Ik ben de tweede. Ik was het wachtwoord van Auto kwijt na een pc-crash, maar ik ga hier denk ik mee stoppen. Het is mooi geweest. Dadelijk wordt ik net als tong80 of yvonne.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Waar is Sigme trouwens en Autodidact?
Dat is niet de eerste keer RichardQuest!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:24 schreef Roquentin het volgende:
[..]
Ik ben de tweede. Ik was het wachtwoord van Auto kwijt na een pc-crash, maar ik ga hier denk ik mee stoppen. Het is mooi geweest. Dadelijk wordt ik net als tong80 of yvonne.
Stoppen met fokken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:24 schreef Roquentin het volgende:
[..]
Ik ben de tweede. Ik was het wachtwoord van Auto kwijt na een pc-crash, maar ik ga hier denk ik mee stoppen. Het is mooi geweest. Dadelijk wordt ik net als tong80 of yvonne.
Samenvatting: HUILIE!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:40 schreef TitusPullo het volgende:
Ik heb geconcludeerd dat mijn langdurig studieverzuim, waarop ik mij overigens deze week officieel heb gerevancheerd, louter en alleen te danken is aan mijn langdurig verwijlen op dit forum: derhalve overweeg ik ook om ermee op te houden.
Mijn hypothese is dat beide fenomenen een gemeenschappelijke, nog verder te duiden oorzaak hebben.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:40 schreef TitusPullo het volgende:
Ik heb geconcludeerd dat mijn langdurig studieverzuim, waarop ik mij overigens deze week officieel heb gerevancheerd, louter en alleen te danken is aan mijn langdurig verwijlen op dit forum: derhalve overweeg ik ook om ermee op te houden.
Je bent op zijn minst al 9 jaar aan het studeren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:40 schreef TitusPullo het volgende:
Je kan niet grondig genoeg zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent op zijn minst al 9 jaar aan het studeren.
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je kan niet grondig genoeg zijn.
En in al die jaren bestond jouw schrijfstijl vooral uit het bezigen van Engelse stopwoordjes.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent op zijn minst al 9 jaar aan het studeren.
Bekend is een groot woord aangezien mijn kennis van de architctuurgeschiedenis iets roestig is. Maar wat is je vraag?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:43 schreef Mutant01 het volgende:
Wie is bekend met de benamingen van verschillende soorten architectuurstijlen?
Nou, ik vraag mij af wat voor stijl dit is (en of er uberhaupt een benaming voor is).quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bekend is een groot woord aangezien mijn kennis van de architctuurgeschiedenis iets roestig is. Maar wat is je vraag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |