boor zo dol is op hondjes. Dus dan hebben we alsnog een tondeuse nodig, moeten we maar denken
Nee die laat ik doenquote:Op maandag 21 juni 2010 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Doe jij Bob ook zelf Maes?
Zeg, gaat die logeerpartij nog door of gaan jullie dr heul nie kunnen missen en gaat ze toch maar mee????
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee die laat ik doen![]()
Logeerpartij gaat door en we komen binnenkort kennismaken hoor
Ben jij 3 juli beschikbaar? Koe bij de horens en weekenden zitten ook zo vol hierquote:Op maandag 21 juni 2010 11:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik bedacht het toen ik allemaal afspraken maakte, dat jij dr wss ook nog tussendoor moest ergens
Deal, mogen jullie Kees dr fjaardag komen vieren hierquote:Op maandag 21 juni 2010 11:50 schreef Maes het volgende:
[..]
Ben jij 3 juli beschikbaar? Koe bij de horens en weekenden zitten ook zo vol hier
quote:
Aldus ClubCircuitNLquote:Beenie Man vervang Snoop Dogg op Parkpop. Kunnen we met zijn allen meezingen terwijl hij oproept tot moord op homo's. Lekker bezig Parkpop.
No shit, hoe sneu is dat dan wel niet zegquote:Op maandag 21 juni 2010 12:09 schreef Pagan het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)op-dogg-parkpop.html
[..]
Aldus ClubCircuitNL
ja ik zag het op twitter, de organisatie is niet echt helder bezigquote:Op maandag 21 juni 2010 12:09 schreef Pagan het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)op-dogg-parkpop.html
[..]
Aldus ClubCircuitNL
Mooi!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:01 schreef Lau. het volgende:
[..]
Goed hoor!
En hoe is 't hier met iedereen?
Bento time geweest?quote:
Iedereen is er stil van.....quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:31 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn lieve vriendin met enorm organisatietalent is mijn ceremoniemeesteres
Ik wist het al!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo leuk!![]()
![]()
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Ja, hier breekt de zon nu ook al door! Lekker!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Het is hier nu al best lekker, vanmorgen was het niks maar twas goed te doen in de pauze
Volgens mijn kalender is het vandaag officieel het begin van de zomerquote:Op maandag 21 juni 2010 14:34 schreef Strega het volgende:
Oh, heerlijk vanaf morgen echt zomer weer!
Ja, absoluut!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:36 schreef Lau. het volgende:
[..]
Volgens mijn kalender is het vandaag officieel het begin van de zomer
Dus dat goeie weer komt precies op het goede moment!
Behalve dat het in de weekends altijd zo extreem wordt (of lijkt te worden).quote:Op maandag 21 juni 2010 15:51 schreef oh-oh het volgende:
Toch hebben we al best veel goed weer gehad hoor
Ahw! Wat leukkkquote:Op maandag 21 juni 2010 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik doe het altijd heel kort knippen als er warm weer aan komt. Maar een tondeuse met een standje er op dat het wat langer kan blijven (anderhalve centimeter ofzo?) lijkt me ook wel wat, dat gaat wat sneller dan knippen. Maar misschien praat ik onzin en werkt het zo helemaal niet, ik ga wel eens kijken op de site
Nee, vriendin van me knipt & verft mequote:Op maandag 21 juni 2010 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Zelf knippen ook?
Ik verfde mn haar vroeger echt altijd, sinds ik dat niet meer doe heb ik echt heerlijk haar
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Ja das fijn, mijn beste vriendin doet mijn haren ook altijd extragratisch en zo.
Dies kapster en neemt haar werk graag mee naar huis![]()
Kiehandig
Oeh! Nicequote:Op maandag 21 juni 2010 18:18 schreef nokwanda het volgende:
Thuis
NokManda heeft vandaag overleg gehad met de DA. De pillen tegen diarree slaan goed aan en er liggen weer harde drollen in de bak. Dus als het zo blijft hoeven de poezjes niet aan de Metrazol.
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:18 schreef nokwanda het volgende:
Thuis
NokManda heeft vandaag overleg gehad met de DA. De pillen tegen diarree slaan goed aan en er liggen weer harde drollen in de bak. Dus als het zo blijft hoeven de poezjes niet aan de Metrazol.
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
en Napoleon heeft ontdekt dat zijn langverloren tweelingbroer in het schermpje van mijn telefoon woont
Als je langharen in huis hebt ga je daar idd harder van juichen dan anders.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je langharen in huis hebt ga je daar idd harder van juichen dan anders.
Oeh, hoe laat gaat de zon onder?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:59 schreef nokwanda het volgende:
Vandaag is de langste dag van het jaar. Gaat er hier iemand nog naar de late zonsondergang kijken?
Gelukkigquote:Op maandag 21 juni 2010 18:18 schreef nokwanda het volgende:
Thuis
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
en Napoleon heeft ontdekt dat zijn langverloren tweelingbroer in het schermpje van mijn telefoon woont
Ik genoot er zo van dat het alleen maar langer licht was de laatste tijd, heerlijkquote:Op maandag 21 juni 2010 18:59 schreef nokwanda het volgende:
Vandaag is de langste dag van het jaar. Gaat er hier iemand nog naar de late zonsondergang kijken?
21:57, de avondschemering duurt tot 22:46 en vandaag was de dag 16 uur en 48 minuten lang.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]Nou idd...
[..]
Oeh, hoe laat gaat de zon onder?
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
oh, en de bonusfoto, Nappie en zijn beessie:
[ afbeelding ]
Ongeveer de tijd dat ik naar bedje ga.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:13 schreef Pagan het volgende:
[..]
21:57, de avondschemering duurt tot 22:46 en vandaag was de dag 16 uur en 48 minuten lang.
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:13 schreef Pagan het volgende:
[..]
21:57, de avondschemering duurt tot 22:46 en vandaag was de dag 16 uur en 48 minuten lang.
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
oh, en de bonusfoto, Nappie en zijn beessie:
[ afbeelding ]
Ja, dat denk ik wel.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ongeveer de tijd dat ik naar bedje ga.
Man, wat heb ik de afgelopen nacht weer slecht geslapen. Tussen iedere droom moest ik me omdraaien en wakker worden. Heb weer de raarste dingen meegemaakt. Raar, want het hele weekend heb ik heerlijk geslapen. Zal wel aan de wenperiode liggen.
Och, met mij, geen verandering. Enkel gaat slecht, we verwachten eigenlijk weinig verbetering. Maar goed 21 juli weer naar het ziekenhuis. We proberen er maar het beste van te maken en een beetje te genieten. Daarom ben ik ook blij dat het weer mooi word. Lekker buiten, beetje planten pielen op de veranda en lekker in m'n nieuwe tuinfauteuil in de zon. Verder genieten van kleine Rufus, het kitten dat hard gaat.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het nu eigenlijk met jou Strega? En heb je nog wijnglazen bij elkaar kunnen sprokelen met de makro zegels?
nee dat klopt, hij is in de rui, hij heeft een erg punky koppie vol pennenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ziet ie er nou een beetje verwilderd uit of ligt het aan mij?
oeh ja! is er al verbetering?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het nu eigenlijk met jou Strega? En heb je nog wijnglazen bij elkaar kunnen sprokelen met de makro zegels?
is de boel al dicht?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Och, met mij, geen verandering. Enkel gaat slecht, we verwachten eigenlijk weinig verbetering. Maar goed 21 juli weer naar het ziekenhuis. We proberen er maar het beste van te maken en een beetje te genieten. Daarom ben ik ook blij dat het weer mooi word. Lekker buiten, beetje planten pielen op de veranda en lekker in m'n nieuwe tuinfauteuil in de zon. Verder genieten van kleine Rufus, het kitten dat hard gaat.en Bullie, die nog steeds knuffeliger word. De dieren gedijen allen goed, dus dat is sowieso fijn.
Ja, de glazen gaan lekker, ik heb nu al 4 rode wijn en 4 witte wijn glazen en een spaarkaart die ook nog wel vol komt, dus dat worden dan nog 4 rode wijn glazen erbij!
Nog steeds niet helemaal, helaas....quote:
Als ik die foto van Nappie aan Tashi laat zien, dan wil hij een eigen Nappie i.p.v. een beesiequote:
dit dus:quote:Op maandag 21 juni 2010 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee dat klopt, hij is in de rui, hij heeft een erg punky koppie vol pennen![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Als ik die foto van Nappie aan Tashi laat zien, dan wil hij een eigen Nappie i.p.v. een beesie
Kjoeeeeeeeeeeeeeeetquote:Op maandag 21 juni 2010 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee dat klopt, hij is in de rui, hij heeft een erg punky koppie vol pennen![]()
[..]
oeh ja! is er al verbetering?
quote:
Nappie nieuwe veertjes aant kweken! Issie straks weer helemaal mooiquote:
Ahwwwquote:Op maandag 21 juni 2010 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
uhuh, sommige zijn al een klein beetje open en daar zit weer prachtig vers geel onder![]()
nog feller
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
valt mee, hij is alleen veels te nieuwsgierig en beseft niet dat dat soms irritant is
Ohjeequote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef oh-oh het volgende:
Thuis.
Oog was niet goed, zat flinke plek in, dus nu duuuuuuuure zalf, en volgende week maandag terug.
Gewichten waren nog schrikbarender, ondanks dat ze op dubbel voer gestaan hebben en ik ook al van voer gewisseld heb en ze niet allemaal hetzelfde eten zijn ze allemaal weer afgevallen, zelfs Kees ( nou ok Sjon niet, dies aangekomen want dies nog ietsie gegroeid).
Chico weegt verdikkeme nog maar 5 ( ideale gewicht 6.2 maar vorige keer 5.4 ) kilo en Karel 2.95 ( van 3.85) en Billy 5.8 ( van bijna 7).
Maar ze vond alle honden wel vitaal en levendig en gezond overkomen, dus het komt echt van het vele lopen.
Zij vond ze overigens niet mager op Chico na, maar gewoon geen enkel spek en wel goede bespiering.
Het eerste wat ze weer riep was dat Chico op nierdieet voer moest, dus ik kreeg proefpakketjes mee.
Ik ben dr zooooo op tegen eigenlijk...
Ik ga me es verdiepen in ander voer met zo min mogelijk eiwitten maar waar ie toch flink van kan aanspekken ff...
Maar ik ga echt niet meer naar haar, alleen nog voor dat oog voor check ups, niet meer voor andere dingen, ik ben dr echt zo beu, tis zo een raar wijf
Pfffft, wat een gedoe weer ofnie... En allemaal afgevallen? Wat vreemd...quote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef oh-oh het volgende:
Thuis.
Oog was niet goed, zat flinke plek in, dus nu duuuuuuuure zalf, en volgende week maandag terug.
Gewichten waren nog schrikbarender, ondanks dat ze op dubbel voer gestaan hebben en ik ook al van voer gewisseld heb en ze niet allemaal hetzelfde eten zijn ze allemaal weer afgevallen, zelfs Kees ( nou ok Sjon niet, dies aangekomen want dies nog ietsie gegroeid).
Chico weegt verdikkeme nog maar 5 ( ideale gewicht 6.2 maar vorige keer 5.4 ) kilo en Karel 2.95 ( van 3.85) en Billy 5.8 ( van bijna 7).
Maar ze vond alle honden wel vitaal en levendig en gezond overkomen, dus het komt echt van het vele lopen.
Zij vond ze overigens niet mager op Chico na, maar gewoon geen enkel spek en wel goede bespiering.
Het eerste wat ze weer riep was dat Chico op nierdieet voer moest, dus ik kreeg proefpakketjes mee.
Ik ben dr zooooo op tegen eigenlijk...
Ik ga me es verdiepen in ander voer met zo min mogelijk eiwitten maar waar ie toch flink van kan aanspekken ff...
Maar ik ga echt niet meer naar haar, alleen nog voor dat oog voor check ups, niet meer voor andere dingen, ik ben dr echt zo beu, tis zo een raar wijf
Puk knipoogt terugquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:30 schreef Lau. het volgende:
Oja, even een crosspost van mijn lieve Frummel
[ afbeelding ]
Hij speelde eindelijk weer 's met z'n eeuwenoude trilmuisje!Laatste tijd is ie echt een opa geworden, zo sloom, niet meer spelen, alleen nog maar slapen. Maar vandaag heeft ie eindelijk weer gespeeld
In Belgie ¤ 5,89quote:Op maandag 21 juni 2010 21:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh lief Lau.![]()
en Puk en Nap met hun beessies![]()
Ik heb dr kweet niet hoeveel ondertussen, van collega's en zo gekregen![]()
De honden zijn dr echt leip mee , ze zijn dr helemaal wild van haha.
Oh en voor we naar de da gingen heeft Sjon zoooooo leuk gespeeld, met een miniatuur bull terriër pup van 4 maanden, echt geweldig, maar ik heb geen zin om de foto's van de camera te halen nu![]()
Karel heeft trouwens Fucithalmic oogzalf gekregen.
Weet iemand waar ik kan vinden wat dat normaal ongeveer kost?
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In Belgie ¤ 5,89
Te vinden via google http://www.newpharma.be/a(...)-oogzalf-1x5g-1.html
Jeutje!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
No shit!
Ik was gewoon weer 60 euro kwijt bij die draak he
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nooit iets aan de hand met de honden, alleen dat gedoe met Frits zn hart.
Eigenlijk kwam ik er na het inslapen van Frits pas achter dat ze eigenlijk echt heel onaardig is zeg maar![]()
Ik ent Chico en Karel trouwens al lang niet meer hoor![]()
Maar ze hebben wel alle stempeltjes![]()
En ze zijn heul nie dood nie![]()
Ik ga nu wel voor de follow up voor dat oog nog, want daar heb ik goed voor mogen betalen alvast, en verder zoek ik nu echt een nieuwe da, ze krijgt van mij geen cent meer met dr vooroorlogse ideeën![]()
Kijk, over vers voer kun je van mening verschillen, maar die discussie ging ze wel es met me aan zonder zelf ook maar enig argument te hebben waarom het niet goed zou zijn.
Ja domme opmerkingen als dat brok beter is voor de tanden![]()
Maar dat vond ik dan niet echt een reden waarom ze qua technisch handelen geen goede da zou zijn zeg maar.
Maar dat verhaal over entingen tegen dat vrouwke, dat deed t m wel nu hoor.
Ik kwam niet meer bij. Ik had hem op mijn hoofd en zat MM ermee te meppen. En Baloe maar kijken en willen spelenquote:
Maaaaaaesje haiquote:
Wake up babequote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet trouwens echt lachen om die Parkpopperikelen.
Vanmorgen stond er op de metro dat ze dan Sieneke maar moesten laten komen
Ik denk dat die ook best nog wat agressie opwekt bij een boel mensen eigenlijkquote:
Ja tis ook jammer.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Toch is het jammer, ik kom er al 10 jaar en de eerste paar jaren was ze echt best een fijne da hoor.
Tis zo omgeslagen sinds ik eerst kvv ging voeren, en later niet meer daar kwam enten.
En begrijp me niet verkeerd, het gaat echt totaal niet om het geld, maar het feit dat ze echt domme praat verkoopt en aan dr eigen beurs denkt schijnbaar, en totaal niet mee gaat met de tijd, dat vind ik echt niet kunnen...
Anyway, ik ga slapen
Leer die vogel nu es behoorlijk vloekenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:29 schreef DeZwabber het volgende:
Napoleon de woorden Toet en Piep leren is echt m'n beste beslissing ooit![]()
zittie vrolijk in zijn boom, "Toettoettoettoet toeeeeet" "pieppiepiepiepiepiep"
Van mij welquote:
Jaaaaaa ik ben al te lang vogelloosquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:58 schreef Maes het volgende:
Ik moet zeggen ik vind Nappie superschattig maar eigenlijk vind ik vogels een beetje engDat gefladder enzo.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:29 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Als Hans dr nog geweest was had je bij mij zitten eten met een megakraai op tafel
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:59 schreef DeZwabber het volgende:
joh, tis een fladderende tennisbal, d'r is niks engs aan in het echt
he verrek, hij staat uitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:18 schreef oh-oh het volgende:
Zwab, heb je de radio aan?
Zet je m ff heel hard en zingen we ff samen?
Ja zegquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
he verrek, hij staat uitdas voor het eerst
ja, maar jij stond bij alles vooraan van de afgelopen 20 jaar geloof ikquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:27 schreef oh-oh het volgende:
Jamaar dees was dr op:
( en ja ik zeg t nog es ik stond daar vooraan)
Heul niequote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar jij stond bij alles vooraan van de afgelopen 20 jaar geloof ik
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:50 schreef Enfermera het volgende:
IK HEB EEN 7 VOOR MIJN SCRIPTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Je vergeet die groene.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:50 schreef Enfermera het volgende:
IK HEB EEN 7 VOOR MIJN SCRIPTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Thaaaankssssquote:
Ja, ik wist niet wat de code wasquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Goed gedaan
![]()
Tja, ik kan dr ook niks aan doen dat ik vooraan stond en jullie niet![]()
Schrok me net de tering, recht achter me een onwijze aanrijding, scooter knalde knoerhard op een auto midden op het kruispunt en schoot door de stoep op waar ie een man van achteren op volle snelheid aanreed.
Echt een klap , niet normaal meer, en gegil, en paniek , doodeng, die man op de stoep die was echt flink fucked up![]()
Dat had ik net zo goed kunnen zijn
...Ze weten niet meer hoe ie in elkaar moet?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Onze printer is gecrashed vanochtend en naast me zitten nu twee Xerox mannen heeeeeeeeel erg depressief te kijken en het hele apparaat ligt uit elkaar
Ik denk dat ie helemaal overleden is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
...Ze weten niet meer hoe ie in elkaar moet?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat ie helemaal overleden is.
Hij printte ineens zomaar alleen nog maar hele zwarte vellen
Hij nam mijn liefde voor het Pearl Jam nr mss wat serieus.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Helemaal zwart?
Is ie niet gewoon depressief?
Jaaaaaaaaaaaaaa paint it blackquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij nam mijn liefde voor het Pearl Jam nr mss wat serieus.
Of zou ie fan van de Stones zijn?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:50 schreef Enfermera het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godverdomme, Cora Kemperman zit nog wel in Maastricht?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja en ik heb een hele leuke rok gekocht bij Cora Kemperman![]()
Dankzij Greys en dr jurk ben ik daar weer es gaan kijken![]()
* uitgehyperd is en bento pakken gaat *
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Godverdomme, Cora Kemperman zit nog wel in Maastricht?
Ik baalde een paar jaar geleden ontzettend dat de winkel in Groningen dicht ging
Lush, Cora Kemperman, de ontberingen die we hier in het noorden hebben...quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Lush, Cora Kemperman, de ontberingen die we hier in het noorden hebben...
En jij weet zeker nergens van.....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Onze printer is gecrashed vanochtend en naast me zitten nu twee Xerox mannen heeeeeeeeel erg depressief te kijken en het hele apparaat ligt uit elkaar
Mijn naam is haasquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
En jij weet zeker nergens van.....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
En jij weet zeker nergens van.....
[ afbeelding ]
quote:
Haha, kittens, geweldigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:57 schreef Cat22 het volgende:
Gefeliciteerd Enfermera!Super zeg!
Ik ben hier alleen maar kitten pootjes aan het afvegen: graafgraafgraaf poep. krabbelkrabbelkrabbel... door de poep heen ipv die af te dekken.
En vervolgnes pootje omhoog en heul verschirkt en zielig kijken tot tante Cat komt poetsen.![]()
Man o man, wat gaat dat hok morgenavond ene teringbende zijn als ik terug kom van m'n werk.![]()
En een paar graden kouder ook nog. Je zou daar een UGG winkel moeten hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Lush, Cora Kemperman, de ontberingen die we hier in het noorden hebben...
Je hebt geen vuvuzela nodig.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:29 schreef DeZwabber het volgende:
Het gaat. Het is nog steeds effe wennen, die 40 uur. Het werk is niet zwaar. Ik ervaar het niet als werkdruk. De afdeling is niet slecht. Het is alleen het vroege opstaan, het op tijd naar bed moeten, iedere dag, wat erin hakt. En ik slaap weer echt slecht, dus ik rust niet uit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:38 schreef oh-oh het volgende:
Hey werkende vrouw!
Trek je t nog een beetje, zit je al lekker in je ritme?
Pfffff wij wilden ook ff een duif redden die al twee dagen bij de benedenbuuf in dr tuintje zit te zitten net.
Dus ik pak m ( ik had voer een hok etc , ik dacht lamakome die duif ) komt dr bloed uit zn bakkes.
Toch meer een gevalletje dierenambulance dus![]()
Ik heb 11 keer gebeld maar kwam dr niet doorheen, uiteindelijk is t een andere buuf wel gelukt.
Stel je voor dat dr echt iets dringends geweest was zeg.
Tis de tweede keer dat ik ze geprobeerd heb te bellen, beide keren niet gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |