quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Het voorprogramma van Kane. Dat is zoiets als het voorportaal van de hel.
Dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:15 schreef robjee het volgende:
Hoe gay is die zanger? Wel leuke uitzending btw.
Kun je dat volledig overbodige gebruik van die ene emoticon eens uitleggen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat muziek mag er wat mij betreft helemaal uit. Ik wil dat ze talken over voetbal.
Dat geforceerde pogen de (lidwoord) sfeer te benaderen van VillaBVD vind ik maar niks.²
Ach na zo'n lange avond is er een momentje nodig om de hoofdpersonen van de avond een beetje bij te poederen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat muziek mag er wat mij betreft helemaal uit. Ik wil dat ze talken over voetbal.
Dat geforceerde pogen de (lidwoord) sfeer te benaderen van VillaBVD vind ik maar niks.²
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij is één van de weinigen die zorgt voor een goede vocht regulatie in mijn gehemelte. Aardige kerel, hij is me alleen net iets te veel een allemansvriend.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:21 schreef TC03 het volgende:
Ik moet wel grinniken om Ali.
Wil je stoppen met het verkrachten van die icon?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe kan Ribery 10 miljoen verdienen bij Bayern?Dan mag Robben 30 verdienen.
²
hij was ook echt serieus bang voor de duif z'n bek hahaquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:22 schreef StinsonB het volgende:
Ik moest toch wel stiekem lachen om Ali B met het postduiven item.
Laat je dat icoontje dan ook even liggen beneden. Een Tong80 zul je nooit worden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik bounce even naar beneden, ben er zo weer.²
Als dat de bedoeling is, dan zou dat wel heel treurig zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Laat je dat icoontje dan ook even liggen beneden. Een Tong80 zul je nooit worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |