Je bent een vrouw, dus dit betekent dat je wel jaloers moet zijn op haar.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:28 schreef Chowi het volgende:
Ja, ik begin dat Voe-gedoe onderhand ook wel een beetje zat te worden., Voe,
.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:29 schreef Penisbaard het volgende:![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:29 schreef Penisbaard het volgende:![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:29 schreef Penisbaard het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Gigi of Lieke?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:29 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kijk nu eens op RTL4, zie je een van de mooiste op aarde.
Snel een Voe om te neutraliserenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:29 schreef Penisbaard het volgende:![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Tenzij ik zelf op vrouwen val natuurlijk. Is dat ook in je op gekomen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, dus dit betekent dat je wel jaloers moet zijn op haar.
Fotoboek van Userquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:29 schreef Penisbaard het volgende:![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Dat je dat nog moet vragenquote:
Oooh, die blauwe bril. I would so hit that.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:29 schreef Penisbaard het volgende:![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Gigi is blond dus lekker, Lieke is gewoon leuk.quote:
Ik heb ook een blauwe bril.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oooh, die blauwe bril. I would so hit that.
Dan nog steeds. Dan ben je jaloers dat vrouwen op haar geilen ipv op jou.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tenzij ik zelf op vrouwen val natuurlijk. Is dat ook in je op gekomen?
Twee hermafrodieten ofzo?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:29 schreef Penisbaard het volgende:![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Je moet FOK! sowieso nooit als maatstaf nemen voor wat waarheid is en wat niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan nog steeds. Dan ben je jaloers dat vrouwen op haar geilen ipv op jou.
Tenminste volgens fok.
glenn ik kan je nu zo op laten pakken, dat je racist bent..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:29 schreef Penisbaard het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
wtf sinds wanneer ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tenzij ik zelf op vrouwen val natuurlijk. Is dat ook in je op gekomen?
penisbaart heette Glen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
glenn ik kan je nu zo op laten pakken, dat je racist bent..
aangezien homo in dit geval wordt gebruikt als scheldwoord..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |