Mja, ik niet, ik ben gewoon duidelijk voor ik ga slettenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar dan zou iedereen dergelijke dingen doen, want we leven in een internet tijdperk
Hij zegt toch dat ie geen relatie heeftquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:12 schreef yvonne het volgende:
Pft, alsof je een meteen een relatie hebt als je aan iemands tieten zit en daar foto's van neemt.
Ik zei ook: ik DENK er overquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:12 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Waste of energy, ik zou het niet doen!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar is het nog wel vreemdgaan als half FOK! hem kent?
Ga er dan niet automatisch vanuit dat iedereen dat isquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ik niet, ik ben gewoon duidelijk voor ik ga sletten
Meh.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij kan zijn nieuwe vlam worden..
Nee, aan de tieten zitten van iemand die bezet is, is een stuk beter. Vooral om daarna de foto's online te pleuren,quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je hen zijn,. Er is verder ook niks gebeurd ofzo.
Jullie doen net alsof we hebben liggen neuken ofzo.
Hahaha neeee ik bedoelde dat er al vaker over gesproken is. Wel tijdje terug hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat zei je net zelf toch, dat het gebeurd was, en weer gaande? Verder ook niet zo belangrijk hoor, maar jij wilde in de soap, vandaar.
Precies! In een open relatie moet je 100% open zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:12 schreef Stefan het volgende:
Open relatie FTW, maar dan wel eentje waarvan je weet wat de ander zoal doet
Ja maar zij is er niehietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:13 schreef fyah het volgende:
Iedereen haten op laforest, maar dat wijf zou ook écht beter moeten hebben geweten. Dat laforest geen reet geeft om een andere gast zijn relatie is zijn probleem, maar zij pist er nog viezer op.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:12 schreef Annnet het volgende:
Wie is laforest op die foto, voor of achter?
Klopt!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:13 schreef fyah het volgende:
Iedereen haten op laforest, maar dat wijf zou ook écht beter moeten hebben geweten. Dat laforest geen reet geeft om een andere gast zijn relatie is zijn probleem, maar zij pist er nog viezer op.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:13 schreef fyah het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:13 schreef Ladylike het volgende:
Domme mensen doen alleen iets dat niet mag van de partner, slimme mensen hanteren een open relatie zodat er zelden gezeik is als je als man ff tieten vast hebt gehad die niet van je vriendin waren
Dat is verder dan de meeste fokkers in hun relaties komen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:12 schreef yvonne het volgende:
Pft, alsof je een meteen een relatie hebt als je aan iemands tieten zit en daar foto's van neemt.
Ik vind het ook erger dat zij het heeft gedaan. Laforest is nou eenmaal een mongool.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:13 schreef fyah het volgende:
Alexxxxxx welquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:13 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat ie geen relatie heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |