Alle talen beschikbaar gewoon http://atdhe.net/index.htmlquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:54 schreef Chung het volgende:
Heeft er iemand een link naar een livestream van bijv. BBC? Geen nederlands commentaar plz.
Nederland speelt gewoon goed, maar Japan verdedigt. Dus Nederland moet geduld hebben.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:56 schreef ReWout het volgende:
Wat speelt Nederland weer ontzettend slecht. Lijkt met een hond met z'n staart onder z'n buik.
Geen Sporza op je TV?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:54 schreef Chung het volgende:
Heeft er iemand een link naar een livestream van bijv. BBC? Geen nederlands commentaar plz.
hier ben ik het mee eens idd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nederland speelt gewoon goed, maar Japan verdedigt. Dus Nederland moet geduld hebben.
dit is net zo slecht, maar jij hebt je gekleurde bril opquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:58 schreef grazz het volgende:
Mensen die dit saai noemen.... Gister Engeland - Algerije gemist zeker
Hoop irritante azijnpissers die hier meeposten inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:58 schreef grazz het volgende:
Japan verdedigt eigenlijk vooral van Persie, dus dat valt wel mee, daar kan je makkelijk omheen spelen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nederland speelt gewoon goed, maar Japan verdedigt. Dus Nederland moet geduld hebben.
Dat was niet saai. Dat was beschamendquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:58 schreef grazz het volgende:
nee hor. want japan is niet sterker dan nederland. Terwijl algerije wel sterker was dan engeland.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:58 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
dit is net zo slecht, maar jij hebt je gekleurde bril op
Oh sorry... Megaspannende wedstrijd, ik zit op het puntje van m'n stoelquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:59 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoop irritante azijnpissers die hier meeposten inderdaad.
Van Basten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:01 schreef marcb1974 het volgende:
Wat ongelofelijk slecht weer![]()
![]()
![]()
En flikker op met die van Marwijk, die man is gewoon nog vele malen slechter dan van Basten
Ik mag het hopen, jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:01 schreef marcodej het volgende:
Van der Vaart komt er niet doorheen. Basisplaats staat op het spel denk ik.
is er ook een audiostream die met deze gelijk loopt?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.eurovisionsports.tv/fifaworldcup/
voor degenen die via internet willen kijken
En Jaap Stamquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:01 schreef Strantor het volgende:
Waarom doet Frank de Boer niet mee? Hij ziet er nog hetzelfde uit als 10 jaar geleden
Waarom doet Ferdi Vierklau niet gewoon meequote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:01 schreef Strantor het volgende:
Waarom doet Frank de Boer niet mee? Hij ziet er nog hetzelfde uit als 10 jaar geleden
Cruijff ookquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:01 schreef Strantor het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:57 schreef marcodej het volgende:
Ik zie een kentering.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:01 schreef marcb1974 het volgende:
Wat ongelofelijk slecht weer![]()
![]()
![]()
En flikker op met die van Marwijk, die man is gewoon nog vele malen slechter dan van Basten
Ik vind kritiek normaal, maar er mag toch wel een beetje irreeele hoop meespelen als je met plezier naar een wedstrijd kijkt? In het eerste half uur hebben hier al een aantal mensen de hoop opgegeven en geconcludeerd dat het een kutwedstrijd is, vind ik wat voorbarig en lelijk pessimistisch.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:00 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oh sorry... Megaspannende wedstrijd, ik zit op het puntje van m'n stoel![]()
hou je niet van blondjes?quote:
Idd. Die Japanners zitten gewoon vast op hun eigen helft en hopen op een gouden counter. Erg lastig te bespelen voor Nederland, zie ook de vorige wedstrijd enzo...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind kritiek normaal, maar er mag toch wel een beetje irreeele hoop meespelen als je met plezier naar een wedstrijd kijkt? In het eerste half uur hebben hier al een aantal mensen de hoop opgegeven en geconcludeerd dat het een kutwedstrijd is, vind ik wat voorbarig en lelijk pessimistisch.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:04 schreef Ascendancy het volgende:
Gaat Nederland voor de "90% balbezit zonder te scoren"-bokaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |