Wat loop je nou te geilen op een of andere Noorse chick. Ze is toch onbereikbaar voor jou, beter word je even realistisch.quote:
Dus ik mag alleen geilen op pics van meisjes in mijn omgeving?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat loop je nou te geilen op een of andere Noorse chick. Ze is toch onbereikbaar voor jou, beter word je even realistisch.
Ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:19 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dus ik mag alleen geilen op pics van meisjes in mijn omgeving?
Voe Vuzela!quote:
Je bent een vrouw, dus dit betekent dat je wel jaloers moet zijn op haar.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:28 schreef Chowi het volgende:
Ja, ik begin dat Voe-gedoe onderhand ook wel een beetje zat te worden., Voe,
.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:29 schreef Penisbaard het volgende:![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:29 schreef Penisbaard het volgende:![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:29 schreef Penisbaard het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Gigi of Lieke?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:29 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kijk nu eens op RTL4, zie je een van de mooiste op aarde.
Snel een Voe om te neutraliserenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:29 schreef Penisbaard het volgende:![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Tenzij ik zelf op vrouwen val natuurlijk. Is dat ook in je op gekomen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, dus dit betekent dat je wel jaloers moet zijn op haar.
Fotoboek van Userquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:29 schreef Penisbaard het volgende:![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Dat je dat nog moet vragenquote:
Oooh, die blauwe bril. I would so hit that.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:29 schreef Penisbaard het volgende:![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Gigi is blond dus lekker, Lieke is gewoon leuk.quote:
Ik heb ook een blauwe bril.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oooh, die blauwe bril. I would so hit that.
Dan nog steeds. Dan ben je jaloers dat vrouwen op haar geilen ipv op jou.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tenzij ik zelf op vrouwen val natuurlijk. Is dat ook in je op gekomen?
Twee hermafrodieten ofzo?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:29 schreef Penisbaard het volgende:![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Je moet FOK! sowieso nooit als maatstaf nemen voor wat waarheid is en wat niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan nog steeds. Dan ben je jaloers dat vrouwen op haar geilen ipv op jou.
Tenminste volgens fok.
glenn ik kan je nu zo op laten pakken, dat je racist bent..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:29 schreef Penisbaard het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
wtf sinds wanneer ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tenzij ik zelf op vrouwen val natuurlijk. Is dat ook in je op gekomen?
penisbaart heette Glen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
glenn ik kan je nu zo op laten pakken, dat je racist bent..
aangezien homo in dit geval wordt gebruikt als scheldwoord..
Ik zeg niet dat het zo is, ik geef het alleen maar aan als optie.quote:
Nee, dat niet.quote:
wait, whatquote:
niet zo hè Glen!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je moeder heet penisbaart heette Glen.
Penisbaard is met een D, Penisbaard.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je moeder heet penisbaart heette Glen.
dan is het unbalanced tradequote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:53 schreef Penisbaard het volgende:
deal als je er ook 30 cowhides bij doet
haha glen hier doe je stoer morgen in de klas jat ik weer je etwiequote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:55 schreef Penisbaard het volgende:
jonge kk fliker niks 21k voor cowhides opligtertje ben je
wat kmo je nou stoer praten clarence van pajk je morgen in de klasquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
haha glen hier doe je stoer morgen in de klas jat ik weer je etwie
geen vrouwen we doen hier bisnes okay???????/quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:57 schreef Splutje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jij ben eg een valsspelr. :squote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:55 schreef Penisbaard het volgende:
jonge kk fliker niks 21k voor cowhides opligtertje ben je
haha nu lachen straks huilen als je zo doorgat ga ik na mvr van eijkenboomquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
wat kmo je nou stoer praten clarence van pajk je morgen in de klas
haha mvr van de eijkerboom kan niksquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
haha nu lachen straks huilen als je zo doorgat ga ik na mvr van eijkenboom
je moet er iemand van de staff bijhlalen al die scammers hier is egt niet grappigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
ik ga je ass reporten kknerdje kksukeletje
whaha :p wist je dat richard nephyves voor haar had gemaktquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
haha mvr van de eijkerboom kan niksstomen slet
whaha wie anders dna richard ;p altijd dat soort streken kk grappig altijd mte hem gistere nog propje gegooit en meneer kalfsen had nisk doorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
whaha :p wist je dat richard nephyves voor haar had gemakthij moest 3 uur nakomen wahhaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |