Juist!!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:47 schreef danilel het volgende:
[..]
Bovendien, misschien heeft ze wel contact gezocht met de ouders, is alleen dit niet naar buiten gekomen.
Het zijn allemaal speculaties (welke er in mijn ogen niet toe doen, het gaat om Joran)
Dat is natuurlijk ook een beetje show, vind je niet?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:58 schreef zoefbust het volgende:
Gisteren was dat Cnn filmpje te zien, maar de werkelijkheid zal in die gevangenissen toch heel anders zijn .En zeker als hij over enkele weken tussen de andere gevangenen komt .
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:51 schreef Felixa het volgende:
Dit stond net op Twitter.![]()
It's a bit sad that Joran van der Sloot's prison cell surprisingly resembles my first apartment in New York.
hahaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:36 schreef plonsplons het volgende:
zal ook eens meedoen aan links![]()
http://coverawards.com/2010/06/16/natalee-holloways-grave-found/
Juist, dat vinnik ook het punt. Zij heeft namelijk ook nog andere kinderen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:24 schreef Felixa het volgende:
Ik vind dat er wel een verschil is tussen houden van je kind en met oogkleppen op stug blijven beweren dat het jong onschuldig is en zeker geen monster, laat staan een moordenaar terwijl het bewijs zich ondertussen huizenhoog opstapelt.
Helemaal mee eens!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:19 schreef Mercer het volgende:
[..]
Hoezo is dat eng? Wat verwachten jullie dan? Dat Anita zegt: "ja Joran klotejong, laat hem maar creperen in zijn cel"?
Kom op hé! Het is en blijft je kind!
Heeft ze deze keer gezegd dat hij onschuldig is dan??Bron??quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:24 schreef Felixa het volgende:
Ik vind dat er wel een verschil is tussen houden van je kind en met oogkleppen op stug blijven beweren dat het jong onschuldig is en zeker geen monster, laat staan een moordenaar terwijl het bewijs zich ondertussen huizenhoog opstapelt.
Joran van der Sloot's mother still believes her son is innocent, insisting in an email obtained exclusively by ABC News that "he is not a murderer."quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:17 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Heeft ze deze keer gezegd dat hij onschuldig is dan??Bron??
Zij denkt aan een complot, las ik hier:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:17 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Heeft ze deze keer gezegd dat hij onschuldig is dan??Bron??
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:38 schreef danilel het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag;
Wanneer is deze mail aan Melody verstuurd?
Misschien vlak nadat Joran zijn moeder heeft gebeld, toen hij zijn 1e verklaring heeft afgegeven (verklaring zelf overvallen te zijn)?
Zou wel verklaren dat zij het voelt alsof hij in de val is gelokt. (als ze de 1e verklaring van Joran in haar hoofd heeft)
Misschien dat ze er nu wel anders over denkt.
Dat filmpje is ook al weer ongeveer een week geleden opgenomen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Van www.adl.nl:
ARUBA - Anita van der Sloot, moeder van Joran, verbreekt na jaren het stilzwijgen. Ze wil een aantal zaken omtrent haar zoon nuanceren. Het is voor het eerst sinds 2008, toen gaf zij een interview aan Pauw en Witteman, dat Jorans moeder spreekt.
Haar 22-jarige zoon wordt verdacht van de moord op de Peruaanse Stephany Flores en zit momenteel in de beruchte Castro Castro-gevangenis in afwachting van het proces.
De Amerikaanse televisiezender ABC zendt een exclusief interview uit met een voormalige liefde van Joran. De inmiddels 23-jarige Melody Granadillo omschrijft Joran daarin als ,,lief'' en ,,romantisch''. Ook hield ze een dagboek bij over haar tijd met Joran.
E-mail onderschept
ABC biedt niet allen een kijkje in het dagboek van Melody, maar wist ook een e-mail van Anita van der Sloot aan het meisje te onderscheppen. Daarin zegt Jorans moeder onder andere dat ze niet gelooft dat Joran een moordenaar is.
Ze vraagt Melody tevens voor haar zoon te bidden. ,,Hij is geen monster zoals iedereen denkt. Hij is getraumatiseerd, depressief en verslaafd, maar is geen moordenaar.''
Altijd geloofd in onschuld
De ouders van Joran Van der Sloot hebben altijd geloofd in de onschuld van hun zoon in de zaak rond Natalee Holloway. De Amerikaanse verdween in 2005 op Aruba en Joran wordt nog steeds verdacht.
Vijf jaar geleden lieten zijn ouders weten 200 procent in zijn onschuld te geloven. ,,Ik weet zeker dat Joran Natalee niets heeft aangedaan," aldus zijn moeder toen.
Hoewel haar zoon over de dood van Stephany Flores inmiddels een bekentenis heeft afgelegd, is mevrouw Van der Sloot ervan overtuigd dat ,,alles op een complot wijst om haar zoon te pakken.'' (DVDH)
18/06/10 20u58
ja vind het wel heel raar als ze nu nog denkt dat hij onschuldig isquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:34 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Hmmm nou als ze het nu niet doorheeft is het wel apart
Weet je, wij kennen de positieve kanten niet van Joran. Wij hebben hem niet gevoed, leren rekenen of leren fietsen en wij hebben ook nooit een lieve kant van Joran van der Sloot gezien. De moeder van Joran wel. En precies hierom weten wij niet hoe het is om de moeder van Joran te zijn. Maar juist daarom lijkt het me zo moeilijk voor haar, ze heeft een gemankeerd egocentrisch kind en dit kan iedere ouder gebeuren.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:24 schreef Felixa het volgende:
Dit is met info van nu de oude e-mail van de moeder van Joran beoordelen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:37 schreef Mercer het volgende:
[..]
ja vind het wel heel raar als ze nu nog denkt dat hij onschuldig is
Inderdaad, het lijkt erop dat die familie helemaal niet bulkt van het geld en dat de inkomsten hard nodig zijn om tenminste nog iets te kunnen doen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:48 schreef Stali het volgende:
Dit zou ze niet hebben hoeven doen maar misschien zal ze dat geld gebruiken om Joran te helpen in zijn levensonderhoud in Castro Castro. Zeer goed mogelijk.
Hoi Sig,quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt erop dat die familie helemaal niet bulkt van het geld en dat de inkomsten hard nodig zijn om tenminste nog iets te kunnen doen.
Deze mail ging over de huidige moord op Stephany.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit is met info van nu de oude e-mail van de moeder van Joran beoordelen.
Die e-mail ging toch over Natalee? Het was en is niet bewezen en die moeder geloofde niet dat Joran misschien de dader is.
Welke datum?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:07 schreef Felixa het volgende:
[..]
Deze mail ging over de huidige moord op Stephany.
Geen idee, dat zegt ABC er niet bij.quote:
ABC - 04.00uur onze tijd. Maar dat is hier niet te ontvangen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:18 schreef zwelgje2010 het volgende:
op welk net is dat 20/20 en hoe laat wordt het uitgezonden ???
Geen idee.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:25 schreef zwelgje2010 het volgende:
hey bedankt , is het ook niet met upc te ontvangen ??
Nee.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:38 schreef MidnightB00m het volgende:
Oké, we hebben nu een aantal feiten die Jorans schuld bevestigd. Zijn er ook (zo goed als) feiten die pleiten voor Jorans onschuld?
Hier kun je nu al een stukje zien (ruim 4 minuten)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:35 schreef zwelgje2010 het volgende:
anders morgenochtend maar weer achter me computertje kruipen en ff via die link kijken. ben benieuwd!
Wat is dit nu voor kortzichtig gelul? Volgens jouw relaas kan een ouder enkel psychopatisch zijn maar een kind niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:27 schreef Injetta het volgende:
Nogmaals: als ouder houd je van je kind en je wilt het niet zien lijden of wat dan ook. En je wilt ook zeker niet dat het een egocentrisch monster wordt/is.
Maar... de ouders van tegenwoordig schijnen niet meer te beseffen dat je er ook bent om kinderen grenzen aan te geven en te leren wat goed en kwaad is (gesteld dat je zelf geen psychopaat of crimineel bent).
Dat heet opvoeden en dat is nu eenmaal de verantwoordelijkheid die je hebt als je een kind op de wereld zet.
Als je kind het verkeerde pad op gaat, kan dat heel pijnlijk zijn, maar dan is het jouw verantwoordelijkheid om dat helder te maken naar dat kind. Als je tot in het oneindige blind blijft voor de fouten voor je kind, kun je het nooit corrigeren en echt helpen!
Anita kan van haar zoon houden en toch inzien dat er iets mis is en dat hij verkeerde dingen doet. Het is haar taak om hem in te laten zien dat hij echt verkeerd is. En dat moorden niet normaal is. Ook systematisch liegen niet, ook geld van mensen aftroggelen niet, ook een glas in iemands gezicht gooien niet.
Dit is niet achter haar kind staan, maar dit is je kind niks meegeven in deze wereld en hem niets leren.
Juist door zo blind te zijn, heeft ze echt schuld aan zijn situatie vind ik.
Je hebt helemaal gelijk.Heb er eigenlijk niks aan toe te voegen want ik denk er precies zo over.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Weet je, wij kennen de positieve kanten niet van Joran. Wij hebben hem niet gevoed, leren rekenen of leren fietsen en wij hebben ook nooit een lieve kant van Joran van der Sloot gezien. De moeder van Joran wel. En precies hierom weten wij niet hoe het is om de moeder van Joran te zijn. Maar juist daarom lijkt het me zo moeilijk voor haar, ze heeft een gemankeerd egocentrisch kind en dit kan iedere ouder gebeuren.
Wanneer het een mongooltje zou zijn geweest zou iedereen meteen medelijden met haar hebben maar nu niet en alles wat ze zegt wordt op een weegschaal gelegd. Ze zal zeker niet beweerd hebben dat Joran onschuldig is, ze zal een voor haar redelijke verklaring zoeken waarom het mis is gegaan. Of dit nu zo is doet eigenlijk niet ter zake. Vind het zelf in ieder geval bewonderenswaardig dat ze een interview heeft afgegeven. Dit zou ze niet hebben hoeven doen maar misschien zal ze dat geld gebruiken om Joran te helpen in zijn levensonderhoud in Castro Castro. Zeer goed mogelijk.
Mind you, ik ben de moeder niet van Joran en inmiddels raak ik steeds meer van roofmoord overtuigd en laat hem maar lekker in Peru fijn zijn straf uitzitten en nooit meer een onschuldig iemand kwaad doen.
En volgens jou heeft een ouder geen enkel invloed of verantwoordelijkheid?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor kortzichtig gelul? Volgens jouw relaas kan een ouder enkel psychopatisch zijn maar een kind niet.
Wat als je als gezonde ouder een kind zonder geweten op wereld zet, denk jij dan werkelijk dat je dit met nurture oplost?.
Dan zul je dat ook eerst zelf moeten geloven en ik denk dat datquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:17 schreef Injetta het volgende:
[..]
En niet tegenover de hele wereld blijven volhouden dat er niks mis is
Voordat je iets stelt, moet je wel iets afweten van het ziektebeeld van Van der Sloot. En niemand zegt hier dat het enkel de schuld is van de moeder van Joran. Ben het met Injetta eens: een mix tussen aanleg en opvoeding. Maar goed, dat laatste is idd. speculeren.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:21 schreef Stali het volgende:
Hier hebben jullie een ei. [ [url= afbeelding]http://users.telenet.be/newoldies/sarah/Fotos/ei.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
Ga maar gooien naar de moeder van Joran. Zij moet vast Joran emotioneel verwaarloosd hebben, terwijl ze toch meer zoons heeft die wel normaal funtioneren op universiteiten en niet verdacht zijn van moorden. Maar het is natuurlijk allemaal de schuld van de moeder van Joran, want iemand moet schuldig zijn.
Stel je voor dat iemand zomaar even een kind zonder geweten op de wereld zet terwijl er intussen geen normale kinderen meer zijn. Want het is allemaal ADHD dat de klok slaat en als de activiteit niet al te groot is wordt het gegooid op ADD of autisme en intussen zijn de schooltjes de lachende derde want die ontvangen voor hun eigen gebrekkig afgeschraapt lesgeven intussen allemaal fijn zorggeld. Komt het niet in lengte dan komt het wel in de breedte..
En waar baseer je dit eigenlijk op?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:17 schreef Injetta het volgende:
[..]
En volgens jou heeft een ouder geen enkel invloed of verantwoordelijkheid?
Je zult zeker niet alles oplossen met opvoeden. Sommige mensen deugen al vanaf de geboorte niet. Hersenbeschadiging of wat dan ook. Dan nog... dan nog ..... zul je als ouders er iets mee moeten en zelf wel realistisch moeten zijn. Als je een psychopaat hebt gebaard en je komt daar langzaam achter, zul je toch op een dag moeten inzien dat er iets mis is. En niet tegenover de hele wereld blijven volhouden dat er niks mis is en dat het een engeltje is..
Bij Joran denk ik zelf dat het een mix is van aanleg en opvoeding.
Ik stel nergens iets.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Voordat je iets stelt, moet je wel iets afweten van het ziektebeeld van Van der Sloot. En niemand zegt hier dat het enkel de schuld is van de moeder van Joran. Ben het met Injetta eens: een mix tussen aanleg en opvoeding. Maar goed, dat laatste is idd. speculeren.
Het is maar een simpele mening, net als die van jou![]()
Het spijt me, maar dat doe je welquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik stel nergens iets.
Injetta schreef heel duidelijk dat de schuld bij opvoeding ligt.
Ik trek dit enkel sterk in twijfel en speculeer dus ook niet over dit soort stompzinnig geneuzel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |