is te achterhalenquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:12 schreef zwartedoos het volgende:
heb al een link gekregen, wat een verschrikkelijk lage naaistreekmaar goed ze passen wel bij elkaar, allebei even afstotelijk
stuur eens doorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:12 schreef zwartedoos het volgende:
heb al een link gekregen, wat een verschrikkelijk lage naaistreekmaar goed ze passen wel bij elkaar, allebei even afstotelijk
ja sorriequote:
Nja dat uiterlijke gedoe interesseert me nog niet eens, maar de respectloosheid tegenover de gevoelens van een andere persoonquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:17 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja sorriedie tieten van haar moet je zoeken tussen de vetrollen en hij ziet eruit als een stinkende vrachtwagenchauffeur
Ja, of je blijft gewoon normaal reageren.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:17 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja sorriedie tieten van haar moet je zoeken tussen de vetrollen en hij ziet eruit als een stinkende vrachtwagenchauffeur
ja das echt zo laag, we weten natuurlijk niet of er iets gespeeld heeft tussen Alexxx en Sys maar dan nog...dat doe je iemand niet aanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:18 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nja dat uiterlijke gedoe interesseert me nog niet eens, maar de respectloosheid tegenover de gevoelens van een andere persoon.
oja sorrie dit is fok, effe vergeten, als hier iemand naakt staat mag je alleen maar zo reageren:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, of je blijft gewoon normaal reageren.
Er bestaat ook zoiets als een middenweg, in plaats van alleen in extremen denken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:20 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
oja sorrie dit is fok, effe vergeten, als hier iemand naakt staat mag je alleen maar zo reageren:![]()
![]()
Volgens mij willen alle meelezers hier wel eens weten wat d'r hier aan de hand is, *popcornpaktquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:19 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja das echt zo laag, we weten natuurlijk niet of er iets gespeeld heeft tussen Alexxx en Sys maar dan nog...dat doe je iemand niet aan
Voor degenen met KPD toegangquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:21 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Volgens mij willen alle meelezers hier wel eens weten wat d'r hier aan de hand is, *popcornpakt
nou ik zit niet zo te wachten op naakte users eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:21 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Volgens mij willen alle meelezers hier wel eens weten wat d'r hier aan de hand is, *popcornpakt
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:35 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
*heeft nog nooit van kpd gehoord. Leef ik nu onder een steen?![]()
jullie wel, ik ga zo maar caffeine nuttigen om de nacht door te komenquote:
och. ik moet morgen weer om 07:00 werken dus heb inmiddels m`n laatste wijntje achteroverquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:48 schreef Under_Score het volgende:
[..]
jullie wel, ik ga zo maar caffeine nuttigen om de nacht door te komen![]()
zin in bier en knuffelen
Laat mij er eens even buiten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:17 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nog 1 jaar voordat ik de foto's zie danquote:
Kut voor je.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef DeBassist het volgende:
[..]
nog 1 jaar voordat ik de foto's zie dan
Meer denk ik; ze zijn weggehaaldquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef DeBassist het volgende:
[..]
maak je een kloon aan die eerder dan juni 1992 is geboren. Klaar toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef DeBassist het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:18 schreef heavenstar het volgende:
Superonwijsmegagoed...!!!![]()
Concert van MUSE was gewoon geweldig...!!![]()
![]()
Nu wel beetje moe van een concert-weekend maar voel me zooo gelukkig....
same here!!!quote:Op zondag 20 juni 2010 00:55 schreef zyx1981 het volgende:
Wooptiedoo, nu gezellig een leeg en koud bed in![]()
Das niet leuk neequote:Op zondag 20 juni 2010 00:55 schreef zyx1981 het volgende:
Wooptiedoo, nu gezellig een leeg en koud bed in![]()
Ja kloptquote:Op zondag 20 juni 2010 11:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pfew, volgens mij heb ik iets gemist hier?
OT: Goed, maar zooo geen zin om te studeren.. hoop echt dat dinsdag voorlopig mijn laatste tentamen is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |