Nou ja, ik vind het wel een interessante discussie, vooral omdat De Mol er echt verstand van heeft, en omdat ie natuurlijk de discussie lekker aanwakkert.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:43 schreef Adelante het volgende:
houthakkers in het bos ;')
Bij VI wel. Maar daar werkt ie volgens mij ook wel heel hard voor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou Derksen boven de Balkende norm zitten?
Wat heeft Derksen met de Balkenende norm te maken dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voetballers en TD's ook, al is het volgens JD maatschappelijk onverantwoordquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Bij VI wel. Maar daar werkt ie volgens mij ook wel heel hard voor.
Zoveel duurder is het nou ook weer niet om in Zuid-Afrika te zitten als in het Kurhaus.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het wel een interessante discussie, vooral omdat De Mol er echt verstand van heeft, en omdat ie natuurlijk de discussie lekker aanwakkert.
JD heeft een baanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat Derksen voor het gemak vergeet is dat de presentatoren voor Studio Sportzomer al in Zuid-Afrika aanwezig moeten zijn omdat zij wedstrijden verslaan, dus een praat-programma in de avond met deze presentatoren was sowieso niet mogelijk geweest buiten Zuid-Afrika, en ik heb Derksen meen ik zelf horen verklaren dat hij niet naar Zuid-Afrika durfde. Dus het is helemaal geen morele kwestie zoals hij hier doet overkomen.
Mannen waarderen haar op een andere kwaliteit. Meer kan ik er niet over kwijt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
Dat vrouwtje kan niet zo goed zinnen vormen.
Daarmee wil je toch niet zeggen dat het Kurhaus duur is of wel?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:45 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Zoveel duurder is het nou ook weer niet om in Zuid-Afrika te zitten als in het Kurhaus.
en: Inderdaad jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:45 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Bingokaart van Genee ben je snel klaar:
-wat dat betreft
-maar dat terzijde
-hahahaha (na eigen matige grap)
De meeste gasten zijn ook in ZA voor andere redenen. Alleen bij Reus en de Koemannen zou je anders kunnen denkenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat Derksen voor het gemak vergeet is dat de presentatoren voor Studio Sportzomer al in Zuid-Afrika aanwezig moeten zijn omdat zij wedstrijden verslaan, dus een praat-programma in de avond met deze presentatoren was sowieso niet mogelijk geweest buiten Zuid-Afrika, en ik heb Derksen meen ik zelf horen verklaren dat hij niet naar Zuid-Afrika durfde. Dus het is helemaal geen morele kwestie zoals hij hier doet overkomen.
En die gaat tijdens het WK wegquote:
zekerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Op zich wel aangezien het voor het jeugdjournaal was.quote:
Inderdaad, Kuijt geeft een briljant antwoord voor de kijkers van het Jeugdjournaal. Beetje zwak.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was een vraag van het jeugdjournaal, goedkoop scoren
Hhahahahahaquote:
Zelfs in de zomer ben je een zure.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hhahahahaha
Wat een goede grap
Jongbloed MOET ook nog een tweede keer terugkomen. Wat een held was dat zeg.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:50 schreef Falco het volgende:
Yeah, morgen weer de ongezouten Antonie Kamerling!
Ik vind Kamerling wel een heel hoogquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:50 schreef Falco het volgende:
Yeah, morgen weer de ongezouten Antonie Kamerling!
dat dus + dat die jongen 90 minuten keihard werkt in elke wedstrijd, kan je van menig nederlands international niet zeggenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was een vraag van het jeugdjournaal, goedkoop scoren
Hij doet 90 minuten lang iets inderdaad, maar als rechtsbuiten brengt hij 90 minuten niks.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:01 schreef frensje het volgende:
[..]
dat dus + dat die jongen 90 minuten keihard werkt in elke wedstrijd, kan je van menig nederlands international niet zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |