Als er anderen populair doen met iets dat van VBL is moet er maar een strafexpeditie kommenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:48 schreef Krambo het volgende:
Ik heb net even teruggekeken, die JD BingoIs die door een Fokker ingestuurd?
de avonduitzending was weer magistraal: de bingo op TVquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:39 schreef Mistbank het volgende:
Sinds gistermiddag gezopen, dus nog 2 afleveringen voor de boeg.. Was het wat? Ik kijk nu de uitzending van 17:50.. Is toch heerlijk man.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:48 schreef Krambo het volgende:
Ik heb net even teruggekeken, die JD BingoIs die door een Fokker ingestuurd?
Jammer dat je het nu zelf zegt, want ik wilde het al sinds het vorige topic posten. Koningsavatar.quote:
quote:
Beetje jammer alleen dat het niet van VBL is.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:04 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Als er anderen populair doen met iets dat van VBL is moet er maar een strafexpeditie kommen
John de Mol praatte wel onzin gisteravond, het feit dat de wedstrijd voor SSZ zit heeft natuurlijk wel effect op de kijkcijfersquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:19 schreef AcidTrance het volgende:
Kijkcijfers gaan langzaam omhoog: gisteravond 518000 kijkers.
Uiteraard zal het effect hebben, maar als je gewoon een goed programma hebt ( zeg VI ) dan zou je meer zappers jou kant op moeten krijgen. Dat is dus niet zo, zodat je op 500.000 blijft " steken ". Niet iedereen zit te wachten op café praat natuurlijkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
John de Mol praatte wel onzin gisteravond, het feit dat de wedstrijd voor SSZ zit heeft natuurlijk wel effect op de kijkcijfers
zie inderdaad Kopspijkers bv, Studio Voetbal zelf
Het was wel een vrijdagavond.. wat was het vorige week vrijdag bijv?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:19 schreef AcidTrance het volgende:
Kijkcijfers gaan langzaam omhoog: gisteravond 518000 kijkers.
Inderdaad. Wat deed John de Mol daar? Die had maar amper iets gezien, en dat gecombineerd met zijn niet bestaande voetbalkennis leverde niet meer dan cliche's op die iedere huisvrouw beter had kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
John de Mol praatte wel onzin gisteravond, het feit dat de wedstrijd voor SSZ zit heeft natuurlijk wel effect op de kijkcijfers
zie inderdaad Kopspijkers bv, Studio Voetbal zelf
Er zit elke dag toch ongeveer een non-voetbal gast, die er dus ook niks zinnigs over kan zeggen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:36 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat deed John de Mol daar? Die had maar amper iets gezien, en dat gecombineerd met zijn niet bestaande voetbalkennis leverde niet meer dan cliche's op die iedere huisvrouw beter had kunnen verwoorden.
Was de eerste keer dat keek. Kan me voorstellen dat Ali B nog een stuk erger was.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er zit elke dag toch ongeveer een non-voetbal gast, die er dus ook niks zinnigs over kan zeggen.
die zat alleen maar te rellen, foute grappen te maken en opscheppen over zijn vriendenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:39 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Was de eerste keer dat keek. Kan me voorstellen dat Ali B nog een stuk erger was.
Net als zijn zus te veel plastische chirurgie.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik begin die John de Mol steeds meer te mogen
quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:35 schreef jantje84 het volgende:
Op kijkonderzoek.nl kan je zien dat de kijkcijfers van met name de late uitzending in de lift zitten.
doet ie ook eens iets nuttigquote:
Waar zou dat toch van komen..?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:07 schreef wolferl het volgende:
Gijp heeft gelijk, Affelay is te onrustig.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:43 schreef grazz het volgende:
Millionairs in een bus staat toch ook op de bingo kaart?
Hij wil haar zó graag geven. Hij droomt zelfs van Yolanthe, ik weet het zeker.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:21 schreef wolferl het volgende:
Zou idd zonde zijn, stoppen rond je dertigste.
Hoppa weer Yolanthe erbij betrekken
Frontpagevolk is sowieso üntervolk. Maar dat is een andere discussie.quote:
Hugo Borst net ook.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:48 schreef Ravvie het volgende:
Derksen heeft echt niet door dat hij de enige in de media is die het telkens over yolanthe heeft.. En maar zeiken dat ze veel aandacht krijgt, hij is de enige die er telkens over begint.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:03 schreef RedFever007 het volgende:
Ohja Derksen: over dat tutoyeren: hij zegt geen trainers te tutoyeren maar nog geen minuut later doet hij wel met die oude trainer van Cambuur van hem
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:35 schreef RedFever007 het volgende:
@DrDentz: Je ava![]()
Dat was echt prachtig eergisteren die drie gasten, en dan met name Derksen, met zo'n überbril op
Dat is bansheeboyquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:26 schreef Roi het volgende:
Die Siemerink met dat kapsel he, zo zie ik nou Bansheeboy voor me
Geen gekke gedachtequote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:26 schreef Roi het volgende:
Die Siemerink met dat kapsel he, zo zie ik nou Bansheeboy voor me
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |