ja rete irritantquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:35 schreef Thelonious het volgende:
Kunnen ze die mooie stadions niet schaduwvrij maken voor een miljoentje extra.
Jij zegt wat ik denk.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:36 schreef wolferl het volgende:
Stekelenburg, waarom altijd die nutteloze verre trappen.
sorry hoor maar dit stadion kostte 400m. Dan kan er echt niet nog een miljoen bij voor zoiets futiels als shaduw.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:35 schreef Thelonious het volgende:
Kunnen ze die mooie stadions niet schaduwvrij maken voor een miljoentje extra.
http://www.eurovisionsports.tv/fifaworldcup/quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:36 schreef Mixende_match het volgende:
de stream van nos doet het niet goed
Verkapte karate.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
wat een move van v persie. wat de neuk
Dat was voor de reden dat van Persie op zijn bek ging.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:38 schreef wdn het volgende:
Mooi he en dan de vrije trap nog mee hebben ook
Ja, als kuyt nu met die omhaal weer een Jap tandloos had gemaakt had het echt geweldig geweest.quote:
Dit dus. Allemaal weer blind voor die once in a lifetime vrije trap gaan op een WKquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:40 schreef MagicIsland1 het volgende:
Sneijder gaat weer alle vrije trappen op de helft van de Japanners direct op goal schieten
Ik bedoelde met vloeiend niet bloed hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, als kuyt nu met die omhaal weer een Jap tandloos had gemaakt had het echt geweldig geweest.
nu pas?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:43 schreef wdn het volgende:
Ik ben me nu al aan het ergeren aan die Baldassi
Fluit echt voor alles.
Vooral dat laatste is handig.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:44 schreef wdn het volgende:
Tanaka is een toffe gastLeuke interviews steeds met hem
Maakt ook beduidend veel eigen goals
quote:
Is dat niet een van de tekenen van de op handen zijnde apocalyps?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
wow.. .er wordt eens over de breedte gespeeld....
Hij ruikt vers bereide sushiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:48 schreef alors het volgende:
Hihi mn kat probeert de voetballers van de tv te plukken
De Boer ook niet!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:48 schreef JohnDDD het volgende:
Engelse commentator over Japanse coach: "Okada, heeft, voor zover bekend, nog nooit geglimlacht"
hmm shit ja KAP ES DAAR MEE!!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Is dat niet een van de tekenen van de op handen zijnde apocalyps?
Hij is spits, hoeveel kansen heeft hij tot nu toe gehad?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:49 schreef MagicIsland1 het volgende:
van Persie speelt weer is waardeloos
jah dat ene sprietje stond naar rechts ipv links.... snap dat danquote:
hebben ze al 1x gedaanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Zou best fijn zijn als ze eens breed speelde ipv terug.
Volgens mij zijn die wel op 1 vinger te tellenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij is spits, hoeveel kansen heeft hij tot nu toe gehad?
Word dan geen voetballer als je niet met gras om kunt gaan, denk ik dan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jah dat ene sprietje stond naar rechts ipv links.... snap dat dan
Of juist wel natuurlijk. Vorige keer was eigenlijk ook al een drama.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:52 schreef BrandX het volgende:
nou, sneijder zal als die zo blijft spelen niet weer als beste man van de wedstrijd worden gekozen
http://www.telegraaf.nl/t(...)__.html?sn=telesportquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:53 schreef wolferl het volgende:
Elia is geblesseerd.
EDIT: Althans niet fit genoeg.
Tof !! thanks voor de linkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.eurovisionsports.tv/fifaworldcup/
voor degenen die via internet willen kijken
Waarom?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:55 schreef Jane het volgende:
Zit me te ergeren aan het commentaar.
Dat is het al.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:55 schreef Ludacriss het volgende:
Dit gaat een klassieke saaie wedstrijd worden.
vet die stream loopt bijna gelijk met mijn tvquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:55 schreef wdn het volgende:
Van Persie is op zoek naar een kaart...
quote:Bert van Marwijk sluit niet uit dat Nigel de Jong en Robin van Persie vandaag bij een eventuele, comfortabele voorsprong tegen Japan bewust een gele kaart incasseren. Het tweetal is dan geschorst tijdens de derde groepswedstrijd, tegen Kameroen, en kan dan altijd meedoen in de achtste finale.
Bert van Marwijk staat voor een dilemma.
"Nee, dat denk ik niet", zei de bondscoach aanvankelijk. Totdat hij met de FIFA-regels werd geconfronteerd, waarin staat dat gele kaarten pas na de achtste finales worden kwijtgescholden. Daardoor hangt De Jong en Van Persie twee duels lang (Kameroen en achtste finale) een schorsing voor een wedstrijd in de knock-outfase boven het hoofd. "Ik ben er in principe geen voorstander van om expres kaarten te pakken, maar als de situatie erom vraagt, moeten we er misschien goed mee omgaan."
Alle talen beschikbaar gewoon http://atdhe.net/index.htmlquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:54 schreef Chung het volgende:
Heeft er iemand een link naar een livestream van bijv. BBC? Geen nederlands commentaar plz.
Nederland speelt gewoon goed, maar Japan verdedigt. Dus Nederland moet geduld hebben.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:56 schreef ReWout het volgende:
Wat speelt Nederland weer ontzettend slecht. Lijkt met een hond met z'n staart onder z'n buik.
Geen Sporza op je TV?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:54 schreef Chung het volgende:
Heeft er iemand een link naar een livestream van bijv. BBC? Geen nederlands commentaar plz.
hier ben ik het mee eens idd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nederland speelt gewoon goed, maar Japan verdedigt. Dus Nederland moet geduld hebben.
dit is net zo slecht, maar jij hebt je gekleurde bril opquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:58 schreef grazz het volgende:
Mensen die dit saai noemen.... Gister Engeland - Algerije gemist zeker
Hoop irritante azijnpissers die hier meeposten inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:58 schreef grazz het volgende:
Japan verdedigt eigenlijk vooral van Persie, dus dat valt wel mee, daar kan je makkelijk omheen spelen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nederland speelt gewoon goed, maar Japan verdedigt. Dus Nederland moet geduld hebben.
Dat was niet saai. Dat was beschamendquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:58 schreef grazz het volgende:
nee hor. want japan is niet sterker dan nederland. Terwijl algerije wel sterker was dan engeland.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:58 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
dit is net zo slecht, maar jij hebt je gekleurde bril op
Oh sorry... Megaspannende wedstrijd, ik zit op het puntje van m'n stoelquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:59 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoop irritante azijnpissers die hier meeposten inderdaad.
Van Basten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:01 schreef marcb1974 het volgende:
Wat ongelofelijk slecht weer![]()
![]()
![]()
En flikker op met die van Marwijk, die man is gewoon nog vele malen slechter dan van Basten
Ik mag het hopen, jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:01 schreef marcodej het volgende:
Van der Vaart komt er niet doorheen. Basisplaats staat op het spel denk ik.
is er ook een audiostream die met deze gelijk loopt?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En Jaap Stamquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:01 schreef Strantor het volgende:
Waarom doet Frank de Boer niet mee? Hij ziet er nog hetzelfde uit als 10 jaar geleden
Waarom doet Ferdi Vierklau niet gewoon meequote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:01 schreef Strantor het volgende:
Waarom doet Frank de Boer niet mee? Hij ziet er nog hetzelfde uit als 10 jaar geleden
Cruijff ookquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:01 schreef Strantor het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:57 schreef marcodej het volgende:
Ik zie een kentering.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:01 schreef marcb1974 het volgende:
Wat ongelofelijk slecht weer![]()
![]()
![]()
En flikker op met die van Marwijk, die man is gewoon nog vele malen slechter dan van Basten
Ik vind kritiek normaal, maar er mag toch wel een beetje irreeele hoop meespelen als je met plezier naar een wedstrijd kijkt? In het eerste half uur hebben hier al een aantal mensen de hoop opgegeven en geconcludeerd dat het een kutwedstrijd is, vind ik wat voorbarig en lelijk pessimistisch.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:00 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oh sorry... Megaspannende wedstrijd, ik zit op het puntje van m'n stoel![]()
hou je niet van blondjes?quote:
Idd. Die Japanners zitten gewoon vast op hun eigen helft en hopen op een gouden counter. Erg lastig te bespelen voor Nederland, zie ook de vorige wedstrijd enzo...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind kritiek normaal, maar er mag toch wel een beetje irreeele hoop meespelen als je met plezier naar een wedstrijd kijkt? In het eerste half uur hebben hier al een aantal mensen de hoop opgegeven en geconcludeerd dat het een kutwedstrijd is, vind ik wat voorbarig en lelijk pessimistisch.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:04 schreef Ascendancy het volgende:
Gaat Nederland voor de "90% balbezit zonder te scoren"-bokaal
Waar zou dat nou door komen? Omdat Japan met zn elven op de eigen helft staat. Anti-voetbal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |