Johan moet je te vriend houden. Hij is het type entiteit waar je geen problemen mee wilt.
²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden. Bansheeboy: Fok!ker van de week! [Without heart we would be mere machines] Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
Hoe kan Ribery 10 miljoen verdienen bij Bayern? Dan mag Robben 30 verdienen.
²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden. Bansheeboy: Fok!ker van de week! [Without heart we would be mere machines] Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
Goede van Ali, Gerald Nasri is het type creatieve speler dat ze nu juist missen.
²
Mwa Van der gijp is een echt leuke man om aan te horen, maar als hij een mening heeft. Dan heeft er tegen ingaan geen zin meer. Hij draaft soms iets te ver door.