http://www.washingtonpost(...)AR2010062104670.htmlquote:Wikileaks.org plans to release as soon as this week documents related to a U.S. airstrike that killed Afghan civilians last year and plans to release combat footage of the incident this summer, the founder of the whistleblower site said in an interview Monday.
Change we can believe in.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.washingtonpost(...)AR2010062104670.html
Gaat u er alvast voor zitten.
Sneijder niet bij de big4?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:50 schreef ethiraseth het volgende:
Opa metal gaat het helemaal worden dit decennium.![]()
Ik ben de tweede. Ik was het wachtwoord van Auto kwijt na een pc-crash, maar ik ga hier denk ik mee stoppen. Het is mooi geweest. Dadelijk wordt ik net als tong80 of yvonne.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Waar is Sigme trouwens en Autodidact?
Dat is niet de eerste keer RichardQuest!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:24 schreef Roquentin het volgende:
[..]
Ik ben de tweede. Ik was het wachtwoord van Auto kwijt na een pc-crash, maar ik ga hier denk ik mee stoppen. Het is mooi geweest. Dadelijk wordt ik net als tong80 of yvonne.
Stoppen met fokken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:24 schreef Roquentin het volgende:
[..]
Ik ben de tweede. Ik was het wachtwoord van Auto kwijt na een pc-crash, maar ik ga hier denk ik mee stoppen. Het is mooi geweest. Dadelijk wordt ik net als tong80 of yvonne.
Samenvatting: HUILIE!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:40 schreef TitusPullo het volgende:
Ik heb geconcludeerd dat mijn langdurig studieverzuim, waarop ik mij overigens deze week officieel heb gerevancheerd, louter en alleen te danken is aan mijn langdurig verwijlen op dit forum: derhalve overweeg ik ook om ermee op te houden.
Mijn hypothese is dat beide fenomenen een gemeenschappelijke, nog verder te duiden oorzaak hebben.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:40 schreef TitusPullo het volgende:
Ik heb geconcludeerd dat mijn langdurig studieverzuim, waarop ik mij overigens deze week officieel heb gerevancheerd, louter en alleen te danken is aan mijn langdurig verwijlen op dit forum: derhalve overweeg ik ook om ermee op te houden.
Je bent op zijn minst al 9 jaar aan het studeren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:40 schreef TitusPullo het volgende:
Je kan niet grondig genoeg zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent op zijn minst al 9 jaar aan het studeren.
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je kan niet grondig genoeg zijn.
En in al die jaren bestond jouw schrijfstijl vooral uit het bezigen van Engelse stopwoordjes.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent op zijn minst al 9 jaar aan het studeren.
Bekend is een groot woord aangezien mijn kennis van de architctuurgeschiedenis iets roestig is. Maar wat is je vraag?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:43 schreef Mutant01 het volgende:
Wie is bekend met de benamingen van verschillende soorten architectuurstijlen?
Nou, ik vraag mij af wat voor stijl dit is (en of er uberhaupt een benaming voor is).quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bekend is een groot woord aangezien mijn kennis van de architctuurgeschiedenis iets roestig is. Maar wat is je vraag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |