3de keer al te gastquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:31 schreef SevD het volgende:
Die komt ook echt nooit meer terug daar trouwens
Alleen Ali heeft het wel op Aliquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:32 schreef voetbalkenner het volgende:
die wim jonk heeft het ook niet echt op ali he :p
Nu al weer terug?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Ali B. is zo multi-veelzijdig. Wat een boy!²
en dan komt vriendje Wesley nog langs straks bij ALi Bquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:33 schreef Confetti het volgende:
Toch maar voor de 1e keer Studio Sportzomer proberen. Gaat wel erg weinig over het WK zelf nu
en Premquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:34 schreef daWeasel het volgende:
Ik heb opeens een idee: Een talkshow met Ali B en Iwan van Duren, die hebben echt geen gasten nodig.
Hij doet me heel erg denken aan mijn broertje. Lees:quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:33 schreef Merkie het volgende:
Ali B. is wel een vermakelijke gast.
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij doet me heel erg denken aan mijn broertje. Lees:
[pijnlijk] Broertje zit in Barcelona!²
Jonk is echt een stereotype Captain Obviousquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Wim Jonk, de slechtste analyticus alles tijden. Hij had een contract van een jaar bij de NOS, dat is niet verlengd.²
Wim Jonk vind jou de aller slechtste poster op FOK!.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Wim Jonk, de slechtste analyticus alles tijden. Hij had een contract van een jaar bij de NOS, dat is niet verlengd.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |