quote:
Is dat niet een van de tekenen van de op handen zijnde apocalyps?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
wow.. .er wordt eens over de breedte gespeeld....
Hij ruikt vers bereide sushiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:48 schreef alors het volgende:
Hihi mn kat probeert de voetballers van de tv te plukken
De Boer ook niet!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:48 schreef JohnDDD het volgende:
Engelse commentator over Japanse coach: "Okada, heeft, voor zover bekend, nog nooit geglimlacht"
hmm shit ja KAP ES DAAR MEE!!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Is dat niet een van de tekenen van de op handen zijnde apocalyps?
Hij is spits, hoeveel kansen heeft hij tot nu toe gehad?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:49 schreef MagicIsland1 het volgende:
van Persie speelt weer is waardeloos
jah dat ene sprietje stond naar rechts ipv links.... snap dat danquote:
hebben ze al 1x gedaanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Zou best fijn zijn als ze eens breed speelde ipv terug.
Volgens mij zijn die wel op 1 vinger te tellenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij is spits, hoeveel kansen heeft hij tot nu toe gehad?
Word dan geen voetballer als je niet met gras om kunt gaan, denk ik dan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jah dat ene sprietje stond naar rechts ipv links.... snap dat dan
Of juist wel natuurlijk. Vorige keer was eigenlijk ook al een drama.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:52 schreef BrandX het volgende:
nou, sneijder zal als die zo blijft spelen niet weer als beste man van de wedstrijd worden gekozen
http://www.telegraaf.nl/t(...)__.html?sn=telesportquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:53 schreef wolferl het volgende:
Elia is geblesseerd.
EDIT: Althans niet fit genoeg.
Tof !! thanks voor de linkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.eurovisionsports.tv/fifaworldcup/
voor degenen die via internet willen kijken
Waarom?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:55 schreef Jane het volgende:
Zit me te ergeren aan het commentaar.
Dat is het al.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:55 schreef Ludacriss het volgende:
Dit gaat een klassieke saaie wedstrijd worden.
vet die stream loopt bijna gelijk met mijn tvquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.eurovisionsports.tv/fifaworldcup/
voor degenen die via internet willen kijken
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:55 schreef wdn het volgende:
Van Persie is op zoek naar een kaart...
quote:Bert van Marwijk sluit niet uit dat Nigel de Jong en Robin van Persie vandaag bij een eventuele, comfortabele voorsprong tegen Japan bewust een gele kaart incasseren. Het tweetal is dan geschorst tijdens de derde groepswedstrijd, tegen Kameroen, en kan dan altijd meedoen in de achtste finale.
Bert van Marwijk staat voor een dilemma.
"Nee, dat denk ik niet", zei de bondscoach aanvankelijk. Totdat hij met de FIFA-regels werd geconfronteerd, waarin staat dat gele kaarten pas na de achtste finales worden kwijtgescholden. Daardoor hangt De Jong en Van Persie twee duels lang (Kameroen en achtste finale) een schorsing voor een wedstrijd in de knock-outfase boven het hoofd. "Ik ben er in principe geen voorstander van om expres kaarten te pakken, maar als de situatie erom vraagt, moeten we er misschien goed mee omgaan."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |