1 2 3 4 5 6 7 | 16.00 – 19.00 uur De 538 Middagshow 17.00 – 18.00 uur Ontvangst voor VI Oranje 18.00 – 19.00 uur Live VI Oranje 19:00 – 20.30 uur BBQ 20.30 – 22.30 uur Wedstrijd kijken 22.30 – 23.30 uur Live VI Oranje met entertainment |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 10 juni: Jan Smit 11 juni: Jon Allen 12 juni: Alain Clark 13 juni: Vanessa Amorosi 14 juni: Di-rect 15 juni: Stevie-Ann 16 juni: Go Back To The Zoo 17 juni: A Silent Express |
Die hebben nog liever Premquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:30 schreef G.R.S. het volgende:
Die koppen van al die andereDie hebben er echt geen zin in
3de keer al te gastquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:31 schreef SevD het volgende:
Die komt ook echt nooit meer terug daar trouwens
Alleen Ali heeft het wel op Aliquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:32 schreef voetbalkenner het volgende:
die wim jonk heeft het ook niet echt op ali he :p
Nu al weer terug?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Ali B. is zo multi-veelzijdig. Wat een boy!²
en dan komt vriendje Wesley nog langs straks bij ALi Bquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:33 schreef Confetti het volgende:
Toch maar voor de 1e keer Studio Sportzomer proberen. Gaat wel erg weinig over het WK zelf nu
en Premquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:34 schreef daWeasel het volgende:
Ik heb opeens een idee: Een talkshow met Ali B en Iwan van Duren, die hebben echt geen gasten nodig.
Hij doet me heel erg denken aan mijn broertje. Lees:quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:33 schreef Merkie het volgende:
Ali B. is wel een vermakelijke gast.
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij doet me heel erg denken aan mijn broertje. Lees:
[pijnlijk] Broertje zit in Barcelona!²
Jonk is echt een stereotype Captain Obviousquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Wim Jonk, de slechtste analyticus alles tijden. Hij had een contract van een jaar bij de NOS, dat is niet verlengd.²
Wim Jonk vind jou de aller slechtste poster op FOK!.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Wim Jonk, de slechtste analyticus alles tijden. Hij had een contract van een jaar bij de NOS, dat is niet verlengd.²
Die 2 strepen lijken op de bandjes van een fototoestel als die om je nek hangt. Maar dat lijkt dan nu zonder camera te zijnquote:
Twee zwarte banen op zijn shirt die naar elkaar toe lopen. Dat is alsof er een touwtje om je nek hangt... maar dan zonder fototoestel.quote:
Moet wel fresh zijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:42 schreef 456 het volgende:
Hoezo heb je met een bijna kale kop een kapper nodig :|
oh dat heb ik dan gemistquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:42 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Dat woord heb ik deze week ook pas 8 keer gehoord daar aan tafel.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:43 schreef YazooW het volgende:
Je wilt natuurlijk fresh zijn voor de wedstrijden
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Twee zwarte banen op zijn shirt die naar elkaar toe lopen. Dat is alsof er een touwtje om je nek hangt... maar dan zonder fototoestel.
thanks!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Die 2 strepen lijken op de bandjes van een fototoestel als die om je nek hangt. Maar dat lijkt dan nu zonder camera te zijn
Ja, hij heeft toevallig zijn hotel en zijn vliegticket betaald.quote:
Ali is zelfs een schande voor de Marokkaanse gemeenschap. Dat zegt behoorlijk veel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind Ali minder vervelend dan Prem, maar dat zegt ook weer niet zo gek veel.
Zou hij een mol zijn?quote:
Ja, je vraagt er om als je hem een Honda Civic (dubbele panna) geeft. Zoiets moet je écht niet bij de Maghreb topper Boula doen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:45 schreef marcodej het volgende:
Boulah weer met zn zoveelste tik op een training.
Marokkaan he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
Behalve op het tuig dat heel Gouda terroriseerde toen hij er nog woonde.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Derksen is gek op Marokkanen heb ik het idee.²
Lees Meester Pompelmoes. Of Sjors en Sjimmie van meester auteur van der Kroft.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Japan... China... Noord-Korea... ik denk dat ik Ali B nu toch zat ben en een goed boek ga lezen.
Zit Wim Jonk er??quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:50 schreef Merkie het volgende:
Waarom doet Genee zo raar tegen Ali B., hij heeft meer te melden dan Wim Jonk.
omg, ga je het nou echt uitleggen ook al snapt iemand m niet?.....quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Twee zwarte banen op zijn shirt die naar elkaar toe lopen. Dat is alsof er een touwtje om je nek hangt... maar dan zonder fototoestel.
Wim Jonk vult net een A4-tje met zijn zinnen....op jaarbasis.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:50 schreef Merkie het volgende:
Waarom doet Genee zo raar tegen Ali B., hij heeft meer te melden dan Wim Jonk.
Huh wat doe jij hierquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wim Jonk vult net een A4-tje met zijn zinnen....op jaarbasis.²
WK is toch één van mijn favo subfora.quote:
Sjaak Swart?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:54 schreef 456 het volgende:
"Welke voetballer werd ook wel 'de neus' genoemd"
Ja dat weet ik ook niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:58 schreef marcodej het volgende:
Hebben ze het nou al over Frankrijk gehad?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:58 schreef marcodej het volgende:
Hebben ze het nou al over Frankrijk gehad?
Jij had 2 weken banquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
WK is toch één van mijn favo subfora.²
Zeker, die "rare Marokkaanse smaak" doet het leuk.quote:
Ja, het mooie van Boulahrouz is juist zijn timing, die is vaak perfect.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Het voorprogramma van Kane. Dat is zoiets als het voorportaal van de hel.
Dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:15 schreef robjee het volgende:
Hoe gay is die zanger? Wel leuke uitzending btw.
Kun je dat volledig overbodige gebruik van die ene emoticon eens uitleggen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat muziek mag er wat mij betreft helemaal uit. Ik wil dat ze talken over voetbal.
Dat geforceerde pogen de (lidwoord) sfeer te benaderen van VillaBVD vind ik maar niks.²
Ach na zo'n lange avond is er een momentje nodig om de hoofdpersonen van de avond een beetje bij te poederen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat muziek mag er wat mij betreft helemaal uit. Ik wil dat ze talken over voetbal.
Dat geforceerde pogen de (lidwoord) sfeer te benaderen van VillaBVD vind ik maar niks.²
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij is één van de weinigen die zorgt voor een goede vocht regulatie in mijn gehemelte. Aardige kerel, hij is me alleen net iets te veel een allemansvriend.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:21 schreef TC03 het volgende:
Ik moet wel grinniken om Ali.
Wil je stoppen met het verkrachten van die icon?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe kan Ribery 10 miljoen verdienen bij Bayern?Dan mag Robben 30 verdienen.
²
hij was ook echt serieus bang voor de duif z'n bek hahaquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:22 schreef StinsonB het volgende:
Ik moest toch wel stiekem lachen om Ali B met het postduiven item.
Laat je dat icoontje dan ook even liggen beneden. Een Tong80 zul je nooit worden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik bounce even naar beneden, ben er zo weer.²
Als dat de bedoeling is, dan zou dat wel heel treurig zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Laat je dat icoontje dan ook even liggen beneden. Een Tong80 zul je nooit worden.
We voelen elkaar goed aan jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Remco en Henk exact the same message.²
Haaaaiquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Ali B eigenlijk best een leuke gast
8 Miljoen euro per jaar verdienen en je druk maken om Derksen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:36 schreef frensje het volgende:
en Sneijder ook gewoon reageren op die dingen, lekker belangrijk
In zichzelf of?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:40 schreef TC03 het volgende:
Ongelofelijk dat Wim Jonk vroeger veel praatte.
Die kan na de uitzending nog net een ijsje kopen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:40 schreef Sheepcidus het volgende:
Hoeveel krigt Wim Jonk betaald per woord?
't is een baasje hè, die duldt geen kritiekquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
8 Miljoen euro per jaar verdienen en je druk maken om Derksen.²
Hij heeft vast en zeker iets dubieus te promoten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:43 schreef Sheepcidus het volgende:
Regi BlinkerDie komt zeker niet gratis
Dat lag niet aan John hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:43 schreef Stiggie het volgende:
lache morgen john de mol
vorige keer was legendarisch
Ik had hem een keer aan de telefoon op mijn werk, toen ging hij ook bedelen om korting.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:43 schreef Sheepcidus het volgende:
Regi BlinkerDie komt zeker niet gratis
Mij! Ik zou haar wel een tour du capitan gevenquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, wie boeit dat stukje tekst van Irene?²
Had jij geen ban?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Goede voetballer die Touzani, heeft nog een tijdje gevoetbald in Dordt.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |