gaan ze hem dan in de bak genezen dan ???quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:22 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
Als ie ooit uit Castro-Castro komt , is het niet te hopen dat ie naar Nederland komt, want dan issie knettergek en tot alles in staat, maar wel verlost van zijn gokverslaving die hem zover gebracht heeft, om meisjes te beroven en te vermoorden
Ja er staan geen pokertafels he, en na 35 jaar dan ben je dat wel vergeten als eerste levensbehoeftequote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:24 schreef plonsplons het volgende:
[..]
gaan ze hem dan in de bak genezen dan ???
Daar ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:24 schreef Felixa het volgende:
Ik vind dat er wel een verschil is tussen houden van je kind en met oogkleppen op stug blijven beweren dat het jong onschuldig is en zeker geen monster, laat staan een moordenaar terwijl het bewijs zich ondertussen huizenhoog opstapelt.
Wie is die iedereen die Anita beschuldigd ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:10 schreef plonsplons het volgende:
[..]
onzin, er zijn heel wat ouders die een kind drugsverslaafde zien worden , en die op een zeker moment het doorhebben. zou zo maar kunnen dat anita dat toch ook eens inziet. mijn zoon is een moordenaar geworden
verder zijn er nog steeds hier die beth een verschikkelijk iemand vinden, en medelijden hebben met anita
gelukkig begrijp ik deze mensen niet. hoe anders is ma van der sloot dan ?? anita beschuldigd nu ook iedereen
en we zullen zien hoeveel gekke dingen ze nog gaat doen, nu haar lieve zoon vast zit in de bak
Dat zijn wederom pure speculaties van enkelen die Anita ook aan de schandpaal willen nagelenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:31 schreef danilel het volgende:
[..]
Wie is die iedereen die Anita beschuldigd ?
Ze is vreselijk theatraal. Maar dat mensje zal, net als de moeder van Joran, verschrikkelijk veel verdriet hebben om haar kind. Dat kunnen wij ons met z'n allen -godzijdank- niet voorstellen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:10 schreef plonsplons het volgende:
verder zijn er nog steeds hier die beth een verschikkelijk iemand vinden
let maar op : nu is het de americaanse media, en iedereen die joran er natuurlijk heeft ingeluisdquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:31 schreef danilel het volgende:
[..]
Wie is die iedereen die Anita beschuldigd ?
Wat ik me afvraag;quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:05 schreef Felixa het volgende:
Email van moeder van der Sloot die ze aan Melody heeft gestuurd die de mail op haar beurt weer aan ABC heeft doorgespeeld:
[..]
Bron + langer filmpje met Melody
You snapt mequote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zijn wederom pure speculaties van enkelen die Anita ook aan de schandpaal willen nagelen
Anita had naar Peru moeten gaan en dan had ze aan kunnen horen wat ze hem ten laste gaan leggen . En daarna pas wat roepen of interviews geven .quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:36 schreef plonsplons het volgende:
[..]
let maar op : nu is het de americaanse media, en iedereen die joran er natuurlijk heeft ingeluisd
zou er ook iemand komen die gelijkt ziet in de ogen van anita , dat er iets niet klopte
De ma van Anita Joran heeft in elk geval niet zeer drammerig de pers opgezocht. Nee, de pers zocht haar op.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:36 schreef plonsplons het volgende:
[..]
let maar op : nu is het de americaanse media, en iedereen die joran er natuurlijk heeft ingeluisd
zou er ook iemand komen die gelijkt ziet in de ogen van anita , dat er iets niet klopte
Ik heb haar ook nergens horen zeggen dat ze meeleeft met de familie in Peru .quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De ma van Anita heeft in elk geval niet zeer drammerig de pers opgezocht. Nee, de pers zocht haar op.
Tot op heden heb ik haar niet kunnen betrappen op moddergooien naar welke partij dan ook inzake Stephanie.
Daarnaast kan ik het mij heel goed voorstellen dat ze niet met de Amerikaanse media wilt spreken gezien de opinie over haar zoon in de VS. Lijkt mij dus heel logisch. Zou ik ook doen indien het mijn zoon betrof.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:38 schreef danilel het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag;
Wanneer is deze mail aan Melody verstuurd?
Misschien vlak nadat Joran zijn moeder heeft gebeld, toen hij zijn 1e verklaring heeft afgegeven (verklaring zelf overvallen te zijn)?
Zou wel verklaren dat zij het voelt alsof hij in de val is gelokt. (als ze de 1e verklaring van Joran in haar hoofd heeft)
Misschien dat ze er nu wel anders over denkt.
Dat filmpje is ook al weer ongeveer een week geleden opgenomen.
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:42 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Ik heb haar ook nergens horen zeggen dat ze meeleeft met de familie in Peru .
De ma van Anita?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De ma van Anita heeft in elk geval niet zeer drammerig de pers opgezocht. Nee, de pers zocht haar op.
Tot op heden heb ik haar niet kunnen betrappen op moddergooien naar welke partij dan ook inzake Stephanie.
Dat komt omdat ze nog steeds niet in de media is verschenen mbt deze zaak. Althans niet officieel sinds er nog geen veroordeling is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:42 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Ik heb haar ook nergens horen zeggen dat ze meeleeft met de familie in Peru .
Bovendien, misschien heeft ze wel contact gezocht met de ouders, is alleen dit niet naar buiten gekomen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze nog steeds niet in de media is verschenen mbt deze zaak. Althans niet officieel sinds er nog geen veroordeling is.
Nogmaals, ondanks het bewijs, Joran blijft verdachte. Hij is nog niet schuldig bevonden.
wie weer heeft ze het wel van grootma , door de telefoon gehoort dat hier in holloand op fok dingen staanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |