quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:18 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
GOEEEEEEEEEOEOEOEOEOEOEIENAVOND
yeah ik moet toch thuiskomen hequote:
Vraag maar aan Laki.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vragen om pics heeft zeker geen zin he?
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus grotere jetsers, die nog meer opvallen.
Waarom niet? Putdeksels?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
yeah ik moet toch thuiskomen he. En ik heb hier geen fiets en mag niet meer rijden nu
.
Ja h&m en bh'squote:Op donderdag 17 juni 2010 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze groeien nog, ja.
[..]
Ja bij de H&M ligt het aan de bh die ik koop. Bij Hunkemöller is het altijd C en bij H&M ligt het er weer net aan.
Boh. Nu moet ik weer een schone onderbroek.quote:
Echt lekkere wijven hebben het soms niet altijd leuk hoor. Ja als puber misschien, maar ik ken wel wat zeer knappe vrouwen die zeker niet alles meehebben verder.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze draagt gewoon uitdagende kleding bij kennismakingsgesprekken. Soms zou ik ook een lekker wijf willen zijn.
Ik zag niks in de sale. Al die huismoeders hier overdag.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja h&m en bh'sdie uitverkoop trouwens, net even ingeslagen, maxi dress voor 5 euro
Haha, onderbroeken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boh. Nu moet ik weer een schone onderbroek.
Ja maar dan weet ik niet of hij een random meisje stuurt.quote:
Omdat ik bier heb gedronkenquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
[..]
Waarom niet? Putdeksels?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boh. Nu moet ik weer een schone onderbroek.
Grapje hoor. Je bent als een zusje voor me dus zulke gedachten heb ik niet over je.quote:
http://www.stylescrapbook.com/2010/04/baby-im-back.html deze, maar dan in zwart wit.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zag niks in de sale. Al die huismoeders hier overdag.Maar doe eens pics!
Je moet nooit zo denken over een meisje. Er is namelijk ALTIJD een mogelijkheid dat je ze misschien kan doen. Tenzij het daadwerkelijk je zusje is of een ander familielid.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Grapje hoor. Je bent als een zusje voor me dus zulke gedachten heb ik niet over je.
Hoi Mozy!quote:
die had ik aan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
http://www.stylescrapbook.com/2010/04/baby-im-back.html deze, maar dan in zwart wit.
Ze is sowieso veel te jong voor me.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je moet nooit zo denken over een meisje. Er is namelijk ALTIJD een mogelijkheid dat je ze misschien kan doen. Tenzij het daadwerkelijk je zusje is of een ander familielid.
Ik spoiler nooit, het is gewoon indrukwekkend en nogal confronterend als je er echt volledig ongespoilerd ingaat.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil er niks van weten, ben net met seizoen 4 begonnen.
Je kan je zusje of een familielid ook doen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je moet nooit zo denken over een meisje. Er is namelijk ALTIJD een mogelijkheid dat je ze misschien kan doen. Tenzij het daadwerkelijk je zusje is of een ander familielid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |