1 2 3 4 5 6 7 | 16.00 – 19.00 uur De 538 Middagshow 17.00 – 18.00 uur Ontvangst voor VI Oranje 18.00 – 19.00 uur Live VI Oranje 19:00 – 20.30 uur BBQ 20.30 – 22.30 uur Wedstrijd kijken 22.30 – 23.30 uur Live VI Oranje met entertainment |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 10 juni: Jan Smit 11 juni: Jon Allen 12 juni: Alain Clark 13 juni: Vanessa Amorosi 14 juni: Di-rect 15 juni: Stevie-Ann 16 juni: Go Back To The Zoo 17 juni: A Silent Express |
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:59 schreef NelsonWandelaar het volgende:
welke mensen uit dit topic zijn al langs geweest bij de uitzending?
Irritante gast ja, met die oorbelletjes.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:03 schreef Zipportal het volgende:
Jongens let even op het publiek. Daar zit zo'n jonge met zo'n hanenkam, groene trui met witte strepen. Denkt lollig te kunnen zijn. Met knipoogjes en dat soort dingen.
Vieze rioolrat is het.
Done.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:06 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://www.spixmedia.nl/vioranje.txt
dit is de broncode voor topic
hij is teminste niet zo vervelend als Ali Bquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:08 schreef Cracka-ass het volgende:
Mooi dat John het wel vermakelijk vindt.
Genee zat echt te vissen geweldigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:14 schreef BB-King het volgende:
People manager staat op de bingokaart !!!
Dat moet wel iemand van fok zijn geweest lijkt mequote:
Zeg ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat met die namen valt nu nog wel mee... ik kan me nog herinneren dat Methodmich er een sport van maakte om ongeveer de hele uitzending te vullen met de meest absurde pseudoniemen.
hahahaha, inderdaad, mijn vrouw wordt gek van me.quote:
Niko Bellic uit New York was ook zo'n goeie.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef tong80 het volgende:
Weten jullie nog dat we als Fokkers vragen instuurden ?
En dat de kat van Methodmitch in de uitzending kwam ?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:18 schreef BB-King het volgende:
Meisjes met rode haren... die kunnen kussen... dat is niet mis
Vanmiddag Derk Johansenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niko Bellic uit New York was ook zo'n goeie.
zou ik ook zijn met zo'n trainerquote:
idemquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:20 schreef honda1990 het volgende:
Heerlijk dit, ik voel me een trotse fokker
Ik geniet zo vreselijk van dit programma
is toch leuk, laat gaan johquote:
Irene mot haar niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:23 schreef Nuchterheid het volgende:
Waarom trouwens geen Berdien bij VI Oranje
Ja dat zal helpenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:26 schreef Sheepcidus het volgende:
Blijkbaar is er een fan de kleedkamer in gegaan om Beckham uit te schelden.
tja heb normaal ook een hekel aan uitfluiten van je team maar het was ook superslechtquote:
LOL.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:26 schreef Sheepcidus het volgende:
Blijkbaar is er een fan de kleedkamer in gegaan om Beckham uit te schelden.
Ik vond hem eigenlijk nog netjes voor Rooney begrippenquote:
Ditquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:34 schreef Nuchterheid het volgende:
Screens graag van Derksen met deze bril op
Nou ja, ik vind het wel een interessante discussie, vooral omdat De Mol er echt verstand van heeft, en omdat ie natuurlijk de discussie lekker aanwakkert.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:43 schreef Adelante het volgende:
houthakkers in het bos ;')
Bij VI wel. Maar daar werkt ie volgens mij ook wel heel hard voor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou Derksen boven de Balkende norm zitten?
Wat heeft Derksen met de Balkenende norm te maken dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voetballers en TD's ook, al is het volgens JD maatschappelijk onverantwoordquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Bij VI wel. Maar daar werkt ie volgens mij ook wel heel hard voor.
Zoveel duurder is het nou ook weer niet om in Zuid-Afrika te zitten als in het Kurhaus.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het wel een interessante discussie, vooral omdat De Mol er echt verstand van heeft, en omdat ie natuurlijk de discussie lekker aanwakkert.
JD heeft een baanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat Derksen voor het gemak vergeet is dat de presentatoren voor Studio Sportzomer al in Zuid-Afrika aanwezig moeten zijn omdat zij wedstrijden verslaan, dus een praat-programma in de avond met deze presentatoren was sowieso niet mogelijk geweest buiten Zuid-Afrika, en ik heb Derksen meen ik zelf horen verklaren dat hij niet naar Zuid-Afrika durfde. Dus het is helemaal geen morele kwestie zoals hij hier doet overkomen.
Mannen waarderen haar op een andere kwaliteit. Meer kan ik er niet over kwijt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
Dat vrouwtje kan niet zo goed zinnen vormen.
Daarmee wil je toch niet zeggen dat het Kurhaus duur is of wel?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:45 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Zoveel duurder is het nou ook weer niet om in Zuid-Afrika te zitten als in het Kurhaus.
en: Inderdaad jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:45 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Bingokaart van Genee ben je snel klaar:
-wat dat betreft
-maar dat terzijde
-hahahaha (na eigen matige grap)
De meeste gasten zijn ook in ZA voor andere redenen. Alleen bij Reus en de Koemannen zou je anders kunnen denkenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat Derksen voor het gemak vergeet is dat de presentatoren voor Studio Sportzomer al in Zuid-Afrika aanwezig moeten zijn omdat zij wedstrijden verslaan, dus een praat-programma in de avond met deze presentatoren was sowieso niet mogelijk geweest buiten Zuid-Afrika, en ik heb Derksen meen ik zelf horen verklaren dat hij niet naar Zuid-Afrika durfde. Dus het is helemaal geen morele kwestie zoals hij hier doet overkomen.
En die gaat tijdens het WK wegquote:
zekerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Op zich wel aangezien het voor het jeugdjournaal was.quote:
Inderdaad, Kuijt geeft een briljant antwoord voor de kijkers van het Jeugdjournaal. Beetje zwak.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was een vraag van het jeugdjournaal, goedkoop scoren
Hhahahahahaquote:
Zelfs in de zomer ben je een zure.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hhahahahaha
Wat een goede grap
Jongbloed MOET ook nog een tweede keer terugkomen. Wat een held was dat zeg.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:50 schreef Falco het volgende:
Yeah, morgen weer de ongezouten Antonie Kamerling!
Ik vind Kamerling wel een heel hoogquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:50 schreef Falco het volgende:
Yeah, morgen weer de ongezouten Antonie Kamerling!
dat dus + dat die jongen 90 minuten keihard werkt in elke wedstrijd, kan je van menig nederlands international niet zeggenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was een vraag van het jeugdjournaal, goedkoop scoren
Hij doet 90 minuten lang iets inderdaad, maar als rechtsbuiten brengt hij 90 minuten niks.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:01 schreef frensje het volgende:
[..]
dat dus + dat die jongen 90 minuten keihard werkt in elke wedstrijd, kan je van menig nederlands international niet zeggen
Siemerink heeft wel een agreabel accentje, hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:06 schreef Zipportal het volgende:
Morgen ook Jan Siemerink.Een sport met alleen maar warme aardappels in de keel. Even tannisen.
Die slechte grap van Kuyt is wel begrijpelijk als het voor het jeugdjournaal was. Wel een mooie lach van Johan inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:49 schreef BB-King het volgende:
[..]
Op zich wel aangezien het voor het jeugdjournaal was.
Maar ik moest wel lachen om de aanstekelijke lach van Johan.
Oh god, weer zo'n vrouw met een mening tijdens de WKquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:01 schreef frensje het volgende:
[..]
dat dus + dat die jongen 90 minuten keihard werkt in elke wedstrijd, kan je van menig nederlands international niet zeggen
Dirk doet goed z'n best dus Johan mag geen kritiek hebben. Ofzo.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh god, weer zo'n vrouw met een mening tijdens de WK
Tja natuurlijk was het flauw, maar ter verdediging van Johan je hoorde de vraag niet. Dus hij wist niet dat het voor kinderen was bedoeld.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:14 schreef bascross het volgende:
[..]
Die slechte grap van Kuyt is wel begrijpelijk als het voor het jeugdjournaal was. Wel een mooie lach van Johan inderdaad.
Peter Ludolf vertelde mij anders een heel ander verhaal gister op Discovery!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
En daarbij: Sushi is niet Japans maar Koreaans.˛
Idd maar als John de Mol had gezegt dat een lead-in belangrijk is dan had ie iedereen gelijk gegeven die zegt dat programma's als "wat vind nederland" en "Echt waar" alleen zo goed scoren dankzij de lead-in gelijk gegeven.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:44 schreef Tweek het volgende:
Lead-in is wel belangrijk, dus dat is gelul van John de Mol. Sit-coms na een superbowl trekken ook meer kijkers dan normaal.
Jou mening vind ik ook meer waardquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:33 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Idd maar als John de Mol had gezegt dat een lead-in belangrijk is dan had ie iedereen gelijk gegeven die zegt dat programma's als "wat vind nederland" en "Echt waar" alleen zo goed scoren dankzij de lead-in gelijk gegeven.
Als er anderen populair doen met iets dat van VBL is moet er maar een strafexpeditie kommenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:48 schreef Krambo het volgende:
Ik heb net even teruggekeken, die JD BingoIs die door een Fokker ingestuurd?
de avonduitzending was weer magistraal: de bingo op TVquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:39 schreef Mistbank het volgende:
Sinds gistermiddag gezopen, dus nog 2 afleveringen voor de boeg.. Was het wat? Ik kijk nu de uitzending van 17:50.. Is toch heerlijk man.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:48 schreef Krambo het volgende:
Ik heb net even teruggekeken, die JD BingoIs die door een Fokker ingestuurd?
Jammer dat je het nu zelf zegt, want ik wilde het al sinds het vorige topic posten. Koningsavatar.quote:
quote:
Beetje jammer alleen dat het niet van VBL is.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:04 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Als er anderen populair doen met iets dat van VBL is moet er maar een strafexpeditie kommen
John de Mol praatte wel onzin gisteravond, het feit dat de wedstrijd voor SSZ zit heeft natuurlijk wel effect op de kijkcijfersquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:19 schreef AcidTrance het volgende:
Kijkcijfers gaan langzaam omhoog: gisteravond 518000 kijkers.
Uiteraard zal het effect hebben, maar als je gewoon een goed programma hebt ( zeg VI ) dan zou je meer zappers jou kant op moeten krijgen. Dat is dus niet zo, zodat je op 500.000 blijft " steken ". Niet iedereen zit te wachten op café praat natuurlijkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
John de Mol praatte wel onzin gisteravond, het feit dat de wedstrijd voor SSZ zit heeft natuurlijk wel effect op de kijkcijfers
zie inderdaad Kopspijkers bv, Studio Voetbal zelf
Het was wel een vrijdagavond.. wat was het vorige week vrijdag bijv?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:19 schreef AcidTrance het volgende:
Kijkcijfers gaan langzaam omhoog: gisteravond 518000 kijkers.
Inderdaad. Wat deed John de Mol daar? Die had maar amper iets gezien, en dat gecombineerd met zijn niet bestaande voetbalkennis leverde niet meer dan cliche's op die iedere huisvrouw beter had kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
John de Mol praatte wel onzin gisteravond, het feit dat de wedstrijd voor SSZ zit heeft natuurlijk wel effect op de kijkcijfers
zie inderdaad Kopspijkers bv, Studio Voetbal zelf
Er zit elke dag toch ongeveer een non-voetbal gast, die er dus ook niks zinnigs over kan zeggen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:36 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat deed John de Mol daar? Die had maar amper iets gezien, en dat gecombineerd met zijn niet bestaande voetbalkennis leverde niet meer dan cliche's op die iedere huisvrouw beter had kunnen verwoorden.
Was de eerste keer dat keek. Kan me voorstellen dat Ali B nog een stuk erger was.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er zit elke dag toch ongeveer een non-voetbal gast, die er dus ook niks zinnigs over kan zeggen.
die zat alleen maar te rellen, foute grappen te maken en opscheppen over zijn vriendenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:39 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Was de eerste keer dat keek. Kan me voorstellen dat Ali B nog een stuk erger was.
Net als zijn zus te veel plastische chirurgie.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik begin die John de Mol steeds meer te mogen
quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:35 schreef jantje84 het volgende:
Op kijkonderzoek.nl kan je zien dat de kijkcijfers van met name de late uitzending in de lift zitten.
doet ie ook eens iets nuttigquote:
Waar zou dat toch van komen..?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:07 schreef wolferl het volgende:
Gijp heeft gelijk, Affelay is te onrustig.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:43 schreef grazz het volgende:
Millionairs in een bus staat toch ook op de bingo kaart?
Hij wil haar zó graag geven. Hij droomt zelfs van Yolanthe, ik weet het zeker.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:21 schreef wolferl het volgende:
Zou idd zonde zijn, stoppen rond je dertigste.
Hoppa weer Yolanthe erbij betrekken
Frontpagevolk is sowieso üntervolk. Maar dat is een andere discussie.quote:
Hugo Borst net ook.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:48 schreef Ravvie het volgende:
Derksen heeft echt niet door dat hij de enige in de media is die het telkens over yolanthe heeft.. En maar zeiken dat ze veel aandacht krijgt, hij is de enige die er telkens over begint.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:03 schreef RedFever007 het volgende:
Ohja Derksen: over dat tutoyeren: hij zegt geen trainers te tutoyeren maar nog geen minuut later doet hij wel met die oude trainer van Cambuur van hem
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:35 schreef RedFever007 het volgende:
@DrDentz: Je ava![]()
Dat was echt prachtig eergisteren die drie gasten, en dan met name Derksen, met zo'n überbril op
Dat is bansheeboyquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:26 schreef Roi het volgende:
Die Siemerink met dat kapsel he, zo zie ik nou Bansheeboy voor me
Geen gekke gedachtequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:26 schreef Roi het volgende:
Die Siemerink met dat kapsel he, zo zie ik nou Bansheeboy voor me
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |