dezelfde posts herken in nog van denemarken voordat ze verloren, en toen was ineens nederland de boosdoener.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
gast het is toch zo
verder speelt er maar 1 land anti voetbal. Nederland... tikkie terug tikkie terug bal kwijt tikkie terug![]()
![]()
Japan had tenminste nog kansen gehad.
we wordne wereldkmapioen
we winnen met 6-0__ !!!!!
Ja!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik praat over de wedstrijd? of moeten we allemaal maar pro holland zijn?
dat zou eigenlijk wel een dikke faal zijn als we daardoor weer op voorsprong komen.... wel een toffe faal overigens lolquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Het gaat weer moeizaam hoor, net als bij Denemarken.
Maar hopen op een eigen doelpunt van die Japanners?
Hij krijgt helemaal geen ballen man. Waar heb je het over. Zelfs spelers als Ronaldo en Messi zullen op termijn de Pers verwelkomen in hun midden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:23 schreef Pedroso het volgende:
Doet van Persie ook mee overigens ? Speelt weer dramatisch.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een magere 1ste helft, nu hopen dat het net als Denemarken wat beter gaat met eventueel weer een eigen doelpuntal zullen de ze niet zo dom zijn
Was geen hoogstaande wedstrijd, maar Engeland en Algerije kwamen iig allebei om te voetballen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ben je gisteren Engeland - Algerije al vergeten, daarvan ben ik in slaap gevallen.
Ach straks even 1-0 en dan met 6 punten naar het knockout en dan gaan knallenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:25 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Ik stel voor dat Nederland nu gewoon direct het vliegtuig naar huis pakt, het wordt toch niks meer.
Iemand?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:19 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Waarom staat die wonder-vrije trappen nemer van Celtic (dacht ik) niet in de basis bij Japan
Nja bijna alle landen falen tot nu toe dit toernooi, NL is geen uitzonderingquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:25 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Ik stel voor dat Nederland nu gewoon direct het vliegtuig naar huis pakt, het wordt toch niks meer.
QFTquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Iedereen heeft het over Robben sparen.
Hoe arrogant moet je zijn na het vertoon van Nederland om er nog zo zeker van te zijn dat we überhaupt de volgende ronde halen?
Robben hebben we duidelijk nu nodig, dus moet hij wat mij betreft ook nu ingezet worden.
Anders spaar je hem nu, vliegt Oranje er in de groepsfase uit, is hij voor Jan Lul meegegaan.
Als hij als een zoutpilaar tussen 3 jappanners blijft staan of overtredingen op de middellijn maakt is het lastig voor de rest om hem goede ballen te gevenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij krijgt helemaal geen ballen man. Waar heb je het over. Zelfs spelers als Ronaldo en Messi zullen op termijn de Pers verwelkomen in hun midden.²
van persie conferentie?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij krijgt helemaal geen ballen man. Waar heb je het over. Zelfs spelers als Ronaldo en Messi zullen op termijn de Pers verwelkomen in hun midden.²
je loopt bewust mensen die hier posten uit te dagen door je posten en de sfeer te verpesten, en dat weet je best. Tis niet de bedoeling dat je hier sfeerverpestend bezig gaat zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik praat over de wedstrijd? of moeten we allemaal maar pro holland zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |