Nah, zo ver zal het niet komen denk ik.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:04 schreef Ascendancy het volgende:
Gaat Nederland voor de "90% balbezit zonder te scoren"-bokaal
Understatement van het toernooi.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar ja, nederland zou een stug verdedigende ploeg met flitsend spel kapot moeten spelen. Dat zie ik nog niet echt gebeuren.
Kapot spelen doe je niet in 20 minuten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar ja, nederland zou een stug verdedigende ploeg met flitsend spel kapot moeten spelen. Dat zie ik nog niet echt gebeuren.
flitsende positiespel wel....quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kapot spelen doe je niet in 20 minuten.
Dat kan ook niet met deze spelers. er zit totaal geen diepte in.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:05 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:
70ste minuut gaat japan kapotquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kapot spelen doe je niet in 20 minuten.
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
Dus dat wordt 0-1 voor rust en 2-1 in de 2e helft, let op mijn woorden
toen speelde ze goedquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:08 schreef BrandX het volgende:
ach weet je? toen nederland europees kampioen werd, hadden ze zelfs verloren in de poulefase. als dat een voorbode mag zijn, dan vind ik het best, zoals ze nu spelen
Mensen die Nederland nu al afschrijven.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:08 schreef Mummiepak het volgende:
Mensen die denken dat Nederland wereldkampioen wordt
Ja, verlies van Nederland leidt regelmatig tot een kampioenschap.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:08 schreef BrandX het volgende:
ach weet je? toen nederland europees kampioen werd, hadden ze zelfs verloren in de poulefase. als dat een voorbode mag zijn, dan vind ik het best, zoals ze nu spelen
Hoe moeizamer de poulefases bij NL, hoe verder ze komen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:08 schreef BrandX het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:09 schreef tong80 het volgende:
Een schot op doel Briljant dat de scheids dat niet in de gaten heeft.
Wel leuk dat Schotland alsnog mee doet.
Net Jack van Gelder aangezet op radio - 1 Maar die lopen 10 seconden voor. Dat is ook geen succesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:08 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ja hoor...commentator gaat de omstandigheden de schuld geven
preciesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:10 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hoe moeizamer de poulefases bij NL, hoe verder ze komen.
tuurlijkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:09 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt2-1 voor NL dan
neem deze stream:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net Jack van Gelder aangezet op radio - 1 Maar die lopen 10 seconden voor. Dat is ook geen succes
Dat komt vooral door Japan hoor.quote:
Die waren er toen niet, er waren maar 8 deelnemers. Na de poulefase had je meteen de halve finales.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:10 schreef BrandX het volgende:
[..]nou niet bepaald. Pas vanaf de kwartfinales begon het ergens op te lijken
my badquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die waren er toen niet, er waren maar 8 deelnemers. Na de poulefase had je meteen de halve finales.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:12 schreef G.Garibaldi het volgende:
Het gaat niets worden met Nederland dit WK. We vliegen eruit met slecht voetbal, mark my words.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:11 schreef blup het volgende:
Af en toe zijn die vuvu's even helemaal weg gefilterd.
quote:
Een fenomeen volgens sommigen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:14 schreef wolferl het volgende:
vd.Vaart valt me wederom weer vies tegen.
En dan de bal verliezen. Ze moeten gewoon geduld hebben.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:14 schreef Sounddragon het volgende:
Het zou wel fijn zijn als ze een beetje VOORuit spelen ipv steeds terug
*markt*quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:12 schreef G.Garibaldi het volgende:
Het gaat niets worden met Nederland dit WK. We vliegen eruit met slecht voetbal, mark my words.
Robben er wel in. Klaar.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:14 schreef VonHinten het volgende:
Nee, Robben er niet in. Klaar.
Dat is al gauw op dit toernooi.:')quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:15 schreef F.M.D. het volgende:
deze wedstrijd behoort bij de slechtste wedstrijden van het toernooi
Ja, dan is het dus een Kutplan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Da's allemaal vooropgezet en onderdeel van Het Plan, C.
Plan K!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Intelligent, but fucked up.
Ja er is ook super veel ruimte als Japan met 9 man achterin staatquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:17 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een vreselijke kutwedstrijd zeg. Totaal geen creativiteit. Hopelijk komen meteen Elia en Afellay erbij na de rust.
Geduld is iets anders als achteruit spelenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dan de bal verliezen. Ze moeten gewoon geduld hebben.
Pasen komen niet goed aan, geen creativiteit, etc. Dit heeft niets met Japan te maken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:18 schreef minutenman het volgende:
[..]
japan speelt alles op defensie, blik maar eens een tijdje terug; toen spartelde japan ook hevig tegen maar na een uur vlogen de goals als bosjes het doel in.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:16 schreef marcodej het volgende:
Dit lijkt een beetje op het Nederland onder van Basten: zonder ideeën.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:13 schreef VonHinten het volgende:
Wat een vreselijke partij zeg. Alsof we naar weer even naar een kwalificatieduel van Oranje onder Van Basten kijken. Futloos.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:18 schreef marcodej het volgende:
Als Nederland tegen een voetballende ploeg speelt, speelt het zelf ook van nature beter. Dat het een lastige wedstrijd is komt gewoon door het anti-voetbal van Japan.
Door loopacties maak je ruimte. Nederland wacht tot Japan massaal opzij gaat en dat gaat niet gebeuren....quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja er is ook super veel ruimte als Japan met 9 man achterin staat
schei toch uit met die kutsmoesjes manquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:18 schreef marcodej het volgende:
Als Nederland tegen een voetballende ploeg speelt, speelt het zelf ook van nature beter. Dat het een lastige wedstrijd is komt gewoon door het anti-voetbal van Japan.
Is Van der Vaart al eens aan de linkerkant gesignaleerd?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:18 schreef Breekfast het volgende:
Zal Van Marwijk een keer doorhebben dat je tegen dit soort tegenstanders iemand aan de zijkant moet hebben die de diepte ingaat?
Pinksteren ook nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:19 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Pasen komen niet goed aan, geen creativiteit, etc. Dit heeft niets met Japan te maken.
Met een gelijkspel is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:18 schreef F.M.D. het volgende:
we moeten gelijkspelen of verliezen, voordat bertje van lafwijk gaat ingrijpen
Dat heeft alles met Japan te maken. Die spelen 9-0-1.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:19 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Pasen komen niet goed aan, geen creativiteit, etc. Dit heeft niets met Japan te maken.
sure. dus nu we weten hoe makkelijk NLD te bestrijden is, doet elk team dat. NLD kan dan opeens niks meerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
![]()
Japan weet dat als ze het op de aanval gooien, Nederland er zo 3-4 inschiet voorin. Daarom staan ze lekker met 9man alles dicht te gooien.
Chowizo.quote:
De Japanners weten alleen hun eigen helft te vinden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:19 schreef Toad het volgende:
Ik zie eerder Japan op voorsprong komen dan NL.
Rafael had tegen de Denen ook meer van de linkerkant moeten opkomen, maar trok steeds naar binnen en liep zo Sneijder en v.Persie in de weg. Nu flikt ie het weer.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:20 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Is Van der Vaart al eens aan de linkerkant gesignaleerd?
Nou en. Het is gewoon niet om aan te zien, wat een drama.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja er is ook super veel ruimte als Japan met 9 man achterin staat
Bij de aftrapquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:20 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Is Van der Vaart al eens aan de linkerkant gesignaleerd?
Dit heeft niets met Japan te maken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat heeft alles met Japan te maken. Die spelen 9-0-1.
met 10 man achterin staan om nederland te bestrijden?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
sure. dus nu we weten hoe makkelijk NLD te bestrijden is, doet elk team dat. NLD kan dan opeens niks meer
Verder is hetgeen je zegt gewoon niet waar.
echt wat een mooiweer voetballers
Sneyder kan echt niks haha
Nou en.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nou en. Het is gewoon niet om aan te zien, wat een drama.
gast het is toch zoquote:
Ben je gisteren Engeland - Algerije al vergeten, daarvan ben ik in slaap gevallen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:22 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een waardeloze wedstrijd. Slechtste van het toernooi tot nu toe
Donder op, Japan speelt de aanval dood en gelijk hebben ze. Italië en Frankrijk vallen aan en laten gaten liggen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:22 schreef Pedroso het volgende:
Zo zie je maar weer dat van Basten het uitstekend gedaan heeft met praktisch dezelfde selectie.
Toen werd er tenminste nog goed en aanvaardbaar voetbal gespeeld, nu is het slaapverwekkend.
troll alertquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:22 schreef Pedroso het volgende:
Zo zie je maar weer dat van Basten het uitstekend gedaan heeft met praktisch dezelfde selectie.
Toen werd er tenminste nog goed en aanvaardbaar voetbal gespeeld, nu is het slaapverwekkend.
Hoofdsponsor hè, zal wel bij de deal horenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:22 schreef Yurithemaster het volgende:
Je mocht toch nooit BN'ers op je pinpas zetten
Beiden eruit.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:23 schreef Myers het volgende:
Sneijder moet eruit, die bakt er weer eens niks van. Vd Vaart lekker laten staan.
Nee, dat faalt fucking hard.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:22 schreef Yurithemaster het volgende:
Je mocht toch nooit BN'ers op je pinpas zetten
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:22 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:23 schreef bamboe007 het volgende:
De mobiele eenheid grijpt nu in mijn wijk
haha niceeh, pics!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:23 schreef bamboe007 het volgende:
Hehe het klopt wel dat je zegt maar Nederland speelde toen tegen ploegen die ook wilde voetballen. Zowel Denemarken als Japan willen het voetbal onmogelijk maken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:22 schreef Pedroso het volgende:
]quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:23 schreef Myers het volgende:
Sneijder moet eruit, die bakt er weer eens niks van. Vd Vaart lekker laten staan.
ergens in den haag toevallig?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:23 schreef bamboe007 het volgende:
ze moesten plassenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:23 schreef KingOfMars het volgende:
Ah, Frank en Bert hebben haast de kleedkamer in te gaan, ze weten dus precies wat te doen. Mooi.
ik praat over de wedstrijd? of moeten we allemaal maar pro holland zijn?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:24 schreef BrandX het volgende:
michielos, deze reeks is bedoeld om met elkaar naar de wedstrijd te kijken en er over te praten. Vriendelijk verzoek te stoppen met je getroll en uitlokkerij![]()
Dank je voor je medewerking.
WAS IST LOS?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:24 schreef raistlin66 het volgende:
[..]
ergens in den haag toevallig?
teringherrie hier in de buurt, maar geen zin om naar buiten te gaan om te kijken
naar buiten gaan
dezelfde posts herken in nog van denemarken voordat ze verloren, en toen was ineens nederland de boosdoener.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
gast het is toch zo
verder speelt er maar 1 land anti voetbal. Nederland... tikkie terug tikkie terug bal kwijt tikkie terug![]()
![]()
Japan had tenminste nog kansen gehad.
we wordne wereldkmapioen
we winnen met 6-0__ !!!!!
Ja!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik praat over de wedstrijd? of moeten we allemaal maar pro holland zijn?
dat zou eigenlijk wel een dikke faal zijn als we daardoor weer op voorsprong komen.... wel een toffe faal overigens lolquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Het gaat weer moeizaam hoor, net als bij Denemarken.
Maar hopen op een eigen doelpunt van die Japanners?
Hij krijgt helemaal geen ballen man. Waar heb je het over. Zelfs spelers als Ronaldo en Messi zullen op termijn de Pers verwelkomen in hun midden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:23 schreef Pedroso het volgende:
Doet van Persie ook mee overigens ? Speelt weer dramatisch.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een magere 1ste helft, nu hopen dat het net als Denemarken wat beter gaat met eventueel weer een eigen doelpuntal zullen de ze niet zo dom zijn
Was geen hoogstaande wedstrijd, maar Engeland en Algerije kwamen iig allebei om te voetballen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ben je gisteren Engeland - Algerije al vergeten, daarvan ben ik in slaap gevallen.
Ach straks even 1-0 en dan met 6 punten naar het knockout en dan gaan knallenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:25 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Ik stel voor dat Nederland nu gewoon direct het vliegtuig naar huis pakt, het wordt toch niks meer.
Iemand?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:19 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Waarom staat die wonder-vrije trappen nemer van Celtic (dacht ik) niet in de basis bij Japan
Nja bijna alle landen falen tot nu toe dit toernooi, NL is geen uitzonderingquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:25 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Ik stel voor dat Nederland nu gewoon direct het vliegtuig naar huis pakt, het wordt toch niks meer.
QFTquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Iedereen heeft het over Robben sparen.
Hoe arrogant moet je zijn na het vertoon van Nederland om er nog zo zeker van te zijn dat we überhaupt de volgende ronde halen?
Robben hebben we duidelijk nu nodig, dus moet hij wat mij betreft ook nu ingezet worden.
Anders spaar je hem nu, vliegt Oranje er in de groepsfase uit, is hij voor Jan Lul meegegaan.
Als hij als een zoutpilaar tussen 3 jappanners blijft staan of overtredingen op de middellijn maakt is het lastig voor de rest om hem goede ballen te gevenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij krijgt helemaal geen ballen man. Waar heb je het over. Zelfs spelers als Ronaldo en Messi zullen op termijn de Pers verwelkomen in hun midden.²
van persie conferentie?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij krijgt helemaal geen ballen man. Waar heb je het over. Zelfs spelers als Ronaldo en Messi zullen op termijn de Pers verwelkomen in hun midden.²
je loopt bewust mensen die hier posten uit te dagen door je posten en de sfeer te verpesten, en dat weet je best. Tis niet de bedoeling dat je hier sfeerverpestend bezig gaat zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik praat over de wedstrijd? of moeten we allemaal maar pro holland zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |