quote:
Ik doe het wel, voor 6,50 euro per uurquote:
Dat zeggen ze altijd. Tot ze je een keer op kantoor roepen.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd. Tot ze je een keer op kantoor roepen.
Bobby praat uit ervaring.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd. Tot ze je een keer op kantoor roepen.
Je hebt een gat in je hand.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:15 schreef reetveter het volgende:
Ik raak alleen maar geld kwijt. Ik heb echt nooit geluk.
Lucky bastard. Nou ik gun het je hoor!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
Maarre, das wel mooi. H&M nu en donderdag modellenbureau.
Ja, maar hij was inderdaad wel echt homo.quote:
'Haha, hoef je er geen vuistje van te maken als je je aftrekt.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
'Haha, hoef je er geen vuistje van te maken als je je aftrekt.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
'Haha, hoef je er geen vuistje van te maken als je je aftrekt.
Dat zou niet eerlijk zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik doe het wel, voor 6,50 euro per uur
Godver. Ik blij dat die collega met z'n Gaston imitatie iedere ochtend 2 weken op vakantie is, komt hij ermee.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:18 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
GOEEEEEEEEEOEOEOEOEOEOEIENAVOND
Die zin is raar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Godver. Ik blij dat die collega met z'n Gaston imitatie iedere ochtend 2 weken op vakantie is, komt hij ermee.
Volgens RV kreeg zij ze nu pas. Die jonge let ook helemaal niet op.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Godver. Ik blij dat die collega met z'n Gaston imitatie iedere ochtend 2 weken op vakantie is, komt hij ermee.
Ohquote:
Dat is gewoon fair salaris hoor voor mijn leeftijd.quote:
Jij hebt toch best tetten of lijkt dat maar zo?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ohnja rv zei het. Ik weet niet waarom.
En dat terwijl ik zo vaak mijn tieten aan hem stuurde na Feyenoord - Ajax. Echt onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens RV kreeg zij ze nu pas. Die jonge let ook helemaal niet op.
Ik bedoelde dus grotere jetsers, die nog meer opvallen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ohnja rv zei het. Ik weet niet waarom.
Jij bent zelf raar.quote:
Zo beter?quote:Godver. Ik blij dat die collega, met z'n Gaston imitatie iedere ochtend, 2 weken op vakantie is en dan komt hij ermee.
Ja. 75C.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij hebt toch best tetten of lijkt dat maar zo?
jajajajajaquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En dat terwijl ik zo vaak mijn tieten aan hem stuurde na Feyenoord - Ajax. Echt onbegrijpelijk.
Groeien ze iedere keer weer aan dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En dat terwijl ik zo vaak mijn tieten aan hem stuurde na Feyenoord - Ajax. Echt onbegrijpelijk.
Ik 80C, soms D maar ligt er maar net aan waar ik mijn bh haal.quote:
Oh ja, dat wel. Maar daar doelde ik niet op.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is gewoon fair salaris hoor voor mijn leeftijd.
Ze draagt gewoon uitdagende kleding bij kennismakingsgesprekken. Soms zou ik ook een lekker wijf willen zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus grotere jetsers, die nog meer opvallen.
Vragen om pics heeft zeker geen zin he?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik 80C, soms D maar ligt er maar net aan waar ik mijn bh haal.
Ze groeien nog, ja.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Groeien ze iedere keer weer aan dan?
Ja bij de H&M ligt het aan de bh die ik koop. Bij Hunkemöller is het altijd C en bij H&M ligt het er weer net aan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik 80C, soms D maar ligt er maar net aan waar ik mijn bh haal.
Ik wil er niks van weten, ben net met seizoen 4 begonnen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:23 schreef Lamon. het volgende:
De Dexter seizoen 4 finale was trouwens tamelijk indrukwekkend, jammer dat ik nu weer moet wachten.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:18 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
GOEEEEEEEEEOEOEOEOEOEOEIENAVOND
yeah ik moet toch thuiskomen hequote:
Vraag maar aan Laki.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vragen om pics heeft zeker geen zin he?
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus grotere jetsers, die nog meer opvallen.
Waarom niet? Putdeksels?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
yeah ik moet toch thuiskomen he. En ik heb hier geen fiets en mag niet meer rijden nu
.
Ja h&m en bh'squote:Op donderdag 17 juni 2010 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze groeien nog, ja.
[..]
Ja bij de H&M ligt het aan de bh die ik koop. Bij Hunkemöller is het altijd C en bij H&M ligt het er weer net aan.
Boh. Nu moet ik weer een schone onderbroek.quote:
Echt lekkere wijven hebben het soms niet altijd leuk hoor. Ja als puber misschien, maar ik ken wel wat zeer knappe vrouwen die zeker niet alles meehebben verder.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze draagt gewoon uitdagende kleding bij kennismakingsgesprekken. Soms zou ik ook een lekker wijf willen zijn.
Ik zag niks in de sale. Al die huismoeders hier overdag.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja h&m en bh'sdie uitverkoop trouwens, net even ingeslagen, maxi dress voor 5 euro
Haha, onderbroeken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boh. Nu moet ik weer een schone onderbroek.
Ja maar dan weet ik niet of hij een random meisje stuurt.quote:
Omdat ik bier heb gedronkenquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
[..]
Waarom niet? Putdeksels?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boh. Nu moet ik weer een schone onderbroek.
Grapje hoor. Je bent als een zusje voor me dus zulke gedachten heb ik niet over je.quote:
http://www.stylescrapbook.com/2010/04/baby-im-back.html deze, maar dan in zwart wit.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zag niks in de sale. Al die huismoeders hier overdag.Maar doe eens pics!
Je moet nooit zo denken over een meisje. Er is namelijk ALTIJD een mogelijkheid dat je ze misschien kan doen. Tenzij het daadwerkelijk je zusje is of een ander familielid.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Grapje hoor. Je bent als een zusje voor me dus zulke gedachten heb ik niet over je.
Hoi Mozy!quote:
die had ik aan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
http://www.stylescrapbook.com/2010/04/baby-im-back.html deze, maar dan in zwart wit.
Ze is sowieso veel te jong voor me.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je moet nooit zo denken over een meisje. Er is namelijk ALTIJD een mogelijkheid dat je ze misschien kan doen. Tenzij het daadwerkelijk je zusje is of een ander familielid.
Ik spoiler nooit, het is gewoon indrukwekkend en nogal confronterend als je er echt volledig ongespoilerd ingaat.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil er niks van weten, ben net met seizoen 4 begonnen.
Je kan je zusje of een familielid ook doen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je moet nooit zo denken over een meisje. Er is namelijk ALTIJD een mogelijkheid dat je ze misschien kan doen. Tenzij het daadwerkelijk je zusje is of een ander familielid.
Ja hoor, met jou?quote:
Ik ben benieuwd, ik vind Rita alleen mega vervelend worden in seizoen 4, erger me er dood aan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik spoiler nooit, het is gewoon indrukwekkend en nogal confronterend als je er echt volledig ongepoilerd ingaat.
Het blijft wel even hangen...
Je zag me toch ook niet als een zusje of welquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan je zusje of een familielid ook doen.
En jou heb ik al opgegeven.
Kan, maarquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan je zusje of een familielid ook doen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die had ik aan.Ik leek een bajesklant.
Als hapje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je zag me toch ook niet als een zusje of wel.
Sowieso hopelijk niet als een zusje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je zag me toch ook niet als een zusje of wel.
Hij is wel heel leuk. Maar ik vond hem bij mij niet staanquote:
Jij bent er zeker wel lang genoeg voor? Ik moet hem of afstikken of hakjes onder.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is wel heel leuk. Maar ik vond hem bij mij niet staan
Ik kon hem met platte schoenen aan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij bent er zeker wel lang genoeg voor? Ik moet hem of afstikken of hakjes onder.
Ik ook. Heb wel zin in weekend. Zou alleen gaan BBQen bij een vriendin maar het ziet er naar uit dat het gaat regenen. Zaadweer.quote:
Hoe lang ben jij wel niet dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kon hem met platte schoenen aan.Maatje 34.
Zei er iemand zaad?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Heb wel zin in weekend. Zou alleen gaan BBQen bij een vriendin maar het ziet er naar uit dat het gaat regenen. Zaadweer.
VERTEL. WIE LANG BIST DU?quote:
Dudette, voor jou.quote:
1.73quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
VERTEL. WIE LANG BIST DU?
[..]
Dudette, voor jou.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei dat ie z'n hosselmove op je kon maken, maar hij interpreteerde dat verkeerd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan weten we nu dat hij homo is.
No shit.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan weten we nu dat hij homo is.
Net of ik WD kan hosselen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:42 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik zei dat ie z'n hosselmove op je kon maken, maar hij interpreteerde dat verkeerd.
Je kan je kin niet op mijn hoofd leggen.quote:
Sesamstraat?quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Net of ik kan hosselen.Zulks een eindbaas ben ik ook weer niet.
Mensen die WD niet kunnen hosselenquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Net of ik WD kan hosselen.Zulks een eindbaas ben ik ook weer niet.
Ik kan dat wel bij Chai.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan je kin niet op mijn hoofd leggen.
Ze houdt je gewoon aan een lijntje, face it.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mensen die WD niet kunnen hosselen.
Ik heb het echt al heel lang niet meer gezien. Laatst wel een keer klokhuis gezien. Wat hebben ze dat verkacht.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Laatst weer gekeken. Wat een bazenprogamma blijft dat toch
.
Ik hossel jou.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mensen die WD niet kunnen hosselen.
Are you surequote:Op donderdag 17 juni 2010 20:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ze houdt je gewoon aan een lijntje, face it.
quote:
Da's het lijntje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kun je nagaan, ik hoef niet eens wat te doen.
Maar jij doet toch het meeste werk hier. Als ik je een beetje opjut.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kun je nagaan, ik hoef niet eens wat te doen.
Dank je. Die heb ik echt al lang niet meer gehoord.quote:
Oké, vanaf nu zal ik je niet meer hosselen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat het me niet zou lukken.
Je snapt hem.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat het me niet zou lukken.
"quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:50 schreef BobbyB het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten tot iemand hier mij hosselt.
Ga weg jij. Ik wil iemand met ervaring.quote:
WFquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:50 schreef BobbyB het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten tot iemand hier mij hosselt.
Ik wilde niets zeggen, want dan kreeg ik weer een halve Leyland anaal ingeschoven.quote:
Goed spul.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
Weten jullie wat hazelino gebak is?
Goddomme!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga weg jij. Ik wil iemand met ervaring.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde niets zeggen, want dan kreeg ik weer een halve Leyland anaal ingeschoven.
Weer? Het is je eerder overkomen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde niets zeggen, want dan kreeg ik weer een halve Leyland anaal ingeschoven.
Nee. 1,79 is perfect.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, 1.88, maar dat vind je vast niet erg.
Ik dacht trouwens dat je in de rij voor mijn vriendin ging staan nu.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Goddomme!
Ik ben nog puur. Neem je profijt.
Je vriendin.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat je in de rij voor mijn vriendin ging staan nu.
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, 1.88, maar dat vind je vast niet erg.
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zonder bumper, die hangt inmiddels aan mijn lip.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb nog ene achterbumper voor je bedenk ik me net.
Dat sta ik ook. Maar jij gaf mij nummer 5. Jij hork.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat je in de rij voor mijn vriendin ging staan nu.
Nee.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nooit op. Is zeker met sjokola?
Tozzz. Je weet wat ik bedoel.quote:
Ah nu snap ik het beterquote:
Is niet grappig.quote:
Tja sorry.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat sta ik ook. Maar jij gaf mij nummer 5. Jij hork.
4chanquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:00 schreef Mozy het volgende:
TheKC met zijn plaatjes.
Gebruik dan koningplaatjes van 4chan ofzo.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:02 schreef TheKC het volgende:
[..]
4chan31chan en sovjetnederland zijn veel beter.
[ afbeelding ]
Mja weet het nog niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jullie gingen toch weer proberen? Las ik?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:03 schreef TheKC het volgende:
[..]
ffs geef ik je mijn bookmarks met spange Fok! plaatjes, ga je ze nu allemaal al verbruiken.
spange plaatjes? Ik heb nog nooit zulke kanker gezien.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:03 schreef TheKC het volgende:
[..]
ffs geef ik je mijn bookmarks met spange Fok! plaatjes, ga je ze nu allemaal al verbruiken.
Dan heb je mijn mijn afbeeldingen nog niet gezien.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
spange plaatjes? Ik heb nog nooit zulke kanker gezien.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
spange plaatjes? Ik heb nog nooit zulke kanker gezien.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:04 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dan heb je mijn mijn afbeeldingen nog niet gezien.
Dit zal waarschijnlijk dan die Twentse humor wel zijn ofzo.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Dit zal waarschijnlijk dan die Twentse humor wel zijn ofzo.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Dit zal waarschijnlijk dan die Twentse humor wel zijn ofzo.
Dat sowieso. Ben ook kankerchagrijnig de laatste tijd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een kutsituatie lijkt me.
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ben ook kankerchagrijnig de laatste tijd.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef Skylark. het volgende:
En opkankeren met die plaatjes anders hebben jullie problemen.
Ja maar waar komt het vandaan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Katy perry met een suikerspin, hoezo?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar waar komt het vandaan?
Ik bedoel, dit is toch gewoon geil?
[ afbeelding ]
Bloedgeil. Serieus, bleodgeil.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar waar komt het vandaan?
Ik bedoel, dit is toch gewoon geil?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme jullie spammen hier al net zoveel plaatjes als in de pm sc
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:13 schreef Skylark. het volgende:
Opkankeren want mijn pc loopt vast. Als jullie niet ophouden ga ik ervoor zorgen dat de KLB SC ophoudt te bestaan.
Opkankeren want mijn pc loopt vast. Als jullie niet ophouden ga ik ervoor zorgen dat de KLB SC ophoudt te bestaan.
Het wordt wel tijd voor nieuwe plaatjes hoorquote:
Boh niet zo jankmuilenquote:
Wat doe jij nou weer hier en wat ga je me berispen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh niet zo jankmuilen![]()
Het s even speelkwartier en de bans volgen vanzelf wel
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:14 schreef yvonne het volgende:
Even opletten:
iedereen is het blijkbaar weer vergeten
Geen plaatjes van users, geen plaatjes in topics, als je perse plaatjes wilt posten, in de slowchat ( niet van users.
Toch doorgaan?
Lange ban
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer hier en wat ga je me berispen.
Maar dat is Ruslandquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHAH
IK WILDE DEZE GAAN POSTEN
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:19 schreef ynuhh het volgende:
Mijn telefoon vindt deze plaatjes niet leuk.
Bans voor plaatjes posten in een SC die ontstaan is door plaatjes.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, die kleuters met hun megaprocessors willen geen rekening houden met anderen helaas.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:19 schreef ynuhh het volgende:
Mijn telefoon vindt deze plaatjes niet leuk.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, die kleuters met hun megaprocessors willen geen rekening houden met anderen helaas.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:20 schreef MouzurX het volgende:
Ik ga wrs verhuizen alleen ik kom er niet echt uit hoe ik het dan moet gaan neerzetten.
Het is 1 kamer van 6,5m2 waar dan mijn bed en klerenkast enz komen, en het gaat nu om die andere kamer van 10 vierkante meter die ingericht moet worden.
Dus ziehier: het inricht pakket.
[ afbeelding ]
Iemand enige goede ideën?
HAHA, LEUK PLAATJE!quote:
Openbaar forum mie jongquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer hier en wat ga je me berispen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:21 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die grote plaatjes posten![]()
GET REAL
[ afbeelding ]
Wie ben jij nou weer?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jank niet zo. Als het over voetbal gaat ben ik ook weg en laat ik jullie ook lekker je gang gaan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, die kleuters met hun megaprocessors willen geen rekening houden met anderen helaas.
Hier ben ik ooit voor gebanned. 48 uur.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:21 schreef Lakitu het volgende:
GET REAL
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:21 schreef Lakitu het volgende:
GET REAL
[ afbeelding ]
Terwijl ik nederig op mn knieën zit bied ik je mijn excuses aan WFquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Terwijl ik nederig op mn knieën zit bied ik je mijn excuses aan WF
quote:
Heb je het bier in je kelder nou al bijgevuld?quote:
Ik vond het alleen een mooi plaatje en de SC is de enige plek waar ik het mag postenquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hier ben ik ooit voor gebanned. 48 uur.
Jij bent dood vriend, jij bent dood.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:21 schreef Lakitu het volgende:
GET REAL
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je het bier in je kelder nou al bijgevuld?
Plaatjesjosti SC deel 1.quote:
Doodverwensing, TR gemacht.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij bent dood vriend, jij bent dood.
Nee, het is te groot. Ik postte hier een eekhoorn van 5000x5000.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vond het alleen een mooi plaatje en de SC is de enige plek waar ik het mag posten![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij bent dood vriend, jij bent dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |