Als er anderen populair doen met iets dat van VBL is moet er maar een strafexpeditie kommenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:48 schreef Krambo het volgende:
Ik heb net even teruggekeken, die JD BingoIs die door een Fokker ingestuurd?
de avonduitzending was weer magistraal: de bingo op TVquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:39 schreef Mistbank het volgende:
Sinds gistermiddag gezopen, dus nog 2 afleveringen voor de boeg.. Was het wat? Ik kijk nu de uitzending van 17:50.. Is toch heerlijk man.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:48 schreef Krambo het volgende:
Ik heb net even teruggekeken, die JD BingoIs die door een Fokker ingestuurd?
Jammer dat je het nu zelf zegt, want ik wilde het al sinds het vorige topic posten. Koningsavatar.quote:
quote:
Beetje jammer alleen dat het niet van VBL is.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:04 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Als er anderen populair doen met iets dat van VBL is moet er maar een strafexpeditie kommen
John de Mol praatte wel onzin gisteravond, het feit dat de wedstrijd voor SSZ zit heeft natuurlijk wel effect op de kijkcijfersquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:19 schreef AcidTrance het volgende:
Kijkcijfers gaan langzaam omhoog: gisteravond 518000 kijkers.
Uiteraard zal het effect hebben, maar als je gewoon een goed programma hebt ( zeg VI ) dan zou je meer zappers jou kant op moeten krijgen. Dat is dus niet zo, zodat je op 500.000 blijft " steken ". Niet iedereen zit te wachten op café praat natuurlijkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
John de Mol praatte wel onzin gisteravond, het feit dat de wedstrijd voor SSZ zit heeft natuurlijk wel effect op de kijkcijfers
zie inderdaad Kopspijkers bv, Studio Voetbal zelf
Het was wel een vrijdagavond.. wat was het vorige week vrijdag bijv?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:19 schreef AcidTrance het volgende:
Kijkcijfers gaan langzaam omhoog: gisteravond 518000 kijkers.
Inderdaad. Wat deed John de Mol daar? Die had maar amper iets gezien, en dat gecombineerd met zijn niet bestaande voetbalkennis leverde niet meer dan cliche's op die iedere huisvrouw beter had kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
John de Mol praatte wel onzin gisteravond, het feit dat de wedstrijd voor SSZ zit heeft natuurlijk wel effect op de kijkcijfers
zie inderdaad Kopspijkers bv, Studio Voetbal zelf
Er zit elke dag toch ongeveer een non-voetbal gast, die er dus ook niks zinnigs over kan zeggen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:36 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat deed John de Mol daar? Die had maar amper iets gezien, en dat gecombineerd met zijn niet bestaande voetbalkennis leverde niet meer dan cliche's op die iedere huisvrouw beter had kunnen verwoorden.
Was de eerste keer dat keek. Kan me voorstellen dat Ali B nog een stuk erger was.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er zit elke dag toch ongeveer een non-voetbal gast, die er dus ook niks zinnigs over kan zeggen.
die zat alleen maar te rellen, foute grappen te maken en opscheppen over zijn vriendenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:39 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Was de eerste keer dat keek. Kan me voorstellen dat Ali B nog een stuk erger was.
Net als zijn zus te veel plastische chirurgie.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik begin die John de Mol steeds meer te mogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |