Ben je gisteren Engeland - Algerije al vergeten, daarvan ben ik in slaap gevallen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:22 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een waardeloze wedstrijd. Slechtste van het toernooi tot nu toe
Donder op, Japan speelt de aanval dood en gelijk hebben ze. Italië en Frankrijk vallen aan en laten gaten liggen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:22 schreef Pedroso het volgende:
Zo zie je maar weer dat van Basten het uitstekend gedaan heeft met praktisch dezelfde selectie.
Toen werd er tenminste nog goed en aanvaardbaar voetbal gespeeld, nu is het slaapverwekkend.
troll alertquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:22 schreef Pedroso het volgende:
Zo zie je maar weer dat van Basten het uitstekend gedaan heeft met praktisch dezelfde selectie.
Toen werd er tenminste nog goed en aanvaardbaar voetbal gespeeld, nu is het slaapverwekkend.
Hoofdsponsor hè, zal wel bij de deal horenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:22 schreef Yurithemaster het volgende:
Je mocht toch nooit BN'ers op je pinpas zetten
Beiden eruit.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:23 schreef Myers het volgende:
Sneijder moet eruit, die bakt er weer eens niks van. Vd Vaart lekker laten staan.
Nee, dat faalt fucking hard.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:22 schreef Yurithemaster het volgende:
Je mocht toch nooit BN'ers op je pinpas zetten
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:22 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:23 schreef bamboe007 het volgende:
De mobiele eenheid grijpt nu in mijn wijk
haha niceeh, pics!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:23 schreef bamboe007 het volgende:
Hehe het klopt wel dat je zegt maar Nederland speelde toen tegen ploegen die ook wilde voetballen. Zowel Denemarken als Japan willen het voetbal onmogelijk maken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:22 schreef Pedroso het volgende:
]quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:23 schreef Myers het volgende:
Sneijder moet eruit, die bakt er weer eens niks van. Vd Vaart lekker laten staan.
ergens in den haag toevallig?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:23 schreef bamboe007 het volgende:
ze moesten plassenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:23 schreef KingOfMars het volgende:
Ah, Frank en Bert hebben haast de kleedkamer in te gaan, ze weten dus precies wat te doen. Mooi.
ik praat over de wedstrijd? of moeten we allemaal maar pro holland zijn?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:24 schreef BrandX het volgende:
michielos, deze reeks is bedoeld om met elkaar naar de wedstrijd te kijken en er over te praten. Vriendelijk verzoek te stoppen met je getroll en uitlokkerij![]()
Dank je voor je medewerking.
WAS IST LOS?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:24 schreef raistlin66 het volgende:
[..]
ergens in den haag toevallig?
teringherrie hier in de buurt, maar geen zin om naar buiten te gaan om te kijken
naar buiten gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |