Blijf zelf ook nog wel even luisterenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:59 schreef Pino112 het volgende:
Heel even denk ik.
Maar ik heb beide neusgaten kats dicht, dus slapen wil toch niet
Hooikoortsquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blijf zelf ook nog wel even luisteren. Beterschap!
Ja, erg vervelend is dat idd. Ben er zelf wel een beetje overheen gegroeid (had er vroeger meer last van), maar dat is behoorlijk kud idd.quote:
Mengpaneel?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:06 schreef hole1988 het volgende:
ah giel laat weer eens drinken vallen en je mag raden waarop.
lolquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inderdaad, meteen nadat ik op Invoeren drukte, ging ik naar andere tab enzo
ik snap ook niet waarom hij iedere week langs komt om moppen van een a4'tje te lezen. en ook nog vertellen dat hij stennis heeft geschopt bij popstars.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:41 schreef ThePianoMan het volgende:
KUT ANDRE GA VAN MN BEELSCHERM![]()
![]()
![]()
die lach![]()
Dan vraag je er ook echt om...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik snap ook niet waarom hij iedere week langs komt om moppen van een a4'tje te lezen. en ook nog vertellen dat hij stennis heeft geschopt bij popstars.
Floris!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:40 schreef Sirolf het volgende:
Zo, na een volledig topic gemist te hebben zal ik nu dan toch maar weer eens een teken van leven tonen.
Straks toch maar even stukken EW en freaknacht terugluisteren.
Ik weet zeker dat hij dol enthousiast is over de nieuwe Megahitquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:54 schreef borisz het volgende:
We hebben Roel nog niet gehoord over de megahit.
die MH is het ook niet waard om aandacht aan te besteden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:54 schreef borisz het volgende:
We hebben Roel nog niet gehoord over de megahit.
Goed bezigquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:25 schreef Sirolf het volgende:
Wat was de cover van Mr. Brightside door Gadget bij Rudy vannacht rond 5.45 uur goed zeg!
YouTube-video komt eraan.
Gelukkig niet nee, maar C&S is daarentegen absoluut geen verbetering.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:58 schreef -Hans- het volgende:
Helaas geen Timur..
Ah, mooi man! Gaat goed dusquote:
Persoonlijk hoor ik dan toch liever Timur. Met C & S heb ik erg weinig.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Gelukkig niet nee, maar C&S is daarentegen absoluut geen verbetering.
Mja, ik vind het beide niksquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:17 schreef -Hans- het volgende:
Persoonlijk hoor ik dan toch liever Timur. Met C & S heb ik erg weinig.
Best goed inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:11 schreef Sirolf het volgende:
Zo, en dan hier Mr. Brightside door Gadget. Ik vind 'm goed.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:48 schreef Waalwijker het volgende:
Ik vind de Mega Top 50 echt veruit het beste programma op 3FM. Wat een klasse DJ, en het concept is echt uniek!
Volgens www.3FM.nl/programmaschema (je kan op de programma's klikken voor meer info over de uitzending, zoals de DJquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yo !.
Verwacht dat Domien of Roos het programma van Annemieke zal presenteren.
Ah, handige linkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens www.3FM.nl/programmaschema (je kan op de programma's klikken voor meer info over de uitzending, zoals de DJ) is te zien dat Domien het gaat doen.
Nope, helaas gemist of zou dat bij het Indian Summer Festival zijn want daar zenden ze (Domien/Der Rudy) nu van uit.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Waar was dat opgenomen? weet je dat? Klonk wel goed zo live, uiteraard eigenlijk
niet opgenomen was live vanaf het Indian Summer Festivalquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Waar was dat opgenomen? weet je dat? Klonk wel goed zo live, uiteraard eigenlijk
Ja dat bedoelde ik ook eventueel ja, of dat het live live was of live opgenomenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
niet opgenomen was live vanaf het Indian Summer Festival
Agree! Gelukkig hoor je die Pauline Broekema niet heel vaak, maar elke keer dat ze is te horen is het irritant.quote:marijkeroskam:
Pauline Broekema praat bij elk nieuwtje in het Noorden alsof er een bom is gevallen. Come on! Je moet het verschil in urgentie kunnen horen.
about 3 hours ago via web
Kreeg net een sms van m'n neef (die daar is, logischerwijs. Anders zou het nergens op slaan), ze knallen hard. Kan ook haast niet fout met die gasten.quote:
Toppers zijn hetquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kreeg net een sms van m'n neef (die daar is, logischerwijs. Anders zou het nergens op slaan), ze knallen hard. Kan ook haast niet fout met die gasten.
WTF? Kaas+mosterd, chips én bier? Wat is dat dan voor combinatiequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:02 schreef -Hans- het volgende:
Zo. Tijd voor kaas + mosterd, chips en bier en uiteraard de SoD. W00t!
Dat is een heerlijke combiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WTF? Kaas+mosterd, chips én bier? Wat is dat dan voor combinatie
SoD
Brennel je bent er !!!!!!! Ik noemde laatst Briggy per ongeluk Brennelquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:15 schreef Brennel het volgende:
Hoooooooooiiii!
Pinooooooooooooooooooooooooooo!quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:30 schreef Brennel het volgende:
[..]
Pinooooooooooooooooooooooooooo!
Gister bruiloft van m'n vader gehad; het was één van de mooiste dagen van mijn leven. Man, wat heb ik geféést, alle remmen los gegooid. "Such a perfect day"![]()
Vet! Gefeliciteeeeerd!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:30 schreef Brennel het volgende:
[..]
Pinooooooooooooooooooooooooooo!
Gister bruiloft van m'n vader gehad; het was één van de mooiste dagen van mijn leven. Man, wat heb ik geféést, alle remmen los gegooid. "Such a perfect day"![]()
Ah fijn, werken op zondagquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:43 schreef Brennel het volgende:
Thanks Hans en Pino.
Ik ga slapen, morgen om 6.30 gaat de wekker weer, en ik ben nogal brak. Slaap lekker!
Zeker een goed jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut! zonder twijfel een van de betere afleveringen van de SoD !
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:58 schreef Pino112 het volgende:
Hierna maar pitten, geen zin in Dave Clarke
Handig!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:59 schreef Pino112 het volgende:
Heuj, wist niet dat ze een playlist hebben
http://www.bnn.nl/page/senseofdance
Heel mooi !quote:Op zondag 20 juni 2010 04:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
N.a.v. [3FM #1509] Vakantie? maar een ding staat vast: EW *O*
Inmiddels weer bijna een jaar geleden. Een edit gemaakt van mijn bestaande wallpaper (met namen van artiesten die ik leuk vind op de achtergrond)
Ik gok dat de muziekliefhebbers hier het misschien ook wat vinden.
Alstu:
[ afbeelding ]
Nope, C&S vanuit Coen's tuin.quote:
Is dat Spaans en Frans door elkaar ofzow?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:27 schreef Waalwijker het volgende:
Er schijnen lyrics voor dit nummer te zijn.![]()
Comme te po` capì chi te vò bene
Si tu le parle ‘mmiezzo Americano?
Quando se fa lammor sotto `a luna
Come te vene `capa e di: “ I love you !? “
quote:De kans bestaat dat ik straks een van de overbuurmannen een vuvuzela in z'n reet prak. Of oordopjes in doe. Lastige keus.
2 minutes ago via TweetDeck
quote:Op zondag 20 juni 2010 17:57 schreef -Hans- het volgende:
Hierna Giel geloof ik. Onee, toch iemand anders. Geloof een van de nachtjocks.
Barendquote:Op zondag 20 juni 2010 17:57 schreef -Hans- het volgende:
Hierna Giel geloof ik. Onee, toch iemand anders. Geloof een van de nachtjocks.
Vet ! dan moet dit 'm dan maar zijn.. Wel geinig dat je dat kan zien want ik zie het zelf namelijk niet (heb ik uitgezet).quote:Op zondag 20 juni 2010 19:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog 2..
Dan heb je je 100.000ste bericht gepost.
Top500 hequote:Op zondag 20 juni 2010 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vet ! dan moet dit 'm dan maar zijn.. Wel geinig dat je dat kan zien want ik zie het zelf namelijk niet (heb ik uitgezet).
Iedereen kan het zien in de top500quote:Op zondag 20 juni 2010 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vet ! dan moet dit 'm dan maar zijn.. Wel geinig dat je dat kan zien want ik zie het zelf namelijk niet (heb ik uitgezet).
quote:Op zondag 20 juni 2010 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bierrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een werkelijk fan-tas-tisch concert van Crowded House bijgewoond![]()
![]()
.
En natuurlijk aan 't bier gezeten met Sersjee.
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bierrrrrrrrrrrrrrr!
Heb je toevallig m'n stem gevonden? Die ben ik nl. een heel klein beetje kwijt.
Halverwege het concert, toen tijdens Chocolate Cake een paar mensen al waren gaan staan en helemaal in trance los gingen, zei ik tegen m'n vriendin "Dit doet me denken aan een EO jongerendag".quote:Op maandag 21 juni 2010 01:19 schreef Sersjee het volgende:
Wel lekker. Ik mag graag roepen dat een ieder minstens eens in z'n leven Crowded House live moet hebben gezien en meestal oogst ik niet meer dan wat meewarige blikken. Zo van "daar heb je hem weer met z'n ouwelullenmuziek, laat maar kletsen."
Nu kan ik de reacties van Cee en RoelJewel als wapen gebruiken. Het evangelie zal verspreid worden!
Zo, en nu ga ik lekker de Lotte-marathon kijken, want ik kan toch niet slapen. Rock'n'roll, mensen. Rock'n'roll.
Nou, ik ben nooit een monotheïst geweest... Die twee evangelisatie-acties lopen al jarenlang vredig naast elkaar!quote:Op maandag 21 juni 2010 01:23 schreef borisz het volgende:
Nu Johan uit elkaar is heeft Sersjee een nieuwe evangelie gevonden dus.
Succes!quote:Op maandag 21 juni 2010 08:38 schreef Sirolf het volgende:
Zo, nog een uurtje en m'n afstudeerzitting begint, dus om niet al te aggresief te worden maar even geen Giel luisteren vandaag.
Heel veel succes Sirolf ! zal voor je duimenquote:Op maandag 21 juni 2010 08:38 schreef Sirolf het volgende:
Zo, nog een uurtje en m'n afstudeerzitting begint, dus om niet al te aggresief te worden maar even geen Giel luisteren vandaag.
Succesquote:Op maandag 21 juni 2010 08:38 schreef Sirolf het volgende:
Aldus Ekdomequote:Moet altijd zo lachen om tweets van mensen die vinden dat ik vaak aan m'n neus zit. Ga zometeen 15 minuten non-stop aan m'n zak krabben!
Gefeliciteerd!quote:
Dat 2e denk ikquote:Op maandag 21 juni 2010 11:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bellen ze elke week de MH-houder op?
Of is dit gewoon weer MissMontreal-geilerij?
Dat laatste dus.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bellen ze elke week de MH-houder op?
Of is dit gewoon weer MissMontreal-geilerij?
Inderdaadquote:Op maandag 21 juni 2010 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat laatste dus.
Dat die hoer (want dat is het) gewoon es optieft.
Ja sorr, heb het te druk gehad met afstuderen. Ik pas 'm speciaal voor jou vanmiddag wel even aan.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:51 schreef Pino112 het volgende:
@Floris: Top dat de MH op 3fmfan nog op Hurts staat.
Mooi zo laten staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |