Ik zei dat ie z'n hosselmove op je kon maken, maar hij interpreteerde dat verkeerd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan weten we nu dat hij homo is.
No shit.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan weten we nu dat hij homo is.
Net of ik WD kan hosselen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:42 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik zei dat ie z'n hosselmove op je kon maken, maar hij interpreteerde dat verkeerd.
Je kan je kin niet op mijn hoofd leggen.quote:
Sesamstraat?quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Net of ik kan hosselen.Zulks een eindbaas ben ik ook weer niet.
Mensen die WD niet kunnen hosselenquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Net of ik WD kan hosselen.Zulks een eindbaas ben ik ook weer niet.
Ik kan dat wel bij Chai.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan je kin niet op mijn hoofd leggen.
Ze houdt je gewoon aan een lijntje, face it.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mensen die WD niet kunnen hosselen.
Ik heb het echt al heel lang niet meer gezien. Laatst wel een keer klokhuis gezien. Wat hebben ze dat verkacht.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Laatst weer gekeken. Wat een bazenprogamma blijft dat toch
.
Ik hossel jou.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mensen die WD niet kunnen hosselen.
Are you surequote:Op donderdag 17 juni 2010 20:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ze houdt je gewoon aan een lijntje, face it.
quote:
Da's het lijntje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kun je nagaan, ik hoef niet eens wat te doen.
Maar jij doet toch het meeste werk hier. Als ik je een beetje opjut.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kun je nagaan, ik hoef niet eens wat te doen.
Dank je. Die heb ik echt al lang niet meer gehoord.quote:
Oké, vanaf nu zal ik je niet meer hosselen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat het me niet zou lukken.
Je snapt hem.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat het me niet zou lukken.
"quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:50 schreef BobbyB het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten tot iemand hier mij hosselt.
Ga weg jij. Ik wil iemand met ervaring.quote:
WFquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:50 schreef BobbyB het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten tot iemand hier mij hosselt.
Ik wilde niets zeggen, want dan kreeg ik weer een halve Leyland anaal ingeschoven.quote:
Goed spul.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
Weten jullie wat hazelino gebak is?
Goddomme!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga weg jij. Ik wil iemand met ervaring.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde niets zeggen, want dan kreeg ik weer een halve Leyland anaal ingeschoven.
Weer? Het is je eerder overkomen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde niets zeggen, want dan kreeg ik weer een halve Leyland anaal ingeschoven.
Nee. 1,79 is perfect.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, 1.88, maar dat vind je vast niet erg.
Ik dacht trouwens dat je in de rij voor mijn vriendin ging staan nu.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Goddomme!
Ik ben nog puur. Neem je profijt.
Je vriendin.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat je in de rij voor mijn vriendin ging staan nu.
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, 1.88, maar dat vind je vast niet erg.
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zonder bumper, die hangt inmiddels aan mijn lip.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb nog ene achterbumper voor je bedenk ik me net.
Dat sta ik ook. Maar jij gaf mij nummer 5. Jij hork.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat je in de rij voor mijn vriendin ging staan nu.
Nee.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nooit op. Is zeker met sjokola?
Tozzz. Je weet wat ik bedoel.quote:
Ah nu snap ik het beterquote:
Is niet grappig.quote:
Tja sorry.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat sta ik ook. Maar jij gaf mij nummer 5. Jij hork.
4chanquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:00 schreef Mozy het volgende:
TheKC met zijn plaatjes.
Gebruik dan koningplaatjes van 4chan ofzo.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:02 schreef TheKC het volgende:
[..]
4chan31chan en sovjetnederland zijn veel beter.
[ afbeelding ]
Mja weet het nog niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jullie gingen toch weer proberen? Las ik?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:03 schreef TheKC het volgende:
[..]
ffs geef ik je mijn bookmarks met spange Fok! plaatjes, ga je ze nu allemaal al verbruiken.
spange plaatjes? Ik heb nog nooit zulke kanker gezien.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:03 schreef TheKC het volgende:
[..]
ffs geef ik je mijn bookmarks met spange Fok! plaatjes, ga je ze nu allemaal al verbruiken.
Dan heb je mijn mijn afbeeldingen nog niet gezien.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
spange plaatjes? Ik heb nog nooit zulke kanker gezien.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
spange plaatjes? Ik heb nog nooit zulke kanker gezien.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:04 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dan heb je mijn mijn afbeeldingen nog niet gezien.
Dit zal waarschijnlijk dan die Twentse humor wel zijn ofzo.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Dit zal waarschijnlijk dan die Twentse humor wel zijn ofzo.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Dit zal waarschijnlijk dan die Twentse humor wel zijn ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |