Thanks. Het leek me ook al sterk dat hij die in rugzak zou hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die liggen idd standaard in de cel.
Lijkt me allemaal niet te verteren voor haar trouwens. Man net overleden en dan het dubbele gevoel van houden van je zoon die een monster lijkt/is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:04 schreef Sponge-Bob het volgende:
Moeder Joran verbreekt stilzwijgen
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Zal beide wel zijn. Wat ik er een beetje uit begrijp gaat ze proberen deze moord en het gedrag van Joran te verklaren. Ze zal er wel om afgefikt worden maar ik zou toch echt niet graag in haar schoenen staan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:15 schreef thespindoctor het volgende:
Ik ben benieuwd, is het daadwerkelijk wat nieuws of is het de televaag die gemakkelijk scoort?
Bron + langer filmpje met Melodyquote:"I am not giving interviews to any American media station because I don't trust them. Stay safe and pray for Joran. He is not the monster they like the world to see. he is traumatized, depressed an has an addiction. He is not a murderer. It stinks and feels like a big trap set up for him."
Ja, met haar heb ik wel medelijden. Moet je je voorstellen dat je al deze ellende over je zoon leest op het internet en in de kranten en dan nog iedere keer van die beelden op tv. Heel triest voor haar en haar andere twee jongens.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Lijkt me allemaal niet te verteren voor haar trouwens. Man net overleden en dan het dubbele gevoel van houden van je zoon die een monster lijkt/is.
Toen Joran in Aruba vastzat, was er een interview van Greta van Susteren met moeder Anita. Moeder was zeer verheugd dat Joran in dat boek las, en strechte dit feit om haar beweringen te steunen dat Joran toch zo'n lief kereltje was.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:01 schreef Stali het volgende:
Joran leest de bijbel..
Die zal toch wel al in die cel hebben gelegen, denk ik.
Beetje vreemde overbodige reportage van CNN. Er gingen al eerder beelden de wereld over van zijn cel.
Alleen het vijfde gebod wordt een beetje lastig om goed te praten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:36 schreef ValseNoot het volgende:
[..]
Toen Joran in Aruba vastzat, was er een interview van Greta van Susteren met moeder Anita. Moeder was zeer verheugd dat Joran in dat boek las, en strechte dit feit om haar beweringen te steunen dat Joran toch zo'n lief kereltje was.
Volgens mij liggen die Bijbels daar standaard, idd. Nou, in ieder geval is de Bijbel een boek waar deze Castromannen volledig in kunnen opgaan: het hele OT staat vol met overspel, list&bedrog, moord, (groeps)verkrachting, afhakken van hoofden, het spiezen van een hoofd met een tentpen, etc. etc. etc.
Al met al een onderhoudend en hoopgevend boek voor de castro-inmates, dus.
Joran weet alles goed te praten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen het vijfde gebod wordt een beetje lastig om goed te praten.
Link werkt niet. Iemand een goede link?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:04 schreef Sponge-Bob het volgende:
Moeder Joran verbreekt stilzwijgen
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Yep, morgen dus pas.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:47 schreef Mercer het volgende:
[..]
Link werkt niet. Iemand een goede link?
edit: Als ik het goed begrijp komt er a.s. zaterdag, morgen dus, een interview met Anita vd Sloot in de Telegraaf?
ben toch benieuwd wanneer anita van der sloot het licht ziet, dat haar o zo lieve zoon een kouwe kille moordenaar is met totaal geen gevoel in zijn donder.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, met haar heb ik wel medelijden. Moet je je voorstellen dat je al deze ellende over je zoon leest op het internet en in de kranten en dan nog iedere keer van die beelden op tv. Heel triest voor haar en haar andere twee jongens.
Jij hebt duidelijk geen kinderen, liefde voor een kind is onvoorwaardelijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:57 schreef plonsplons het volgende:
[..]
ben toch benieuwd wanneer anita van der sloot het licht ziet, dat haar o zo lieve zoon een kouwe kille moordenaar is met totaal geen gevoel in zijn donder.
hoe blind kan je zijn ???, hoe groot moet de schok worden ???
zou ze ook in het ziekenhuis kijken naar optreden van joran op tv ?? , als ze inzakt , zijn ze er aruba dan wel optijd bij
Dat is een beetje het enge eraan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:00 schreef Mercer het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen kinderen, liefde voor een kind is onvoorwaardelijk.
onzin, er zijn heel wat ouders die een kind drugsverslaafde zien worden , en die op een zeker moment het doorhebben. zou zo maar kunnen dat anita dat toch ook eens inziet. mijn zoon is een moordenaar gewordenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:00 schreef Mercer het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen kinderen, liefde voor een kind is onvoorwaardelijk.
Hoezo is dat eng? Wat verwachten jullie dan? Dat Anita zegt: "ja Joran klotejong, laat hem maar creperen in zijn cel"?quote:
Als ie ooit uit Castro-Castro komt , is het niet te hopen dat ie naar Nederland komt, want dan issie knettergek en tot alles in staat, maar wel verlost van zijn gokverslaving die hem zover gebracht heeft, om meisjes te beroven en te vermoordenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:10 schreef plonsplons het volgende:
[..]
onzin, er zijn heel wat ouders die een kind drugsverslaafde zien worden , en die op een zeker moment het doorhebben. zou zo maar kunnen dat anita dat toch ook eens inziet. mijn zoon is een moordenaar geworden
ze hoeft hem geen klotejong te noemen in het openbaarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:19 schreef Mercer het volgende:
[..]
Hoezo is dat eng? Wat verwachten jullie dan? Dat Anita zegt: "ja Joran klotejong, laat hem maar creperen in zijn cel"?
Kom op h! Het is en blijft je kind!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |