abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juni 2010 @ 20:49:30 #201
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_82997653
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 20:47 schreef danilel het volgende:

[..]

Bovendien, misschien heeft ze wel contact gezocht met de ouders, is alleen dit niet naar buiten gekomen.

Het zijn allemaal speculaties (welke er in mijn ogen niet toe doen, het gaat om Joran)
Juist!!!!
Wat mensen denken te beweren is hun zaak. Ik wil gewoon feiten weten, geen speculaties.
Verder kan ik mij inleven in zowel alle betrokken families, ook met Anita vd Sloot. Ik gun haar dit echt niet.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_82998043
Gisteren was dat Cnn filmpje te zien, maar de werkelijkheid zal in die gevangenissen toch heel anders zijn .En zeker als hij over enkele weken tussen de andere gevangenen komt .
  vrijdag 18 juni 2010 @ 21:00:48 #203
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_82998183
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 20:58 schreef zoefbust het volgende:
Gisteren was dat Cnn filmpje te zien, maar de werkelijkheid zal in die gevangenissen toch heel anders zijn .En zeker als hij over enkele weken tussen de andere gevangenen komt .
Dat is natuurlijk ook een beetje show, vind je niet?
De Peruviaanse autoriteiten willen hun land niet in een kwaad daglicht stellen en wat er op CNN te zien was is niet de realiteit zoals het er in het echt aan toegaat.
Gewoon stukje "show" en PR winnen voor Peru met het idee, zo slecht zijn onze gevangenissen nu ook weer niet.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_82999985
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 19:51 schreef Felixa het volgende:
Dit stond net op Twitter.

It's a bit sad that Joran van der Sloot's prison cell surprisingly resembles my first apartment in New York.
pi_83002139
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 21:36 schreef plonsplons het volgende:
zal ook eens meedoen aan links

http://coverawards.com/2010/06/16/natalee-holloways-grave-found/
haha
haha
haha..............

Zo goed?
  vrijdag 18 juni 2010 @ 22:05:43 #207
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_83002160
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 20:24 schreef Felixa het volgende:
Ik vind dat er wel een verschil is tussen houden van je kind en met oogkleppen op stug blijven beweren dat het jong onschuldig is en zeker geen monster, laat staan een moordenaar terwijl het bewijs zich ondertussen huizenhoog opstapelt.
Juist, dat vinnik ook het punt. Zij heeft namelijk ook nog andere kinderen.
Ik heb al heel lang een vriendin, waarin ook zo'n misdadig broertje rondliep. Slaan, dreigen naar mijn vriendin, van kleins af aan. Al op de lagere school in contact met politie. In de drugshandel, inclusief cocaïne. Sloeg zijn (ex)vrouw en zoon (maar, die haalden hem volgens de moeder ook wel het bloed onder de nagels vandaan). Leefde vanaf zijn twintigste op voorschotten van erfenis ouders (in zeer goede doen). Alle familiebijeenkomsten werden veruïneerd door misdadig zoontje dat of knetterstoned aan kwam zetten, of achterna werd gezeten door drugsmaatjes en op pa zijn verjaardag een flink sommetje geld kwam lenen.
Maar ach, in zijn hart was het zo'n goeie jongen. Hij had alleen altijd pech. Doet me heel erg aan Joran denken: was ook altijd toevallig net zijn portemonnee verloren, of beroofd, luldekulluldekuletc.
Door deal die zijn huidige vrouw (ook in de drugs) afsloot met politie, heeft hij zich (nadat hij zich enkele jaren in buitenland bij tweede of derde of vierde huis van pa en ma schuil had gehouden) beziggehouden met het verstieren van twee (!) ondernemingen die pa voor hem had opgezet, en wat bescheidener met de cocahandel.
Na de dood van pa heeft hij de bankrekeningen van zijn moeder volledige kaalgeplukt (dus voor de andere kinderen is er nul, komma nul, nada van de erfenis over). Maar het was en bleef tot in het belachelijke het lievelingskind van zijn moeder.
Die moeder presteerde het dan ook nog om mijn vriendin, die zich met fulltime baan in onderwijs (zelfs conrector op het moment) te VERWIJTEN dat mijn vriendin werkt, en daarom niet altijd op afroep beschikbaar is (terwijl ze tot voor kort tweemaal in de week bij moeders op bezoek kwam).
Afijn, misdadige broer kwam op jonge leeftijd (56) om het leven, waarna moeder bleef klagen dat ze kinderloos achterbleef, want haar derde kind had ze ook al niks aan omdat ze in het buitenland woonde. Tegen mijn vriendin zei ze, dat ze de voorkeur gaf aan de misdadige schoondochter, omdat die tenminste elk moment van de dag voor haar klaar kon staan, en bovendien ook niet zo saai was (!?)
Afijn, toen heeft mijn vriendin de relatie met Ma Baker, zoals zij haar noemen, maar verbroken. Al weer tijd geleden, maar nog zit ze soms te huilen, omdat ze wel schuldgevoelens heeft dat ze haar moeder op hoge leeftijd in de steek heeft gelaten.
Afijn, sorry, niet echt helemaal ontopic, dit verhaal, maar nou snap je misschien dat ik moeder Anita wat argwanend bekijk, en waarom ik zo te doen heb met de broertjes van Joran.
pi_83002674
Jeetje ValseNoot, wat een verhaal zeg...
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_83002768
Dat je van je zoon houdt en natuurlijk niet wil dat hij een moordenaar is, snap ik...
Maar er bestaat toch ook nog iets als realiteitszin. Moeder Anita moet nu toch wel zien dat er een steekje los zit aan haar zoon en dat hij niet voor niks in de diepe shit zit.
Ze kan hem aan de ene kant steunen, en tegelijkertijd heel helder zijn over dat ze zijn daden veracht en heel erg vindt en niet accepteert.

Ze praat hem goed en dat is waarschijnlijk juist een van de redenen waarom het met Joranneke steeds erger geworden is...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_83002825
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 20:19 schreef Mercer het volgende:

[..]

Hoezo is dat eng? Wat verwachten jullie dan? Dat Anita zegt: "ja Joran klotejong, laat hem maar creperen in zijn cel"?
Kom op hé! Het is en blijft je kind!
Helemaal mee eens!!!
pi_83002915
quote:
Ik vind dat er wel een verschil is tussen houden van je kind en met oogkleppen op stug blijven beweren dat het jong onschuldig is en zeker geen monster, laat staan een moordenaar terwijl het bewijs zich ondertussen huizenhoog opstapelt.
Heeft ze deze keer gezegd dat hij onschuldig is dan??Bron??
pi_83003252
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 22:17 schreef Eleentje86 het volgende:

[..]

Joran van der Sloot's mother still believes her son is innocent, insisting in an email obtained exclusively by ABC News that "he is not a murderer."

http://abcnews.go.com/The(...)me/story?id=10935217
  vrijdag 18 juni 2010 @ 22:22:46 #213
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_83003280
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 22:17 schreef Eleentje86 het volgende:

[..]

Zij denkt aan een complot, las ik hier:
http://www.elsevier.nl/we(...)-is-geen-monster.htm
  vrijdag 18 juni 2010 @ 22:23:14 #214
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_83003307
Van www.adl.nl:

ARUBA - Anita van der Sloot, moeder van Joran, verbreekt na jaren het stilzwijgen. Ze wil een aantal zaken omtrent haar zoon nuanceren. Het is voor het eerst sinds 2008, toen gaf zij een interview aan Pauw en Witteman, dat Jorans moeder spreekt.
Haar 22-jarige zoon wordt verdacht van de moord op de Peruaanse Stephany Flores en zit momenteel in de beruchte Castro Castro-gevangenis in afwachting van het proces.

De Amerikaanse televisiezender ABC zendt een exclusief interview uit met een voormalige liefde van Joran. De inmiddels 23-jarige Melody Granadillo omschrijft Joran daarin als ,,lief'' en ,,romantisch''. Ook hield ze een dagboek bij over haar tijd met Joran.

E-mail onderschept
ABC biedt niet allen een kijkje in het dagboek van Melody, maar wist ook een e-mail van Anita van der Sloot aan het meisje te onderscheppen. Daarin zegt Jorans moeder onder andere dat ze niet gelooft dat Joran een moordenaar is.

Ze vraagt Melody tevens voor haar zoon te bidden. ,,Hij is geen monster zoals iedereen denkt. Hij is getraumatiseerd, depressief en verslaafd, maar is geen moordenaar.''

Altijd geloofd in onschuld
De ouders van Joran Van der Sloot hebben altijd geloofd in de onschuld van hun zoon in de zaak rond Natalee Holloway. De Amerikaanse verdween in 2005 op Aruba en Joran wordt nog steeds verdacht.

Vijf jaar geleden lieten zijn ouders weten 200 procent in zijn onschuld te geloven. ,,Ik weet zeker dat Joran Natalee niets heeft aangedaan," aldus zijn moeder toen.

Hoewel haar zoon over de dood van Stephany Flores inmiddels een bekentenis heeft afgelegd, is mevrouw Van der Sloot ervan overtuigd dat ,,alles op een complot wijst om haar zoon te pakken.'' (DVDH)
18/06/10 20u58
pi_83003909
Coping mechanisme. Maar ze zal er wel om verketterd worden.
pi_83003961
Nogmaals,
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 20:38 schreef danilel het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag;
Wanneer is deze mail aan Melody verstuurd?
Misschien vlak nadat Joran zijn moeder heeft gebeld, toen hij zijn 1e verklaring heeft afgegeven (verklaring zelf overvallen te zijn)?

Zou wel verklaren dat zij het voelt alsof hij in de val is gelokt. (als ze de 1e verklaring van Joran in haar hoofd heeft)

Misschien dat ze er nu wel anders over denkt.

Dat filmpje is ook al weer ongeveer een week geleden opgenomen.
pi_83003963
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 22:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Van www.adl.nl:

ARUBA - Anita van der Sloot, moeder van Joran, verbreekt na jaren het stilzwijgen. Ze wil een aantal zaken omtrent haar zoon nuanceren. Het is voor het eerst sinds 2008, toen gaf zij een interview aan Pauw en Witteman, dat Jorans moeder spreekt.
Haar 22-jarige zoon wordt verdacht van de moord op de Peruaanse Stephany Flores en zit momenteel in de beruchte Castro Castro-gevangenis in afwachting van het proces.

De Amerikaanse televisiezender ABC zendt een exclusief interview uit met een voormalige liefde van Joran. De inmiddels 23-jarige Melody Granadillo omschrijft Joran daarin als ,,lief'' en ,,romantisch''. Ook hield ze een dagboek bij over haar tijd met Joran.

E-mail onderschept
ABC biedt niet allen een kijkje in het dagboek van Melody, maar wist ook een e-mail van Anita van der Sloot aan het meisje te onderscheppen. Daarin zegt Jorans moeder onder andere dat ze niet gelooft dat Joran een moordenaar is.

Ze vraagt Melody tevens voor haar zoon te bidden. ,,Hij is geen monster zoals iedereen denkt. Hij is getraumatiseerd, depressief en verslaafd, maar is geen moordenaar.''

Altijd geloofd in onschuld
De ouders van Joran Van der Sloot hebben altijd geloofd in de onschuld van hun zoon in de zaak rond Natalee Holloway. De Amerikaanse verdween in 2005 op Aruba en Joran wordt nog steeds verdacht.

Vijf jaar geleden lieten zijn ouders weten 200 procent in zijn onschuld te geloven. ,,Ik weet zeker dat Joran Natalee niets heeft aangedaan," aldus zijn moeder toen.

Hoewel haar zoon over de dood van Stephany Flores inmiddels een bekentenis heeft afgelegd, is mevrouw Van der Sloot ervan overtuigd dat ,,alles op een complot wijst om haar zoon te pakken.'' (DVDH)
18/06/10 20u58

Hmmm nou als ze het nu niet doorheeft is het wel apart
pi_83004108
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 22:34 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Hmmm nou als ze het nu niet doorheeft is het wel apart
ja vind het wel heel raar als ze nu nog denkt dat hij onschuldig is
pi_83004530
Ff geld vangen voor moeder sloot
pi_83004720
quote:
Weet je, wij kennen de positieve kanten niet van Joran. Wij hebben hem niet gevoed, leren rekenen of leren fietsen en wij hebben ook nooit een lieve kant van Joran van der Sloot gezien. De moeder van Joran wel. En precies hierom weten wij niet hoe het is om de moeder van Joran te zijn. Maar juist daarom lijkt het me zo moeilijk voor haar, ze heeft een gemankeerd egocentrisch kind en dit kan iedere ouder gebeuren.

Wanneer het een mongooltje zou zijn geweest zou iedereen meteen medelijden met haar hebben maar nu niet en alles wat ze zegt wordt op een weegschaal gelegd. Ze zal zeker niet beweerd hebben dat Joran onschuldig is, ze zal een voor haar redelijke verklaring zoeken waarom het mis is gegaan. Of dit nu zo is doet eigenlijk niet ter zake. Vind het zelf in ieder geval bewonderenswaardig dat ze een interview heeft afgegeven. Dit zou ze niet hebben hoeven doen maar misschien zal ze dat geld gebruiken om Joran te helpen in zijn levensonderhoud in Castro Castro. Zeer goed mogelijk.

Mind you, ik ben de moeder niet van Joran en inmiddels raak ik steeds meer van roofmoord overtuigd en laat hem maar lekker in Peru fijn zijn straf uitzitten en nooit meer een onschuldig iemand kwaad doen.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 22:50:43 #221
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_83004809
Ook al is het zo goed als een feit, dan nóg is het voor iedere ouder een enorme kluif om het onder ogen te zien.
pi_83004851
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 22:37 schreef Mercer het volgende:

[..]

ja vind het wel heel raar als ze nu nog denkt dat hij onschuldig is
Dit is met info van nu de oude e-mail van de moeder van Joran beoordelen.
Die e-mail ging toch over Natalee? Het was en is niet bewezen en die moeder geloofde niet dat Joran misschien de dader is.
pi_83004924
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 22:48 schreef Stali het volgende:

Dit zou ze niet hebben hoeven doen maar misschien zal ze dat geld gebruiken om Joran te helpen in zijn levensonderhoud in Castro Castro. Zeer goed mogelijk.

Inderdaad, het lijkt erop dat die familie helemaal niet bulkt van het geld en dat de inkomsten hard nodig zijn om tenminste nog iets te kunnen doen.
pi_83005335
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 22:53 schreef sig000 het volgende:

[..]

Inderdaad, het lijkt erop dat die familie helemaal niet bulkt van het geld en dat de inkomsten hard nodig zijn om tenminste nog iets te kunnen doen.
Hoi Sig,

Het lijkt er inderdaad op dat het qua geld aardig op is.

Als ik als moeder in zo'n situatie zou zitten met mijn dochter zou ik er toch voor willen blijven zorgen dat ze te eten e.d. heeft. Laten we wel zijn een gezond persoon gaat niet jarenlang vage lulverhaaltjes ophangen en ouders van een slachtoffer tot op het bot tergen om vervolgens gewelddadig te moorden. Dan spoor je niet. Ieder mens heeft wel een blinde vlek en iedere ouder heeft dat naar zijn eigen kinderen zeker wel.

Het zijn ook altijd ouders die andere kinderen enkel brutaal en onopgevoed vinden.
pi_83005427
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 22:51 schreef Stali het volgende:

[..]

Dit is met info van nu de oude e-mail van de moeder van Joran beoordelen.
Die e-mail ging toch over Natalee? Het was en is niet bewezen en die moeder geloofde niet dat Joran misschien de dader is.
Deze mail ging over de huidige moord op Stephany.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')