Je vriendin.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat je in de rij voor mijn vriendin ging staan nu.
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, 1.88, maar dat vind je vast niet erg.
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zonder bumper, die hangt inmiddels aan mijn lip.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb nog ene achterbumper voor je bedenk ik me net.
Dat sta ik ook. Maar jij gaf mij nummer 5. Jij hork.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat je in de rij voor mijn vriendin ging staan nu.
Nee.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nooit op. Is zeker met sjokola?
Tozzz. Je weet wat ik bedoel.quote:
Ah nu snap ik het beterquote:
Is niet grappig.quote:
Tja sorry.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat sta ik ook. Maar jij gaf mij nummer 5. Jij hork.
4chanquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:00 schreef Mozy het volgende:
TheKC met zijn plaatjes.
Gebruik dan koningplaatjes van 4chan ofzo.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:02 schreef TheKC het volgende:
[..]
4chan31chan en sovjetnederland zijn veel beter.
[ afbeelding ]
Mja weet het nog niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jullie gingen toch weer proberen? Las ik?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:03 schreef TheKC het volgende:
[..]
ffs geef ik je mijn bookmarks met spange Fok! plaatjes, ga je ze nu allemaal al verbruiken.
spange plaatjes? Ik heb nog nooit zulke kanker gezien.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:03 schreef TheKC het volgende:
[..]
ffs geef ik je mijn bookmarks met spange Fok! plaatjes, ga je ze nu allemaal al verbruiken.
Dan heb je mijn mijn afbeeldingen nog niet gezien.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
spange plaatjes? Ik heb nog nooit zulke kanker gezien.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
spange plaatjes? Ik heb nog nooit zulke kanker gezien.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:04 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dan heb je mijn mijn afbeeldingen nog niet gezien.
Dit zal waarschijnlijk dan die Twentse humor wel zijn ofzo.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Dit zal waarschijnlijk dan die Twentse humor wel zijn ofzo.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Dit zal waarschijnlijk dan die Twentse humor wel zijn ofzo.
Dat sowieso. Ben ook kankerchagrijnig de laatste tijd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een kutsituatie lijkt me.
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ben ook kankerchagrijnig de laatste tijd.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef Skylark. het volgende:
En opkankeren met die plaatjes anders hebben jullie problemen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef Skylark. het volgende:
En opkankeren met die plaatjes anders hebben jullie problemen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef Skylark. het volgende:
En opkankeren met die plaatjes anders hebben jullie problemen.
Ja maar waar komt het vandaan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Katy perry met een suikerspin, hoezo?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar waar komt het vandaan?
Ik bedoel, dit is toch gewoon geil?
[ afbeelding ]
Bloedgeil. Serieus, bleodgeil.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar waar komt het vandaan?
Ik bedoel, dit is toch gewoon geil?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme jullie spammen hier al net zoveel plaatjes als in de pm sc
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:13 schreef Skylark. het volgende:
Opkankeren want mijn pc loopt vast. Als jullie niet ophouden ga ik ervoor zorgen dat de KLB SC ophoudt te bestaan.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:13 schreef Skylark. het volgende:
Opkankeren want mijn pc loopt vast. Als jullie niet ophouden ga ik ervoor zorgen dat de KLB SC ophoudt te bestaan.
Het wordt wel tijd voor nieuwe plaatjes hoorquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:13 schreef Skylark. het volgende:
Opkankeren want mijn pc loopt vast. Als jullie niet ophouden ga ik ervoor zorgen dat de KLB SC ophoudt te bestaan.
Boh niet zo jankmuilenquote:
Wat doe jij nou weer hier en wat ga je me berispen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh niet zo jankmuilen![]()
Het s even speelkwartier en de bans volgen vanzelf wel
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh niet zo jankmuilen![]()
Het s even speelkwartier en de bans volgen vanzelf wel
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:14 schreef yvonne het volgende:
Even opletten:
iedereen is het blijkbaar weer vergeten
Geen plaatjes van users, geen plaatjes in topics, als je perse plaatjes wilt posten, in de slowchat ( niet van users.
Toch doorgaan?
Lange ban
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer hier en wat ga je me berispen.
Maar dat is Ruslandquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHAH
IK WILDE DEZE GAAN POSTEN
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:19 schreef ynuhh het volgende:
Mijn telefoon vindt deze plaatjes niet leuk.
Bans voor plaatjes posten in een SC die ontstaan is door plaatjes.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh niet zo jankmuilen![]()
Het s even speelkwartier en de bans volgen vanzelf wel
Ja, die kleuters met hun megaprocessors willen geen rekening houden met anderen helaas.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:19 schreef ynuhh het volgende:
Mijn telefoon vindt deze plaatjes niet leuk.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, die kleuters met hun megaprocessors willen geen rekening houden met anderen helaas.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:20 schreef MouzurX het volgende:
Ik ga wrs verhuizen alleen ik kom er niet echt uit hoe ik het dan moet gaan neerzetten.
Het is 1 kamer van 6,5m2 waar dan mijn bed en klerenkast enz komen, en het gaat nu om die andere kamer van 10 vierkante meter die ingericht moet worden.
Dus ziehier: het inricht pakket.
[ afbeelding ]
Iemand enige goede ideën?
HAHA, LEUK PLAATJE!quote:
Openbaar forum mie jongquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer hier en wat ga je me berispen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:21 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die grote plaatjes posten![]()
GET REAL
[ afbeelding ]
Wie ben jij nou weer?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh niet zo jankmuilen![]()
Het s even speelkwartier en de bans volgen vanzelf wel
Jank niet zo. Als het over voetbal gaat ben ik ook weg en laat ik jullie ook lekker je gang gaan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, die kleuters met hun megaprocessors willen geen rekening houden met anderen helaas.
Hier ben ik ooit voor gebanned. 48 uur.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:21 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die grote plaatjes posten![]()
GET REAL
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:21 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die grote plaatjes posten![]()
GET REAL
[ afbeelding ]
Terwijl ik nederig op mn knieën zit bied ik je mijn excuses aan WFquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Terwijl ik nederig op mn knieën zit bied ik je mijn excuses aan WF
quote:
Heb je het bier in je kelder nou al bijgevuld?quote:
Ik vond het alleen een mooi plaatje en de SC is de enige plek waar ik het mag postenquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hier ben ik ooit voor gebanned. 48 uur.
Jij bent dood vriend, jij bent dood.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:21 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die grote plaatjes posten![]()
GET REAL
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je het bier in je kelder nou al bijgevuld?
Plaatjesjosti SC deel 1.quote:
Doodverwensing, TR gemacht.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij bent dood vriend, jij bent dood.
Nee, het is te groot. Ik postte hier een eekhoorn van 5000x5000.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vond het alleen een mooi plaatje en de SC is de enige plek waar ik het mag posten![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij bent dood vriend, jij bent dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |