Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
Dus dat wordt 0-1 voor rust en 2-1 in de 2e helft, let op mijn woorden
toen speelde ze goedquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:08 schreef BrandX het volgende:
ach weet je? toen nederland europees kampioen werd, hadden ze zelfs verloren in de poulefase. als dat een voorbode mag zijn, dan vind ik het best, zoals ze nu spelen
Mensen die Nederland nu al afschrijven.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:08 schreef Mummiepak het volgende:
Mensen die denken dat Nederland wereldkampioen wordt
Ja, verlies van Nederland leidt regelmatig tot een kampioenschap.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:08 schreef BrandX het volgende:
ach weet je? toen nederland europees kampioen werd, hadden ze zelfs verloren in de poulefase. als dat een voorbode mag zijn, dan vind ik het best, zoals ze nu spelen
Hoe moeizamer de poulefases bij NL, hoe verder ze komen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:08 schreef BrandX het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:09 schreef tong80 het volgende:
Een schot op doel Briljant dat de scheids dat niet in de gaten heeft.
Wel leuk dat Schotland alsnog mee doet.
Net Jack van Gelder aangezet op radio - 1 Maar die lopen 10 seconden voor. Dat is ook geen succesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:08 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ja hoor...commentator gaat de omstandigheden de schuld geven
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:09 schreef tong80 het volgende:
Een schot op doel Briljant dat de scheids dat niet in de gaten heeft.
Wel leuk dat Schotland alsnog mee doet.
preciesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:10 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hoe moeizamer de poulefases bij NL, hoe verder ze komen.
tuurlijkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:09 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt2-1 voor NL dan
neem deze stream:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net Jack van Gelder aangezet op radio - 1 Maar die lopen 10 seconden voor. Dat is ook geen succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |