haha glen hier doe je stoer morgen in de klas jat ik weer je etwiequote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:55 schreef Penisbaard het volgende:
jonge kk fliker niks 21k voor cowhides opligtertje ben je
wat kmo je nou stoer praten clarence van pajk je morgen in de klasquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
haha glen hier doe je stoer morgen in de klas jat ik weer je etwie
geen vrouwen we doen hier bisnes okay???????/quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:57 schreef Splutje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jij ben eg een valsspelr. :squote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:55 schreef Penisbaard het volgende:
jonge kk fliker niks 21k voor cowhides opligtertje ben je
haha nu lachen straks huilen als je zo doorgat ga ik na mvr van eijkenboomquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
wat kmo je nou stoer praten clarence van pajk je morgen in de klas
haha mvr van de eijkerboom kan niksquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
haha nu lachen straks huilen als je zo doorgat ga ik na mvr van eijkenboom
je moet er iemand van de staff bijhlalen al die scammers hier is egt niet grappigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
ik ga je ass reporten kknerdje kksukeletje
whaha :p wist je dat richard nephyves voor haar had gemaktquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
haha mvr van de eijkerboom kan niksstomen slet
whaha wie anders dna richard ;p altijd dat soort streken kk grappig altijd mte hem gistere nog propje gegooit en meneer kalfsen had nisk doorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
whaha :p wist je dat richard nephyves voor haar had gemakthij moest 3 uur nakomen wahhaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |