Blijf zelf ook nog wel even luisterenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:59 schreef Pino112 het volgende:
Heel even denk ik.
Maar ik heb beide neusgaten kats dicht, dus slapen wil toch niet
Hooikoortsquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blijf zelf ook nog wel even luisteren. Beterschap!
Ja, erg vervelend is dat idd. Ben er zelf wel een beetje overheen gegroeid (had er vroeger meer last van), maar dat is behoorlijk kud idd.quote:
Mengpaneel?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:06 schreef hole1988 het volgende:
ah giel laat weer eens drinken vallen en je mag raden waarop.
lolquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inderdaad, meteen nadat ik op Invoeren drukte, ging ik naar andere tab enzo
ik snap ook niet waarom hij iedere week langs komt om moppen van een a4'tje te lezen. en ook nog vertellen dat hij stennis heeft geschopt bij popstars.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:41 schreef ThePianoMan het volgende:
KUT ANDRE GA VAN MN BEELSCHERM![]()
![]()
![]()
die lach![]()
Dan vraag je er ook echt om...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik snap ook niet waarom hij iedere week langs komt om moppen van een a4'tje te lezen. en ook nog vertellen dat hij stennis heeft geschopt bij popstars.
Floris!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:40 schreef Sirolf het volgende:
Zo, na een volledig topic gemist te hebben zal ik nu dan toch maar weer eens een teken van leven tonen.
Straks toch maar even stukken EW en freaknacht terugluisteren.
Ik weet zeker dat hij dol enthousiast is over de nieuwe Megahitquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:54 schreef borisz het volgende:
We hebben Roel nog niet gehoord over de megahit.
die MH is het ook niet waard om aandacht aan te besteden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:54 schreef borisz het volgende:
We hebben Roel nog niet gehoord over de megahit.
Goed bezigquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:25 schreef Sirolf het volgende:
Wat was de cover van Mr. Brightside door Gadget bij Rudy vannacht rond 5.45 uur goed zeg!
YouTube-video komt eraan.
Gelukkig niet nee, maar C&S is daarentegen absoluut geen verbetering.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:58 schreef -Hans- het volgende:
Helaas geen Timur..
Ah, mooi man! Gaat goed dusquote:
Persoonlijk hoor ik dan toch liever Timur. Met C & S heb ik erg weinig.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Gelukkig niet nee, maar C&S is daarentegen absoluut geen verbetering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |