abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82949699
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:55 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik dacht trouwens dat je in de rij voor mijn vriendin ging staan nu.
Je vriendin.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:56:25 #152
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_82949700
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:54 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Nee, 1.88, maar dat vind je vast niet erg.
Nee, niet echt.
I never workout
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:56:43 #153
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82949722
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:54 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Weer? Het is je eerder overkomen?
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:34 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Zonder bumper, die hangt inmiddels aan mijn lip.
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:52 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Ik heb nog ene achterbumper voor je bedenk ik me net.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:57:06 #154
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82949742
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:55 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik dacht trouwens dat je in de rij voor mijn vriendin ging staan nu.
Dat sta ik ook. Maar jij gaf mij nummer 5. Jij hork.
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:57:09 #155
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82949746
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:55 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Nooit op. Is zeker met sjokola?
Nee.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82949760
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:56 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Je vriendin.
Tozzz. Je weet wat ik bedoel.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:57:35 #157
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82949776
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:56 schreef Mozy het volgende:

[..]



©Mozy?
0 topics op naam. 14.gif
pi_82949778
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:57 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Tozzz. Je weet wat ik bedoel.
Hihi.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_82949797
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:57 schreef Broekpaling het volgende:

[..]



©Mozy?
Dat dus.
pi_82949813
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:56 schreef WillFerrell het volgende:

[..]


[..]


[..]
Ah nu snap ik het beter
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_82949832
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:57 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Hihi.
Is niet grappig.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_82949847
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:59:23 #163
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82949865
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:58 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Is niet grappig.
Jullie gingen toch weer proberen? Las ik?
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:59:33 #164
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82949878
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:58 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ah nu snap ik het beter
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:59:40 #165
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82949889
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:59 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
Jij met je ploatjes.
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:00:01 #166
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82949904
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:59 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
0 topics op naam. 14.gif
pi_82949915
TheKC met zijn plaatjes.

Gebruik dan koningplaatjes van 4chan ofzo.
pi_82949916
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_82949936
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:57 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Dat sta ik ook. Maar jij gaf mij nummer 5. Jij hork.
Tja sorry.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:00:39 #170
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82949938
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:00:58 #171
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82949953
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:01:31 #172
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82949980
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:00 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Patsen.
0 topics op naam. 14.gif
pi_82950008
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:00 schreef Mozy het volgende:
TheKC met zijn plaatjes.

Gebruik dan koningplaatjes van 4chan ofzo.
4chan 31chan en sovjetnederland zijn veel beter.
pi_82950009
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:02 schreef TheKC het volgende:

[..]

4chan 31chan en sovjetnederland zijn veel beter.
[ afbeelding ]


[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2010 21:02:20 ]
pi_82950021
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:59 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Jullie gingen toch weer proberen? Las ik?
Mja weet het nog niet.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:02:32 #176
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82950041
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:02 schreef Mozy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82950087
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:02 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ffs geef ik je mijn bookmarks met spange Fok! plaatjes, ga je ze nu allemaal al verbruiken.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:03:45 #178
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82950102
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:03 schreef TheKC het volgende:

[..]

ffs geef ik je mijn bookmarks met spange Fok! plaatjes, ga je ze nu allemaal al verbruiken.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82950104
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:01 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Patsen.
pi_82950110
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:03 schreef TheKC het volgende:

[..]

ffs geef ik je mijn bookmarks met spange Fok! plaatjes, ga je ze nu allemaal al verbruiken.
spange plaatjes? Ik heb nog nooit zulke kanker gezien.
pi_82950120


De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_82950132
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:03 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:04:41 #183
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82950152
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:04 schreef TheKC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82950168
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:03 schreef Mozy het volgende:

[..]

spange plaatjes? Ik heb nog nooit zulke kanker gezien.
Dan heb je mijn mijn afbeeldingen nog niet gezien.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:05:05 #185
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82950173
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:03 schreef Mozy het volgende:

[..]

spange plaatjes? Ik heb nog nooit zulke kanker gezien.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82950194
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:04 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:05:50 #187
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82950210
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:05 schreef TheKC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82950211
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:04 schreef TheKC het volgende:

[..]

Dan heb je mijn mijn afbeeldingen nog niet gezien.
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:05 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit zal waarschijnlijk dan die Twentse humor wel zijn ofzo.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:06:10 #189
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82950227
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:02 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Mja weet het nog niet.
Het is in ieder geval een kutsituatie lijkt me.
0 topics op naam. 14.gif
pi_82950231
AINT NO SUNSHINEEE WHEN SHEEEEEEE'S GOOOOOOOOONE
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:06:20 #191
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82950235
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:05 schreef Mozy het volgende:

[..]


[..]

Dit zal waarschijnlijk dan die Twentse humor wel zijn ofzo.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82950270
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:05 schreef Mozy het volgende:

[..]


[..]

Dit zal waarschijnlijk dan die Twentse humor wel zijn ofzo.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:07:27 #193
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_82950286
Het lijkt verdomme wel deel 1 hier.
I never workout
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:07:33 #194
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82950290
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:07 schreef TheKC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:07:51 #195
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82950306
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:07 schreef reetveter het volgende:
Het lijkt verdomme wel deel 1 hier.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82950313
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:07 schreef TheKC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_82950344
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:07 schreef TheKC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:08:31 #198
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82950346
Er zit een of andere kankerbug in mijn RDR.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_82950373
Wat is deze

De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_82950378
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:07 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:09:05 #201
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82950383
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:07 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82950400
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:08 schreef BobbyB het volgende:
Wat is deze

[ afbeelding ]
Katy perry met een suikerspin, hoezo?
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:10:01 #203
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82950434
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82950435
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:06 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Het is in ieder geval een kutsituatie lijkt me.
Dat sowieso. Ben ook kankerchagrijnig de laatste tijd.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:10:11 #205
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82950440
Plaatjes josti SC revived.
0 topics op naam. 14.gif
pi_82950446
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:10 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
pi_82950459
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:09 schreef TheKC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_82950479
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:10 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:10:50 #209
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82950483
Kanker RDR. Al 2x dezelfde lastig missie bijna gehaald maar dan komt die kankerglitch.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:10:51 #210
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_82950486
I never workout
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:11:02 #211
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82950498
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:10 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dat sowieso. Ben ook kankerchagrijnig de laatste tijd.
Kan ik me iets bij voorstellen.
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:11:03 #212
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82950499
En opkankeren met die plaatjes anders hebben jullie problemen.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:11:04 #213
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82950501
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:10 schreef Broekpaling het volgende:
Plaatjes josti SC revived.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82950513
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef Skylark. het volgende:
En opkankeren met die plaatjes anders hebben jullie problemen.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:11:25 #215
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_82950514
Mensen ik ga der vandeur. Gezellug doen bij de schoonfamilie.
I never workout
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:11:32 #216
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82950523
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef Skylark. het volgende:
En opkankeren met die plaatjes anders hebben jullie problemen.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82950534
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef Skylark. het volgende:
En opkankeren met die plaatjes anders hebben jullie problemen.
pi_82950538
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Katy perry met een suikerspin, hoezo?
Ja maar waar komt het vandaan?

Ik bedoel, dit is toch gewoon geil?

De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:12:16 #219
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82950562
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef TheKC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82950565
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja maar waar komt het vandaan?

Ik bedoel, dit is toch gewoon geil?

[ afbeelding ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:12:22 #221
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_82950567
Verdomme jullie spammen hier al net zoveel plaatjes als in de pm sc
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:12:31 #222
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_82950573
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja maar waar komt het vandaan?

Ik bedoel, dit is toch gewoon geil?

[ afbeelding ]
Bloedgeil. Serieus, bleodgeil.
I never workout
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:12:59 #223
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82950605
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:12 schreef Mozy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82950608
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme jullie spammen hier al net zoveel plaatjes als in de pm sc
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:13:12 #225
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82950615
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef Mozy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
0 topics op naam. 14.gif
pi_82950622
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef Mozy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_82950623
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:13 schreef TheKC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:13:27 #228
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82950630
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:13 schreef TheKC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82950632
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:12 schreef reetveter het volgende:

[..]

Bloedgeil. Serieus, bleodgeil.
Wat is bleodgeil?
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:13:50 #230
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82950658
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:13 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:13:51 #231
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82950659
Opkankeren want mijn pc loopt vast. Als jullie niet ophouden ga ik ervoor zorgen dat de KLB SC ophoudt te bestaan.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_82950661
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:13 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_82950677
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:13 schreef Skylark. het volgende:
Opkankeren want mijn pc loopt vast. Als jullie niet ophouden ga ik ervoor zorgen dat de KLB SC ophoudt te bestaan.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:14:14 #234
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82950679
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:13 schreef Skylark. het volgende:
Opkankeren want mijn pc loopt vast. Als jullie niet ophouden ga ik ervoor zorgen dat de KLB SC ophoudt te bestaan.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:14:29 #235
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_82950698
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:13 schreef TheKC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het wordt wel tijd voor nieuwe plaatjes hoor
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_82950699
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:14:35 #237
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82950705
Ik moet lachen. HOU OP!
0 topics op naam. 14.gif
pi_82950706
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:13 schreef Skylark. het volgende:
Opkankeren want mijn pc loopt vast. Als jullie niet ophouden ga ik ervoor zorgen dat de KLB SC ophoudt te bestaan.
pi_82950731
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moet lachen. HOU OP!
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:15:05 #240
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82950733
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moet lachen. HOU OP!
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:15:35 #241
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82950758
Veel plezier met jullie nieuwe notes.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_82950778
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_82950781
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:15 schreef Skylark. het volgende:
Veel plezier met jullie nieuwe notes.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:16:04 #244
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82950785
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:15 schreef Skylark. het volgende:
Veel plezier met jullie nieuwe notes.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82950828
pi_82950843
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:17:44 #247
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82950883
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:16 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82950887
Speciaal voor BP:
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:17:49 #249
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_82950889
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:15 schreef Skylark. het volgende:
Veel plezier met jullie nieuwe notes.
Boh niet zo jankmuilen
Het s even speelkwartier en de bans volgen vanzelf wel
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_82950905


De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_82950923
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef TheKC het volgende:
Speciaal voor BP:
[ afbeelding ]
HAHAHAH
IK WILDE DEZE GAAN POSTEN

Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:18:23 #252
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82950925
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef TheKC het volgende:
Speciaal voor BP:
[ afbeelding ]
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:18:25 #253
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82950929
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Boh niet zo jankmuilen
Het s even speelkwartier en de bans volgen vanzelf wel
Wat doe jij nou weer hier en wat ga je me berispen.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_82950936
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Boh niet zo jankmuilen
Het s even speelkwartier en de bans volgen vanzelf wel
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:14 schreef yvonne het volgende:
Even opletten:
iedereen is het blijkbaar weer vergeten
Geen plaatjes van users, geen plaatjes in topics, als je perse plaatjes wilt posten, in de slowchat ( niet van users.
Toch doorgaan?
Lange ban
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:18:54 #255
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82950965
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:18 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Wat doe jij nou weer hier en wat ga je me berispen.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:18:57 #256
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82950967
Haha, goddomme ik ben nu melig.
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:19:01 #257
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_82950972
Mijn telefoon vindt deze plaatjes niet leuk.
pi_82950989
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:18 schreef Broekpaling het volgende:
Haha, goddomme ik ben nu melig.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:19:27 #259
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82951006
frankrijk
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:19:51 #260
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82951032
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:19 schreef Mozy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik lach om alles nu. KUT!
0 topics op naam. 14.gif
pi_82951034
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

HAHAHAH
IK WILDE DEZE GAAN POSTEN

[ afbeelding ]
Maar dat is Rusland
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:20:06 #262
181126 MouzurX
Misschien?
pi_82951047
Ik ga wrs verhuizen alleen ik kom er niet echt uit hoe ik het dan moet gaan neerzetten.

Het is 1 kamer van 6,5m2 waar dan mijn bed en klerenkast enz komen, en het gaat nu om die andere kamer van 10 vierkante meter die ingericht moet worden.

Dus ziehier: het inricht pakket.


Iemand enige goede ideën?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:20:11 #263
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82951051
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:19 schreef ynuhh het volgende:
Mijn telefoon vindt deze plaatjes niet leuk.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82951062
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Boh niet zo jankmuilen
Het s even speelkwartier en de bans volgen vanzelf wel
Bans voor plaatjes posten in een SC die ontstaan is door plaatjes.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:20:28 #265
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82951070
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:19 schreef ynuhh het volgende:
Mijn telefoon vindt deze plaatjes niet leuk.
Ja, die kleuters met hun megaprocessors willen geen rekening houden met anderen helaas.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_82951071
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:19 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Ik lach om alles nu. KUT!
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:21:07 #267
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82951110
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:20 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Ja, die kleuters met hun megaprocessors willen geen rekening houden met anderen helaas.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82951115
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:19 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Ik lach om alles nu. KUT!
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:21:25 #269
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82951135
Mensen die grote plaatjes posten GET REAL

Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:21:32 #270
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82951143
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:20 schreef MouzurX het volgende:
Ik ga wrs verhuizen alleen ik kom er niet echt uit hoe ik het dan moet gaan neerzetten.

Het is 1 kamer van 6,5m2 waar dan mijn bed en klerenkast enz komen, en het gaat nu om die andere kamer van 10 vierkante meter die ingericht moet worden.

Dus ziehier: het inricht pakket.
[ afbeelding ]

Iemand enige goede ideën?
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:19 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Ik lach om alles nu. KUT!
HAHA, LEUK PLAATJE!
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:21:46 #271
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_82951155
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:18 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Wat doe jij nou weer hier en wat ga je me berispen.
Openbaar forum mie jong
En het was geen berispen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:21:48 #272
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_82951156
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
pi_82951157
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:21:58 #274
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82951171
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:21 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die grote plaatjes posten GET REAL

[ afbeelding ]
!
Tot zover ynuhh....
0 topics op naam. 14.gif
pi_82951174
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Boh niet zo jankmuilen
Het s even speelkwartier en de bans volgen vanzelf wel
Wie ben jij nou weer?
pi_82951197
pi_82951202
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:20 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Ja, die kleuters met hun megaprocessors willen geen rekening houden met anderen helaas.
Jank niet zo. Als het over voetbal gaat ben ik ook weg en laat ik jullie ook lekker je gang gaan.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_82951203
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:21 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die grote plaatjes posten GET REAL

[ afbeelding ]
Hier ben ik ooit voor gebanned. 48 uur.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:22:48 #279
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82951215
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:21 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die grote plaatjes posten GET REAL

[ afbeelding ]
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:22:59 #280
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_82951230
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:53 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Huppel.
Terwijl ik nederig op mn knieën zit bied ik je mijn excuses aan WF
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:23:26 #281
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82951250
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Terwijl ik nederig op mn knieën zit bied ik je mijn excuses aan WF
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:23:26 #282
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82951251
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:22 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme.
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:23:32 #283
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82951258
JONGENS HEEL BELANGRIJK NU:

THE PACT

THE PACT

THE PACT
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_82951260
pi_82951275
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:21 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:24:12 #286
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_82951294
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:23 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Heb je het bier in je kelder nou al bijgevuld?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_82951297
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:24:20 #288
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82951298
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Hier ben ik ooit voor gebanned. 48 uur.
Ik vond het alleen een mooi plaatje en de SC is de enige plek waar ik het mag posten
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:24:40 #289
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82951309
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:23 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82951335
wat is dit
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:25:05 #292
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82951344
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:21 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die grote plaatjes posten GET REAL

[ afbeelding ]
Jij bent dood vriend, jij bent dood.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_82951347
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_82951348
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:24 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:25:19 #295
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82951359
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Heb je het bier in je kelder nou al bijgevuld?
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82951364
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
wat is dit
Plaatjesjosti SC deel 1.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_82951366
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:25 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Jij bent dood vriend, jij bent dood.
Doodverwensing, TR gemacht.
pi_82951376
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:24 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Ik vond het alleen een mooi plaatje en de SC is de enige plek waar ik het mag posten
Nee, het is te groot. Ik postte hier een eekhoorn van 5000x5000. Ban.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_82951380
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:25 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Jij bent dood vriend, jij bent dood.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:25:54 #300
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82951389
En nu nog iemand die een pic brengt waar ik om kan lachen. TYFUS zeg
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')