SCH.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:27 schreef Montov het volgende:
Raad het citaat:
"Leuk dat guitige ietwat vochtige kopje van hem."
En dat in de euforieperoide van de democratie.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:48 schreef du_ke het volgende:
Ola!
De vorige duurde dik 2 weken voor hij vol was. Dat moet haast een nieuw record zijn
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dat in de euforieperoide van de democratie.
Deze.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:14 schreef du_ke het volgende:
[..]. Wat voor PI gebruik je? Om de een of andere reden wordt die hier niet weergegeven
Iedereen heeft vast last van een overdosis politiek.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dat in de euforieperoide van de democratie.
jweetquote:Op zondag 20 juni 2010 09:19 schreef Picchia het volgende:
Hoe ver gaat Nederland komen dit WK?
Momenteel zie ik het positief in.
Opgegeten.quote:Op zondag 20 juni 2010 09:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
jweet
Edit: Hee, waar is dat stukje over Cohen gebleven?![]()
Of moet het nu ''dit'' zijn?quote:
quote:Oranjespelers maken statement tegen verrechtsing Nederland
Spelers waarschuwen Nederlandse politiek voor gevolgen van 'asociaal beleid'
Uitblinker Dirk Kuyt heeft na de wedstrijd tegen Japan aangegeven niet meer over rechts op te komen. De speler van Liverpool wil hiermee zijn ongenoegen uiten over de verkiezingsuitslag van woensdag jongstleden: “Hoewel ik als expat vrijwel niets van de bezuinigingsplannen van de VVD zal merken, wil ik toch even kwijt dat we als profvoetballers een voorbeeldfunctie vervullen en het asociale beleidsplan van verrechtsend Nederland niet over onze kant kunnen laten gaan.”
Wesley Sneijder weigert het reguliere trainingsshirt aan te trekken en zal de komende weken alleen in een paarse longsleeve trainen. Hiermee wil de speler niet alleen zijn coalitievoorkeur benadrukken, maar ook de grimmige toekomst van Nederland schetsen. “Als je kijkt naar dit land, dan weet je dat je niet moet doorslaan in je bezuinigingsbeleid. Rutte moet voor paars gaan, anders krijgen we in Nederland Zuid-Afrikaanse taferelen. Stel je voor: een wijk in Nederland waar niet één Cruyff Court staat. Dat is toch ondenkbaar? Waar kunnen onze kinderen dan nog veilig spelen?”
Aanvoerder Giovanni van Bronckhorst heeft naar eigen zeggen slapeloze nachten beleefd aan de formatiebesprekingen. Op de training weigert de linkspoot nog langer ballen met links aan te nemen. Uit protest en als waarschuwing naar Mark Rutte: “Je zag het hé, mijn acties liepen niet soepel, je hebt gewoon ook je linkerbeen nodig, net als dat je linkse partijen nodig hebt. Anders is je effectiviteit nul.” Het bezoek aan de armste wijk van Johannesburg blijft door het hoofd van de aanvoerder spoken. “In mijn nachtmeries zag ik mijn eigen kinderen blootsvoets over de straten van Rotterdam rennen. Die vuvuzela’s dragen ook niet echt bij aan mijn nachtrust.”
Ook de bondscoach is begaan met de situatie in Zuid-Afrika. Hij heeft al telefonisch contact met VVD-leider Rutte gehad: “Als bondscoach weet ik als geen ander wat Mark momenteel doormaakt. Er staan hem moeilijke formatiebesprekingen te wachten. Ik weet daar alles van. De afweging of het CDA moet meedoen lijkt behoorlijk op de afweging om wel of niet met Robben in de basis te starten. Mijn advies? Als je het mij vraagt moet je een speler altijd de rust gunnen om er na een flinke blessure weer bovenop te komen. Je kunt Robben pas inzetten als hij volledig hersteld is. Hetzelfde geldt voor het CDA, denk ik.”
Superinvaller Elia geeft desgevraagd aan ’schijt aan iedereen’ te hebben.
http://www.epi.org/publications/entry/the_class_of_2010/quote:This Briefing Paper looks at the employment situation for the class of 2010, which will be entering a labor market with the highest rates of unemployment in at least a generation. It also shows that unemployment rates for both college graduates and non-graduates younger than 25 are nearly double their pre-recession levels.
Since the start of the recession, the youth labor force (workers age 16 to 24) has contracted by 1.1 million workers, and most young adults who come across hard economic times will fall through the large gaps in the public safety net
quote:Despite the increased proportion of Americans who are behind on their mortgages or have lost their houses to foreclosure, the practice of doing credit checks on prospective employees continues to climb sharply in popularity. The Society of Human Resources Management’s recent survey found that 60 percent of employers run credit checks on at least some job applicants; back in that “healthy” economy of 2006, the comparable figure was 42 percent. The growth in credit checks by employers is some evidence to counter arguments that the stigma of financial distress, bankruptcy, or foreclosure is falling as more and more Americans struggle to meet their debt obligations. Employers seem to be taking the opposite tact, with the weak labor market permitting them to be increasingly selective about whom to hire. Credit checks are a fast and cheap way to screen out candidates. And one in 8 employers checks the credit of every applicant for every job--meaning that people like janitors and retail workers can suffer employment discrimination on the basis of their credit.
Godver:quote:Op maandag 21 juni 2010 09:56 schreef Monidique het volgende:
http://www.salon.com/news(...)wikileaks/index.html
Is dit niet illegaal om zo te doen? Nouja, niet dat een overheid die mensen in het buitenland wekenlang vasthoudt zonder enige vorm van beschuldiging zich van zoiets aantrekt natuurlijk.quote:Lamo told me that he told Manning early on that he was a journalist and thus could offer him confidentiality for everything they discussed under California's shield law. Lamo also said he told Manning that he was an ordained minister and could treat Manning's talk as a confession, which would then compel Lamo under the law to keep their discussions confidential (early on in their chats, Manning said: "I can't believe what I'm confessing to you"). In sum, Lamo explicitly led Manning to believe he could trust him and that their discussions would be confidential -- perhaps legally required to be kept confidential -- only to then report everything Manning said to the Government.
Eerst maar afwachten of een rechtbank dit ook als bewijs accepteert.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:07 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Godver:
[..]
Is dit niet illegaal om zo te doen? Nouja, niet dat een overheid die mensen in het buitenland wekenlang vasthoudt zonder enige vorm van beschuldiging zich van zoiets aantrekt natuurlijk.
Lijkt mij niet. Law and Order uit het hoofd kunnen zingen, zeg ik dat het verboden is voor politie om zoiets te doen, in Nederland ook misschien?, maar uiteraard niet voor gewone burgers.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:07 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Godver:
[..]
Is dit niet illegaal om zo te doen? Nouja, niet dat een overheid die mensen in het buitenland wekenlang vasthoudt zonder enige vorm van beschuldiging zich van zoiets aantrekt natuurlijk.
Baukelfish?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:16 schreef Monidique het volgende:
Law and Order uit het hoofd kunnen zingen, zeg ik dat het verboden is voor politie om zoiets te doen, in Nederland ook misschien?, maar uiteraard niet voor gewone burgers.
Maar dan wel een hyperintelligente antisemiet, en daar houd ik wel van.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:37 schreef Mutant01 het volgende:
Oppassen, anders noemt Titus je weer een antisemiet.
Van desbetreffende bron is een dergelijke kwalificatie doorgaans niet gespeend van validiteit.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:37 schreef Mutant01 het volgende:
Oppassen, anders noemt Titus je weer een antisemiet.
quote:To launch new charter cities, he says, poor countries should lease chunks of territory to enlightened foreign powers, which would take charge as though presiding over some imperial protectorate. Romer’s prescription is not merely neo-medieval, in other words. It is also neo-colonial.
Hmm ja, laten we als rijk land grote stukken land huren in arme landen, daar alle zeggenschap over krijgen en de lokale bevolking kan het accepteren of oprotten. Over moderne VOC-mentaliteit gesproken.quote:But Romer is also urging us to reexamine assumptions about citizenship and democracy, and this is where he gets more radical. In the kind of charter city he imagines, the governor would be appointed by Canada or some other rich nation, but the people who work there would come from poor countries—the whole point, after all, is to bring the governance of the developed world to workers in undeveloped places. It follows that the workers in Romer’s charter city wouldn’t be citizens in the full sense. They would be offered whatever protections the founding charter might lay down, and they would have to take them or leave them. Rather than getting a vote at the ballot box, Romer is saying, the residents of a charter city would have to vote with their feet. Their leaders would be accountable—but only to the rich voters in the country that appointed them.
Dat is mij wel duidelijk geworden ja.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Van desbetreffende bron is een dergelijke kwalificatie doorgaans niet gespeend van validiteit.
Het dakterras of de patio?quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is mij wel duidelijk geworden ja.
Nee gewoon in de stad. Was erg goed te doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het dakterras of de patio?
Overigens is het te warm om buiten te zitten.
Geen idee, maar ik zou bevestigt gewoon met een t schrijven.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:56 schreef Picchia het volgende:
Bevestigd de uitzondering de regel of ontkracht de uitzondering de regel?
Betreft het puntdichten? In dat geval zou ik één van uw collega-historici in het bijzonder verdenken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:07 schreef ethiraseth het volgende:
Het is zo vervelend als mensen in bibliotheekboeken gaan zitten annoteren.![]()
http://www.washingtonpost(...)AR2010062104670.htmlquote:Wikileaks.org plans to release as soon as this week documents related to a U.S. airstrike that killed Afghan civilians last year and plans to release combat footage of the incident this summer, the founder of the whistleblower site said in an interview Monday.
Change we can believe in.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.washingtonpost(...)AR2010062104670.html
Gaat u er alvast voor zitten.
Sneijder niet bij de big4?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:50 schreef ethiraseth het volgende:
Opa metal gaat het helemaal worden dit decennium.![]()
Ik ben de tweede. Ik was het wachtwoord van Auto kwijt na een pc-crash, maar ik ga hier denk ik mee stoppen. Het is mooi geweest. Dadelijk wordt ik net als tong80 of yvonne.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Waar is Sigme trouwens en Autodidact?
Dat is niet de eerste keer RichardQuest!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:24 schreef Roquentin het volgende:
[..]
Ik ben de tweede. Ik was het wachtwoord van Auto kwijt na een pc-crash, maar ik ga hier denk ik mee stoppen. Het is mooi geweest. Dadelijk wordt ik net als tong80 of yvonne.
Stoppen met fokken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:24 schreef Roquentin het volgende:
[..]
Ik ben de tweede. Ik was het wachtwoord van Auto kwijt na een pc-crash, maar ik ga hier denk ik mee stoppen. Het is mooi geweest. Dadelijk wordt ik net als tong80 of yvonne.
Samenvatting: HUILIE!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:40 schreef TitusPullo het volgende:
Ik heb geconcludeerd dat mijn langdurig studieverzuim, waarop ik mij overigens deze week officieel heb gerevancheerd, louter en alleen te danken is aan mijn langdurig verwijlen op dit forum: derhalve overweeg ik ook om ermee op te houden.
Mijn hypothese is dat beide fenomenen een gemeenschappelijke, nog verder te duiden oorzaak hebben.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:40 schreef TitusPullo het volgende:
Ik heb geconcludeerd dat mijn langdurig studieverzuim, waarop ik mij overigens deze week officieel heb gerevancheerd, louter en alleen te danken is aan mijn langdurig verwijlen op dit forum: derhalve overweeg ik ook om ermee op te houden.
Je bent op zijn minst al 9 jaar aan het studeren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:40 schreef TitusPullo het volgende:
Je kan niet grondig genoeg zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent op zijn minst al 9 jaar aan het studeren.
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je kan niet grondig genoeg zijn.
En in al die jaren bestond jouw schrijfstijl vooral uit het bezigen van Engelse stopwoordjes.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent op zijn minst al 9 jaar aan het studeren.
Bekend is een groot woord aangezien mijn kennis van de architctuurgeschiedenis iets roestig is. Maar wat is je vraag?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:43 schreef Mutant01 het volgende:
Wie is bekend met de benamingen van verschillende soorten architectuurstijlen?
Nou, ik vraag mij af wat voor stijl dit is (en of er uberhaupt een benaming voor is).quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bekend is een groot woord aangezien mijn kennis van de architctuurgeschiedenis iets roestig is. Maar wat is je vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |