Zou hij een mol zijn?quote:
Ja, je vraagt er om als je hem een Honda Civic (dubbele panna) geeft. Zoiets moet je écht niet bij de Maghreb topper Boula doen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:45 schreef marcodej het volgende:
Boulah weer met zn zoveelste tik op een training.
Marokkaan he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
Behalve op het tuig dat heel Gouda terroriseerde toen hij er nog woonde.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Derksen is gek op Marokkanen heb ik het idee.²
Lees Meester Pompelmoes. Of Sjors en Sjimmie van meester auteur van der Kroft.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Japan... China... Noord-Korea... ik denk dat ik Ali B nu toch zat ben en een goed boek ga lezen.
Zit Wim Jonk er??quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:50 schreef Merkie het volgende:
Waarom doet Genee zo raar tegen Ali B., hij heeft meer te melden dan Wim Jonk.
omg, ga je het nou echt uitleggen ook al snapt iemand m niet?.....quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Twee zwarte banen op zijn shirt die naar elkaar toe lopen. Dat is alsof er een touwtje om je nek hangt... maar dan zonder fototoestel.
Wim Jonk vult net een A4-tje met zijn zinnen....op jaarbasis.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:50 schreef Merkie het volgende:
Waarom doet Genee zo raar tegen Ali B., hij heeft meer te melden dan Wim Jonk.
Huh wat doe jij hierquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wim Jonk vult net een A4-tje met zijn zinnen....op jaarbasis.²
WK is toch één van mijn favo subfora.quote:
Sjaak Swart?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:54 schreef 456 het volgende:
"Welke voetballer werd ook wel 'de neus' genoemd"
Ja dat weet ik ook niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:58 schreef marcodej het volgende:
Hebben ze het nou al over Frankrijk gehad?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:58 schreef marcodej het volgende:
Hebben ze het nou al over Frankrijk gehad?
Jij had 2 weken banquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
WK is toch één van mijn favo subfora.²
Zeker, die "rare Marokkaanse smaak" doet het leuk.quote:
Ja, het mooie van Boulahrouz is juist zijn timing, die is vaak perfect.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |