Pareltje uit het vorige topique, van Rectum die de post waar e op reageert niet begrijpt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:27 schreef Rectum het volgende:
[..]
idd zeuren over makeup dat is fucking BELACHELIJK.
ten eerste als een meisje mooi is met make up is ze mooi zonder make up , ziet ze er messhien anders uit ja, maar ze blijft mooi, waarom!?
1.foundation --> maaktj e huid egaler
2. Eyeliner -- > laat je ogen meer naar buiten komen
3.lipgloss ---> laat je lippen meer naar voren komen.
make up is om je natuurlijke schoonheid meer naar boven te halen, en echt op laten te vallen, en je kan praten wat je wilt het is zo, en ja ze is heel oud geworden, en ze blijft gewoon een prachtvrouw klaar. ja , makeup OVERDRIJVEN. verandert hoe je eruit ziet zonder makeup, dus het ligt er echt aan hoe die persoon haar make up gebruikt, en veel
oude wijven hebben make up nodig om hun natuurlijke schoonheid meer naar buiten te halen omdat er fotos van worden gebruikt enzo.
en ja meisjes zoals Voe zonder make up is ook niks mis mee,
als je er gewoon verzorgt uitziet dan ben je ook gewoon mooi om naar te kijken.
maar het is echt BULLSHIT als je zegt zijs lelijk zonder makeup want dat BESTAAT gewoon niet
dan ben je gewoon een meisje zonder zelfvertrouwe en die gewoon iiemand niet kan gunne dat ze mooi is alleen onmdat ze make up draagt, get over urself
en ik vind als een meisje die geen make up draagt even mooi als een meisje die wel make up draagt, er is echt geen verschil tussen die twee , want make up is er echt om je natuurlijke schoonheid naar buiten te laten komen, want als je steets naar Voe's ogen staart zie je dat het de zelfde ogen zijn en vind je haar nog steets even mooi,
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:38 schreef Panzermaus het volgende:
Voe heeft nog niet echt beste jankers. Maar die komen wel met de tijd. Kijk maar naar haar moeder. Dat is een leuke rijpe vrouw.
http://voe.blogg.noquote:
Maar vanwaar de verzengende hitte van een vulkaan die doorklonk in jouw post?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:39 schreef Rectum het volgende:
ik vind gewoon dat vrouwen zonder makeup ook mooin kunnen zijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:59 schreef Torrio het volgende:
Wat is er in godsnaam zo leuk aan die Voe?! Gewoon weer een blondje met een leuk lachje, niks bijzonders
Het doet me helemaal niks, zulke meisjes zie je elke dag in de stad lopen met hun vriendinnetjes. Wat is er zo bijzonder aan Voe? Aan haar uiterlijk kan het niet liggen, ze is leuk, niet meer dan dat.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie je het dan niet? Dat zij de zon in je leven kan zijn, dat de stralen van haar lach je leven kunnen verlichten, en haar vrolijke persoonlijkheid je van binnen kunnen verwarmen? Dit is Voe, ze is niet echt, ze moet een droom zijn. Maar wel een hele mooie, natte droom.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:07 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
omg, ik trapte erin :|
gelukkig ben ik het er wel mee eens
Je moet een paar van die video's van haar kijken. In die video's weet ze altijd een glimlach op mijn gezicht te toveren. En aan het schrikbarende aantal views kan ik afleiden dat ik niet de enige ben.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:13 schreef Torrio het volgende:
[..]
Het doet me helemaal niks, zulke meisjes zie je elke dag in de stad lopen met hun vriendinnetjes. Wat is er zo bijzonder aan Voe? Aan haar uiterlijk kan het niet liggen, ze is leuk, niet meer dan dat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |