Wat dacht je van richting Stavoren?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wolvega en Harlingen, daar tussen niks. Wolvega is (richting) zuid, Harlingen is west. Dus
Moet je Chipszak roepen, die zag hem in het fobo ergens.quote:
Leg het eens uit, en snoer HSG eens de mond.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:52 schreef DeBassist het volgende:
ik snap geen zak van wat er allemaal aan de hand is
Haha, halve ONZ SC was erbij en het staat ook in R&P, iedereen zal het wetenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Dit is wel een beetje lullig om het in GC te gooien.
Maargoed.. aan de andere kant zal het vast toch bekend worden.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je Chipszak roepen, die zag hem in het fobo ergens.
quote:Op 19-06-2010 21:36 schreef laforest
[..]
Ik denk dat ik jou of verder niemand verantwoording verschuldigd ben voor een foto, thats all it is. Of je mij mag of niet doet er voor mij verder niet toe, ik heb me verder goed gedragen.
We wachten gewoon op uitleg toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:53 schreef ChipsZak. het volgende:
18+ ? (is 17quote:
?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:53 schreef Quir het volgende:
[..]
Leg het eens uit, en snoer HSG eens de mond.
Ja, hij plettert het zelf in R&P.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Daar mag ik niet in van Danny.quote:
Moet je vaker in S&G komen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:53 schreef yvonne het volgende:
En ik had werkelijk waar nog nooit van sisterya gehoord.
Omg wat erg.quote:
"dat hoeft niet" Fatso!quote:
st.babylon. overgrote freak en dik.quote:
Alex relatie met Sistrya en Laforest post foto in KPD waar hij aan Sistrya d'r tieten zit. Terwijl Sis en Alex dus een relatie hebben/hadden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:55 schreef Chowi het volgende:
Iemand. Samenvatting. Nu.
samenvatting plzquote:
FOKverkering, foto van één deel van de verkering met een andere FOKker in KPD.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |