quote:
Op maandag 21 juni 2010 01:19 schreef Sersjee het volgende:Wel lekker. Ik mag graag roepen dat een ieder minstens eens in z'n leven Crowded House live moet hebben gezien en meestal oogst ik niet meer dan wat meewarige blikken. Zo van "daar heb je hem weer met z'n ouwelullenmuziek, laat maar kletsen."
Nu kan ik de reacties van Cee en RoelJewel als wapen gebruiken. Het evangelie zal verspreid worden!
Zo, en nu ga ik lekker de Lotte-marathon kijken, want ik kan toch niet slapen. Rock'n'roll, mensen. Rock'n'roll.
Halverwege het concert, toen tijdens Chocolate Cake een paar mensen al waren gaan staan en helemaal in trance los gingen, zei ik tegen m'n vriendin "Dit doet me denken aan een EO jongerendag".
Toen las ik na het concert je Neil=God tweet voor en toen zei vriendin "Heb je toch gelijk met je jongerendag."
Maar, we zijn beiden nu bekeerd en worshippen aan het altaar van the man with the collar.

Wanneer komen ze weer terug?
Dat Prime Minister lied.

Die disco-trap (Stayin' Alive/Born to be alive).

Ik ga slapen en hier heel fijn van dromen, al is het maar voor 5 uurtjes want dan gaat die wekker weer.