abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82948947
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:41 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Dan weten we nu dat hij homo is.
Ik zei dat ie z'n hosselmove op je kon maken, maar hij interpreteerde dat verkeerd.
pi_82948954
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:42 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Vogelzaad.
Oh, ik hoopte op sesamzaad.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:42:32 #103
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82948956
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:41 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Dan weten we nu dat hij homo is.
No shit.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:42:58 #104
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_82948988
1,79. Perfect voor jullie allemaal.
I never workout
pi_82948991
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:42 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

No homo.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:43:08 #106
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82948997
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:42 schreef TheKC het volgende:

[..]

Ik zei dat ie z'n hosselmove op je kon maken, maar hij interpreteerde dat verkeerd.
Net of ik WD kan hosselen. Zulks een eindbaas ben ik ook weer niet.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82949033
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:42 schreef reetveter het volgende:
1,79. Perfect voor jullie allemaal.
Je kan je kin niet op mijn hoofd leggen.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_82949056
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:42 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Oh, ik hoopte op sesamzaad.
Sesamstraat?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:45:02 #109
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_82949106
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:44 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Sesamstraat?
Laatst weer gekeken . Wat een bazenprogamma blijft dat toch .
I never workout
pi_82949110
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:43 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Net of ik kan hosselen. Zulks een eindbaas ben ik ook weer niet.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:45:20 #111
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_82949121
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:43 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Net of ik WD kan hosselen. Zulks een eindbaas ben ik ook weer niet.
Mensen die WD niet kunnen hosselen .
I never workout
pi_82949139
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:45 schreef TheKC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Plaatjesgrapjes zijn zo 2001.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:45:44 #113
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82949153
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:45 schreef TheKC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82949162
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:43 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Je kan je kin niet op mijn hoofd leggen.
Ik kan dat wel bij Chai.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:46:06 #115
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82949172
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:45 schreef reetveter het volgende:

[..]

Mensen die WD niet kunnen hosselen .
Ze houdt je gewoon aan een lijntje, face it.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82949180
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:45 schreef reetveter het volgende:

[..]

Laatst weer gekeken . Wat een bazenprogamma blijft dat toch .
Ik heb het echt al heel lang niet meer gezien. Laatst wel een keer klokhuis gezien. Wat hebben ze dat verkacht.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_82949200
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:45 schreef reetveter het volgende:

[..]

Mensen die WD niet kunnen hosselen .
Ik hossel jou.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:47:21 #118
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_82949236
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:46 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ze houdt je gewoon aan een lijntje, face it.
Are you sure
I never workout
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:47:56 #120
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_82949267
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:46 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Ik hossel jou.
Kun je nagaan, ik hoef niet eens wat te doen.
I never workout
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:48:27 #121
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82949297
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:47 schreef reetveter het volgende:

[..]

Are you sure
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:47 schreef reetveter het volgende:

[..]

Kun je nagaan, ik hoef niet eens wat te doen.
Da's het lijntje.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:48:45 #122
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82949314
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:47 schreef TheKC het volgende:
KUTJONG. Nu hoor ik Aisha door mijn Tarkan.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82949323
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:45 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:45 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Plaatjesgrapjes zijn zo 2001.
pi_82949328
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:47 schreef reetveter het volgende:

[..]

Kun je nagaan, ik hoef niet eens wat te doen.
Maar jij doet toch het meeste werk hier. Als ik je een beetje opjut.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_82949352
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:47 schreef TheKC het volgende:
Dank je. Die heb ik echt al lang niet meer gehoord.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:49:32 #126
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_82949358
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:48 schreef WillFerrell het volgende:

[..]


[..]

Da's het lijntje.
Dat zou betekenen dat het me niet zou lukken.
I never workout
pi_82949379
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:49 schreef reetveter het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat het me niet zou lukken.
Oké, vanaf nu zal ik je niet meer hosselen.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:50:06 #128
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82949385
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:48 schreef TheKC het volgende:

[..]


[..]
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:50:24 #129
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82949398
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:49 schreef reetveter het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat het me niet zou lukken.
Je snapt hem.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82949422
Ik zit nog steeds te wachten tot iemand hier mij hosselt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:51:53 #131
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82949459
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:50 schreef BobbyB het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten tot iemand hier mij hosselt.
" "
0 topics op naam. 14.gif
pi_82949483
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:51 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

" "
Ga weg jij. Ik wil iemand met ervaring.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_82949494
Weten jullie wat hazelino gebak is?
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:52:40 #134
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_82949495
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:50 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Je snapt hem.
WF
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:52:54 #135
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82949512
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:50 schreef BobbyB het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten tot iemand hier mij hosselt.
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:51 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

" "
Ik wilde niets zeggen, want dan kreeg ik weer een halve Leyland anaal ingeschoven.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:53:12 #136
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82949522
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
Weten jullie wat hazelino gebak is?
Goed spul.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:53:15 #137
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82949526
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:52 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ga weg jij. Ik wil iemand met ervaring.
Goddomme!

Ik ben nog puur. Neem je profijt.
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:53:31 #138
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82949538
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:52 schreef WillFerrell het volgende:

[..]


[..]

Ik wilde niets zeggen, want dan kreeg ik weer een halve Leyland anaal ingeschoven.
0 topics op naam. 14.gif
pi_82949555
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:53 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Goed spul.
Ja dacht ik. I has.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:53:54 #140
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82949574
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

WF
Huppel.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82949581
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:52 schreef WillFerrell het volgende:

[..]


[..]

Ik wilde niets zeggen, want dan kreeg ik weer een halve Leyland anaal ingeschoven.
Weer? Het is je eerder overkomen?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_82949591
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:42 schreef reetveter het volgende:
1,79. Perfect voor jullie allemaal.
Nee, 1.88, maar dat vind je vast niet erg.
pi_82949609
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:55:00 #144
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82949627
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:53 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Ja dacht ik. I has.
Ik heb liever chipolata hoor.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82949632
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:54 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Nee, 1.88, maar dat vind je vast niet erg.
Nee. 1,79 is perfect.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:55:20 #146
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82949641
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:54 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Weer? Het is je eerder overkomen?
Bumpers. Ja.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82949654
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:55 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ik heb liever chipolata hoor.
Nooit op. Is zeker met sjokola?
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_82949669
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:53 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Goddomme!

Ik ben nog puur. Neem je profijt.
Ik dacht trouwens dat je in de rij voor mijn vriendin ging staan nu.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:56:20 #149
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82949695
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:55 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Bumpers. Ja.
0 topics op naam. 14.gif
pi_82949698
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:51 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

" "
pi_82949699
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:55 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik dacht trouwens dat je in de rij voor mijn vriendin ging staan nu.
Je vriendin.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:56:25 #152
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_82949700
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:54 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Nee, 1.88, maar dat vind je vast niet erg.
Nee, niet echt.
I never workout
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:56:43 #153
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82949722
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:54 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Weer? Het is je eerder overkomen?
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:34 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Zonder bumper, die hangt inmiddels aan mijn lip.
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 21:52 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Ik heb nog ene achterbumper voor je bedenk ik me net.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:57:06 #154
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82949742
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:55 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik dacht trouwens dat je in de rij voor mijn vriendin ging staan nu.
Dat sta ik ook. Maar jij gaf mij nummer 5. Jij hork.
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:57:09 #155
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82949746
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:55 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Nooit op. Is zeker met sjokola?
Nee.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82949760
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:56 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Je vriendin.
Tozzz. Je weet wat ik bedoel.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:57:35 #157
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82949776
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:56 schreef Mozy het volgende:

[..]



©Mozy?
0 topics op naam. 14.gif
pi_82949778
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:57 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Tozzz. Je weet wat ik bedoel.
Hihi.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_82949797
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:57 schreef Broekpaling het volgende:

[..]



©Mozy?
Dat dus.
pi_82949813
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:56 schreef WillFerrell het volgende:

[..]


[..]


[..]
Ah nu snap ik het beter
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_82949832
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:57 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Hihi.
Is niet grappig.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_82949847
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:59:23 #163
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82949865
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:58 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Is niet grappig.
Jullie gingen toch weer proberen? Las ik?
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:59:33 #164
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82949878
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:58 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ah nu snap ik het beter
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:59:40 #165
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82949889
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:59 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
Jij met je ploatjes.
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:00:01 #166
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82949904
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:59 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
0 topics op naam. 14.gif
pi_82949915
TheKC met zijn plaatjes.

Gebruik dan koningplaatjes van 4chan ofzo.
pi_82949916
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_82949936
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:57 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Dat sta ik ook. Maar jij gaf mij nummer 5. Jij hork.
Tja sorry.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:00:39 #170
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82949938
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:00:58 #171
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82949953
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:01:31 #172
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82949980
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:00 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Patsen.
0 topics op naam. 14.gif
pi_82950008
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:00 schreef Mozy het volgende:
TheKC met zijn plaatjes.

Gebruik dan koningplaatjes van 4chan ofzo.
4chan 31chan en sovjetnederland zijn veel beter.
pi_82950009
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:02 schreef TheKC het volgende:

[..]

4chan 31chan en sovjetnederland zijn veel beter.
[ afbeelding ]


[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2010 21:02:20 ]
pi_82950021
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:59 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Jullie gingen toch weer proberen? Las ik?
Mja weet het nog niet.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:02:32 #176
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82950041
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:02 schreef Mozy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82950087
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:02 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ffs geef ik je mijn bookmarks met spange Fok! plaatjes, ga je ze nu allemaal al verbruiken.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:03:45 #178
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82950102
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:03 schreef TheKC het volgende:

[..]

ffs geef ik je mijn bookmarks met spange Fok! plaatjes, ga je ze nu allemaal al verbruiken.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82950104
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:01 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Patsen.
pi_82950110
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:03 schreef TheKC het volgende:

[..]

ffs geef ik je mijn bookmarks met spange Fok! plaatjes, ga je ze nu allemaal al verbruiken.
spange plaatjes? Ik heb nog nooit zulke kanker gezien.
pi_82950120


De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_82950132
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:03 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:04:41 #183
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82950152
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:04 schreef TheKC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82950168
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:03 schreef Mozy het volgende:

[..]

spange plaatjes? Ik heb nog nooit zulke kanker gezien.
Dan heb je mijn mijn afbeeldingen nog niet gezien.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:05:05 #185
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82950173
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:03 schreef Mozy het volgende:

[..]

spange plaatjes? Ik heb nog nooit zulke kanker gezien.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82950194
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:04 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:05:50 #187
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82950210
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:05 schreef TheKC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82950211
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:04 schreef TheKC het volgende:

[..]

Dan heb je mijn mijn afbeeldingen nog niet gezien.
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:05 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit zal waarschijnlijk dan die Twentse humor wel zijn ofzo.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:06:10 #189
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_82950227
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:02 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Mja weet het nog niet.
Het is in ieder geval een kutsituatie lijkt me.
0 topics op naam. 14.gif
pi_82950231
AINT NO SUNSHINEEE WHEN SHEEEEEEE'S GOOOOOOOOONE
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:06:20 #191
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82950235
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:05 schreef Mozy het volgende:

[..]


[..]

Dit zal waarschijnlijk dan die Twentse humor wel zijn ofzo.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82950270
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:05 schreef Mozy het volgende:

[..]


[..]

Dit zal waarschijnlijk dan die Twentse humor wel zijn ofzo.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:07:27 #193
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_82950286
Het lijkt verdomme wel deel 1 hier.
I never workout
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:07:33 #194
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82950290
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:07 schreef TheKC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:07:51 #195
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82950306
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:07 schreef reetveter het volgende:
Het lijkt verdomme wel deel 1 hier.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82950313
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:07 schreef TheKC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_82950344
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:07 schreef TheKC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:08:31 #198
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82950346
Er zit een of andere kankerbug in mijn RDR.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_82950373
Wat is deze

De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_82950378
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:07 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')