Wat dacht je van richting Stavoren?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wolvega en Harlingen, daar tussen niks. Wolvega is (richting) zuid, Harlingen is west. Dus
Moet je Chipszak roepen, die zag hem in het fobo ergens.quote:
Leg het eens uit, en snoer HSG eens de mond.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:52 schreef DeBassist het volgende:
ik snap geen zak van wat er allemaal aan de hand is
Haha, halve ONZ SC was erbij en het staat ook in R&P, iedereen zal het wetenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Dit is wel een beetje lullig om het in GC te gooien.
Maargoed.. aan de andere kant zal het vast toch bekend worden.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je Chipszak roepen, die zag hem in het fobo ergens.
quote:Op 19-06-2010 21:36 schreef laforest
[..]
Ik denk dat ik jou of verder niemand verantwoording verschuldigd ben voor een foto, thats all it is. Of je mij mag of niet doet er voor mij verder niet toe, ik heb me verder goed gedragen.
We wachten gewoon op uitleg toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:53 schreef ChipsZak. het volgende:
18+ ? (is 17quote:
?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:53 schreef Quir het volgende:
[..]
Leg het eens uit, en snoer HSG eens de mond.
Ja, hij plettert het zelf in R&P.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Daar mag ik niet in van Danny.quote:
Moet je vaker in S&G komen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:53 schreef yvonne het volgende:
En ik had werkelijk waar nog nooit van sisterya gehoord.
Omg wat erg.quote:
"dat hoeft niet" Fatso!quote:
st.babylon. overgrote freak en dik.quote:
Alex relatie met Sistrya en Laforest post foto in KPD waar hij aan Sistrya d'r tieten zit. Terwijl Sis en Alex dus een relatie hebben/hadden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:55 schreef Chowi het volgende:
Iemand. Samenvatting. Nu.
samenvatting plzquote:
FOKverkering, foto van één deel van de verkering met een andere FOKker in KPD.quote:
Leg eens uit, dat ene topic met jou en sisteria en zo!quote:
godverdomme ..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Alex relatie met Sistrya en Laforest post foto in KPD waar hij aan Sistrya d'r tieten zit.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Alex relatie met Sistrya en Laforest post foto in KPD waar hij aan Sistrya d'r tieten zit.
Ik snap echt bij god niet wat er aan de hand is.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leg eens uit, dat ene topic met jou en sisteria en zo!
wie liegt er nou ??quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik snap echt bij god niet wat er aan de hand is.
dankje!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:57 schreef Laydina het volgende:
samenvatting:
systeria heeft sinds kort relatie met alexxx
systeria en laforest plaatsen beiden wel eens foto's in kpd
verschijnen vandaag samen1! op een foto in kpd
ondanks relatie van sys en alex
alexx gekwetst
en sys en laforest die zich steilletjes houden.
zo!
Ik houd me niet stil, ik ben voetbal aan het kijken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:57 schreef Laydina het volgende:
samenvatting:
alexx gekwetst
zo!
Die deed Laforest eerst. Ja, hij kreeg een jong bloemetje te pakken.quote:
Nee want jij vindt ;t normaal om aan de tieten te zitten van iemand die bezet isquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik snap echt bij god niet wat er aan de hand is.
Die in zn fobo is ook weg.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:58 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom haal je die foto nu weg?
Het is al even bezig hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik houd me niet stil, ik ben voetbal aan het kijken.
Ik heb de link nogquote:
Bwhahahhaahaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
"dat hoeft niet" Fatso!
[..]
st.babylon. overgrote freak en dik.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:57 schreef Renesite het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1469292/2/101#83025376
En verder.
In KPD ook.quote:
Ik pletter van m'n stoel van het lachen hierquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die deed Laforest eerst. Ja, hij kreeg een jong bloemetje te pakken.
Ohjaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die deed Laforest eerst. Ja, hij kreeg een jong bloemetje te pakken.
Die heb ik ook nog wel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:57 schreef Schenkstroop het volgende:
Er is maar 1 revange Alexxxx beste man. Strooi Systeria dr naaktfotos op fok!
Parajukuquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ban hem overal behalve hier, dan moet hij wel!
Alsof het zin heeft, hij is allang gequote.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:58 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom haal je die foto nu weg?
Is tie echt zo klein?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:59 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ohjadat wat op niets uit liep haha
maar nooit wat gebeurd verder dus verder weinig interessants om te roddelen
AAAH FUCK WAT JAMMER NOUUU!! I WANTED TO BE PART OF THE GOZZIZIZISISISIP
Dat niet alleen, denk je dat niemand die foto opslaatquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alsof het zin heeft, hij is allang gequote..
Dat is iets tussen de eigenaresse van de tieten en hem. Raarder vind ik het dat je er foto's van maakt en deze online zet zonder dat het nu-ex-vriendje er van weet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee want jij vindt ;t normaal om aan de tieten te zitten van iemand die bezet is
Weet ik veel. Jullie fobo stond vol afspraakjes en kusjes en seksjes, hmm.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:59 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee want jij vindt ;t normaal om aan de tieten te zitten van iemand die bezet is
Daaromquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alsof het zin heeft, hij is allang gequote..
Pingpongtopic?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
het is een complot!
De illuminati zitten erachter! Ik zweer 't je!
--> BNW
Haha ja en heel FOK! werd daar misselijk van, Damnn goeie ouwe tijdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weet ik veel. Jullie fobo stond vol afspraakjes en kusjes en seksjes, hmm.
Dat is denk ik ook wat de meesten het nog triests vinden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is iets tussen de eigenaresse van de tieten en hem. Raarder vind ik het dat je er foto's van maakt en deze online zet zonder dat het nu-ex-vriendje er van weet.
That.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook wat de meesten het nog triests vinden.
Jij mag alles, René.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:01 schreef Renesite het volgende:
Als ik nou een screenshot laat zien, dan mag dat toch?
Neequote:
Hij is wel degene die expres die foto op FOK gooit, met eenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uhh, dan moet je niet bij hem zijn, hij is niet degene die bezet is
Mja dat was ook wel te verwachten van hem.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is iets tussen de eigenaresse van de tieten en hem. Raarder vind ik het dat je er foto's van maakt en deze online zet zonder dat het nu-ex-vriendje er van weet.
Sinds kort? Dit was toch al heul lang zo? Of ben ik in de war?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:57 schreef Laydina het volgende:
samenvatting:
alexx gekwetst
zo!
Vaker op F5 drukken!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:02 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Toen ik dat postte stond de samenvatting er nog niet haha
Stel je niet zo aan! Ze zijn niet getrouwd of zo! SGP stemmer of wat?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
Nou, wat een kuthoer die Systeria en wat kuthond die laforest.
heb je geen kpd toegang?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:02 schreef Annnet het volgende:
IEMAND MOET FF DIE FOTO PMEN.
En: LAFOREST EN PLUISKONIJN?
Dat is wat ik gehoord heb.. weet niet hoelang die relatie al gaande isquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sinds kort? Dit was toch al heul lang zo? Of ben ik in de war?
Nee, bah. Ik wil geen naakte FOK!kers zien, maar hier ben ik wel in geïnteresseerd.quote:
Samenvatting:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:02 schreef Annnet het volgende:
IEMAND MOET FF DIE FOTO PMEN.
En: LAFOREST EN PLUISKONIJN?
van hem naar snaavel?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:02 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja man, begin dit jaar je weet toch
Ik zou liever zeggen dat ik een relatie had dan toegeven dat ik een relatie aan het faken wasquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:02 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja man, begin dit jaar je weet toch
Kan geregeld worden hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:59 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Truequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:03 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Samenvatting:
Was gezellig on the webs,
in the real; not so much.
Van mijn kant in ieder geval
Wel hoop getroll en gelol btw!
Vreemdgaan is gewoon fout. Dat ze het dan opbiecht aan hem maar niet via FOK zo.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan! Ze zijn niet getrouwd of zo! SGP stemmer of wat?
Nee he.. nog meer relatiefakers op fok?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou liever zeggen dat ik een relatie had dan toegeven dat ik een relatie aan het faken was
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij is wel degene die expres die foto op FOK gooit, met een [ afbeelding ]
He waar ken ik dat van?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:03 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Samenvatting:
Was gezellig on the webs,
in the real; not so much.
Van mijn kant in ieder geval
Wel hoop getroll en gelol btw!
Is al gebeurd en tevens weer gaandequote:
We hadden heul nooit een relatiequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou liever zeggen dat ik een relatie had dan toegeven dat ik een relatie aan het faken was
Nopequote:
Nee daarom, jullie deden wel alsof.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:04 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Is al gebeurd en tevens weer gaande
[..]
We hadden heul nooit een relatie
[..]
Nope
Ja maar dat was juist de garpquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee daarom, jullie deden wel alsof.
Ben jij echt een dwerg? Sort of?quote:
Oh, vertel, ik weet van één ander, de rest niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:04 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Is al gebeurd en tevens weer gaande
Ohja, wacht, even lachen...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:05 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja maar dat was juist de garp..
Vreemdgaan kan alleen als je een gesloten relatie hebt, Sys dacht daar duidelijk anders over.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vreemdgaan is gewoon fout. Dat ze het dan opbiecht aan hem maar niet via FOK zo.
Toen was het echt like:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, vertel, ik weet van één ander, de rest niet.
Dat weten we niet..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vreemdgaan kan alleen als je een gesloten relatie hebt, Sys dacht daar duidelijk anders over.
Jep ik een echte dwerg yvonne.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben jij echt een dwerg? Sort of?
Klein enzo?
Een open relatie kan alleen als beide partners ervan af wetenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vreemdgaan kan alleen als je een gesloten relatie hebt, Sys dacht daar duidelijk anders over.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Een open relatie kan alleen als beide partners ervan af weten
Dat weet ik, ik bedoel dat er nog meer fokkers waren, met jou.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:07 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Toen was het echt like:
Pluisss en laforest kap eensch met slijmen
en toen later:
omgggg whuttt happenuhnend tussen Pluis en laforest.
en wij waren echt van:![]()
![]()
bwhaha
Ongelovigen zullen branden door naiviteit en nalatigheid !quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
het is een complot!
De illuminati zitten erachter! Ik zweer 't je!
--> BNW
Je hebt het mis. Beroepsautist is het.quote:
Mogen we je versieren met slingers enzo?quote:
We hebben op dit moment alleen Alexxxx die zegt dat er een relatie was. Kan best zijn dat Sys dacht dat er gewoon gescharreld werd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Een open relatie kan alleen als beide partners ervan af weten
quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:12 schreef Alexxxxx het volgende:
hoofdpijngelukkig vanavond weer naar m'n vriendin
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
enorm gekwetst.
Ohja?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik bedoel dat er nog meer fokkers waren, met jou.
Neehe, jij zit aan de tieten van iemand waarvan een ander denkt dat ie daar een relatie mee had!quote:
Dan nog.. om zo foto's te (laten) plaatsen.. al wordt er enkel gescharreld. vind ik ook beetjequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben op dit moment alleen Alexxxx die zegt dat er een relatie was. Kan best zijn dat Sys dacht dat er gewoon gescharreld werd.
Daisy wel.quote:
Cute Wat heb je daarvoor gestudeerd?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je hebt het mis. Beroepsautist is het.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben op dit moment alleen Alexxxx die zegt dat er een relatie was. Kan best zijn dat Sys dacht dat er gewoon gescharreld werd.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neehe, jij zit aan de tieten van iemand waarvan een ander denkt dat ie daar een relatie mee had!
Maar waarom zou ze dan op Facebook zetten dat ze verkering heeft?quote:
Omdat ze dat alexx heeft doen laten geloven?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar waarom zou ze dan op Facebook zetten dat ze verkering heeft?
He, het is het interwebs, anythings goesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:09 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dan nog.. om zo foto's te (laten) plaatsen.. al wordt er enkel gescharreld. vind ik ook beetje
Zeg, jij bent toch ook die vervelia op de FP?quote:
Ja maar dan moet je hen zijn,. Er is verder ook niks gebeurd ofzo.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:09 schreef Laydina het volgende:
[..]
We hebben het toch over de relatie van sys .... met alexx
Dat.. hij is er echt stuk van, dit gun ik m niet..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:11 schreef Chowi het volgende:
Ik vind dit echt best wel heel erg zielig voor Alexxx, moet ik toegeven.
Maar dan zou iedereen dergelijke dingen doen, want we leven in een internet tijdperkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, het is het interwebs, anythings goes
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lysteria bedoel je?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja leuk en zo, maar kan Eucalypta ook even komen meeposten hier?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
Dit is echt de eerste keer dat ik er over denk toegang tot KPD aan te vragen
Jij kan zijn nieuwe vlam worden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:11 schreef Chowi het volgende:
Ik vind dit echt best wel heel erg zielig voor Alexxx, moet ik toegeven.
Maar waarom hebben jullie dergelijke foto's gemaakt?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je hen zijn,. Er is verder ook niks gebeurd ofzo.
Jullie doen net alsof we hebben liggen neuken ofzo.
Aan haar tieten zitten is niets?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Haquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:12 schreef Annnet het volgende:
Wie is laforest op die foto, voor of achter?
Dat zei je net zelf toch, dat het gebeurd was, en weer gaande? Verder ook niet zo belangrijk hoor, maar jij wilde in de soap, vandaar.quote:
Mja, ik niet, ik ben gewoon duidelijk voor ik ga slettenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar dan zou iedereen dergelijke dingen doen, want we leven in een internet tijdperk
Hij zegt toch dat ie geen relatie heeftquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:12 schreef yvonne het volgende:
Pft, alsof je een meteen een relatie hebt als je aan iemands tieten zit en daar foto's van neemt.
Ik zei ook: ik DENK er overquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:12 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Waste of energy, ik zou het niet doen!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar is het nog wel vreemdgaan als half FOK! hem kent?
Ga er dan niet automatisch vanuit dat iedereen dat isquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ik niet, ik ben gewoon duidelijk voor ik ga sletten
Meh.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij kan zijn nieuwe vlam worden..
Nee, aan de tieten zitten van iemand die bezet is, is een stuk beter. Vooral om daarna de foto's online te pleuren,quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Hahaha neeee ik bedoelde dat er al vaker over gesproken is. Wel tijdje terug hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat zei je net zelf toch, dat het gebeurd was, en weer gaande? Verder ook niet zo belangrijk hoor, maar jij wilde in de soap, vandaar.
Precies! In een open relatie moet je 100% open zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:12 schreef Stefan het volgende:
Open relatie FTW, maar dan wel eentje waarvan je weet wat de ander zoal doet
Ja maar zij is er niehietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:13 schreef fyah het volgende:
Iedereen haten op laforest, maar dat wijf zou ook écht beter moeten hebben geweten. Dat laforest geen reet geeft om een andere gast zijn relatie is zijn probleem, maar zij pist er nog viezer op.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:12 schreef Annnet het volgende:
Wie is laforest op die foto, voor of achter?
Klopt!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:13 schreef fyah het volgende:
Iedereen haten op laforest, maar dat wijf zou ook écht beter moeten hebben geweten. Dat laforest geen reet geeft om een andere gast zijn relatie is zijn probleem, maar zij pist er nog viezer op.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:13 schreef fyah het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:13 schreef Ladylike het volgende:
Domme mensen doen alleen iets dat niet mag van de partner, slimme mensen hanteren een open relatie zodat er zelden gezeik is als je als man ff tieten vast hebt gehad die niet van je vriendin waren
Dat is verder dan de meeste fokkers in hun relaties komen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:12 schreef yvonne het volgende:
Pft, alsof je een meteen een relatie hebt als je aan iemands tieten zit en daar foto's van neemt.
Ik vind het ook erger dat zij het heeft gedaan. Laforest is nou eenmaal een mongool.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:13 schreef fyah het volgende:
Alexxxxxx welquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:13 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat ie geen relatie heeft
Zelfs dat is al te teveel een waste of energy!quote:
Dat staat los van de handen om de tieten van laforest en dat je zegt dat gelijk staat aan een relatiequote:
Het is hier een TOP FOK!rel, dan mag ik de boel in de extremen trekkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:13 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ga er dan niet automatisch vanuit dat iedereen dat is
Oh, daarom keek die vrouw laatst zo raarquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:15 schreef Chowi het volgende:
Ja, ik zit ook altijd bij random vrouwen die ik tegenkom op straat aan hun tieten. Want het is toch niets intiems ofzo.
Idd, kan hij vrij weinig aan doen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het ook erger dat zij het heeft gedaan. Laforest is nou eenmaal een mongool.
pics?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:15 schreef Chowi het volgende:
Ja, ik zit ook altijd bij random vrouwen die ik tegenkom op straat aan hun tieten. Want het is toch niets intiems ofzo.
Moet zij maar online komen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:13 schreef fyah het volgende:
je vertrouwen in de mensheidquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
en op[ die foto uit laforest zn fotoboek zit ie met zn andere hand in dr broek amar verder is er niks gebeurd hoor. vast
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is hier een TOP FOK!rel, dan mag ik de boel in de extremen trekken
ps. vanavond nog wat te doen
Een beetje? Hij alleen lijkt mequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:16 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Maar goed. Ik hoop dat het.. wel allemaal een beetje goed komt, ondanks dat dit absoluut niet leuk is voor Alex.
Want hij is wel een beetje degene die het meest geraakt is hierin.. eigenlijk
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:15 schreef GooseFM het volgende:
Zelfs dat is al te teveel een waste of energy!
Van dr tiet gelikt, dat doet ze toch met taart?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:17 schreef krioro het volgende:
Hey laforest, kreeg jij geen taart? Of had ze zelf alles al op?
Aan de tieten van iemands vriendin zitten, noem het maar niks.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Alles voor de kunstquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
en op[ die foto uit laforest zn fotoboek zit ie met zn andere hand in dr broek amar verder is er niks gebeurd hoor. vast
Waarom kom ik jou nooit tegen op straat?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:15 schreef Chowi het volgende:
dan zou ik een relatie hebben met Duderinnetje sinds ik tijdens FOK!radio haar tepels met ijsblokjes bewerktequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:12 schreef yvonne het volgende:
dit gezegd, met natuurlijk de juiste dosis FOK-sarcasmequote:
Ja, het zijn er 5. Alexxxxx.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:17 schreef stbabylon het volgende:
Heeft er trouwens iemand al het juiste aantal x's in Alexxxxx getiept...
en btw: deze hoort hier ook:
[ afbeelding ]
Ja, maar niet alleen dat als ik het zo zie.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Van dr tiet gelikt, dat doet ze toch met taart?
Dit is een KPD-sub-topic in GCquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:17 schreef GooseFM het volgende:
[..]
zeg, doe dat ff in KPD en niet in GC ja!
quote:
Ik geloof dat je, ik scha,t een vriendinnetje of 5 achterloopt .quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Alexx is trouwens inderdaad veel te lief voor dit soort onzin. Een beetje een auto-nutter en een Fries, maar hé, dan nog. Zuur, om het zo op interwebs uit te spelen.
quote:Ik denk dat ik jou of verder niemand verantwoording verschuldigd ben voor een foto, thats all it is. Of je mij mag of niet doet er voor mij verder niet toe, ik heb me verder goed gedragen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Alex relatie met Sistrya en Laforest post foto in KPD waar hij aan Sistrya d'r tieten zit. Terwijl Sis en Alex dus een relatie hebben/hadden.
Hoe moet dit goedkomen dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:16 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Maar goed. Ik hoop dat het.. wel allemaal een beetje goed komt, ondanks dat dit absoluut niet leuk is voor Alex.
Want hij is wel een beetje degene die het meest geraakt is hierin.. eigenlijk
ja, mijn reet.. het is in GC!quote:
Hihi er ging zo'n hele warme golf door mijn lichaam heen toen ik dat las, ken je dat gevoel?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom kom ik jou nooit tegen op straat?
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
dan zou ik een relatie hebben met Duderinnetje sinds ik tijdens FOK!radio haar tepels met ijsblokjes bewerkte
Wat was dat dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef dawg het volgende:
[..]laforest
hij was het toch ook met dat debacle met die pluis-konijn of niet?
omgquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hihi er ging zo'n hele warme golf door mijn lichaam heen toen ik dat las, ken je dat gevoel?
Ja, nee, okee, want ik dacht al...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dit gezegd, met natuurlijk de juiste dosis FOK-sarcasme
alsof alle (single) mannen nee zeggen als ze aan tieten van een, al dan niet bezette, vrouw kunnen zitten.
Mijn serieuze mening:![]()
wat een soap
![]()
Ik moet er weer even in komen, geef me wat tijd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof dat je, ik scha,t een vriendinnetje of 5 achterloopt .
quote:
die zouden gaan trouwen en kinderen krijgen enzo, iedereen werd gek van dat geklef op het forum en in fobo van die twee. toen hebben ze elkaar ontmoet en bleek het niet te klikken.quote:
Niks tegen Alexxxx, die gun ik een topwijf.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef Renesite het volgende:
Maare, wie in dit topic hebben Alexxxxx al eens van 'dichterbij' meegemaakt met alles erop en er aan?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hihi er ging zo'n hele warme golf door mijn lichaam heen toen ik dat las, ken je dat gevoel?
Ik kan laforest niet zien kleffen maar oke. Wat een droeftoeterquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:21 schreef dawg het volgende:
[..]
die zouden gaan trouwen en kinderen krijgen enzo, iedereen werd gek van dat geklef op het forum en in fobo van die twee. toen hebben ze elkaar ontmoet en bleek het niet te klikken.
Nee ik hoop dat ie iemand tegenkomt die dat niet bij hem fliktquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe moet dit goedkomen dan?
'Ok schat, je hebt me te kakken gezet op internet en blijkt je tieten regelmatig uit te lenen aan vreemde oude mannen, maar ik hou nog steeds van je, kom, let me fuck the laforest out of you?
Die mag je wel veroorzaken bij mijquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
WOAR?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moet er weer even in komen, geef me wat tijd.
Ergens later in dit relletje wil ik het trouwens hebben over die foto in KPD met énorme scheeruitslag, en tips hoe dat te voorkomen en/of camoufleren. Dat kan ook écht niet online. Maar dat terzijde.
Doe maar hebben we straks misschien weer een Fok soap.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die mag je wel veroorzaken bij mij
Zo klinkt het leukquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:21 schreef dawg het volgende:
[..]
die zouden gaan trouwen en kinderen krijgen enzo, iedereen werd gek van dat geklef op het forum en in fobo van die twee. toen hebben ze elkaar ontmoet en bleek het niet te klikken.
HAHAHAH!! JAAA!! Lees dan ff terug man is een paar pagina's terug ook al gezegdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Neh, tis wel klaar zo.quote:
Je moet echt [Singles] skills hebben om dit bij te houdenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:22 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
HAHAHAH!! JAAA!! Lees dan ff terug man is een paar pagina's terug ook al gezegd..
Dit topic gaat te snel voor sommige mensen
Iets met trollen, was juist leuk om al die mensen te zien kotsen en gaan van: eewww stop daarmee
was echt lachen.
En dan is het wel goed natuurlijk, ook een topic in kpd en een hoop.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die mag je wel veroorzaken bij mij
Dat welquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je moet echt [Singles] skills hebben om dit bij te houden
Ja pcies blootplaatjes van Pluis want volgens mij is zij wel een leuk aantrekkelijk jong strak gothic sletje van een jaar of ik schat 21. Zelfs Chipsie wilt er wel.quote:
Roeien met de riemen die je hebt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:24 schreef timmmmm het volgende:
De vreemdganger in kwestie is ook interessanter om het verhaal van te horen dan laforest. Dat was alleen de piemel die gebruikt is om mee vreemd te gaan, het gaat om alexxxxx en de vermeende slet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |