quote:
Ik doe het wel, voor 6,50 euro per uurquote:
Dat zeggen ze altijd. Tot ze je een keer op kantoor roepen.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd. Tot ze je een keer op kantoor roepen.
Bobby praat uit ervaring.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd. Tot ze je een keer op kantoor roepen.
Je hebt een gat in je hand.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:15 schreef reetveter het volgende:
Ik raak alleen maar geld kwijt. Ik heb echt nooit geluk.
Lucky bastard. Nou ik gun het je hoor!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
Maarre, das wel mooi. H&M nu en donderdag modellenbureau.
Ja, maar hij was inderdaad wel echt homo.quote:
'Haha, hoef je er geen vuistje van te maken als je je aftrekt.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
'Haha, hoef je er geen vuistje van te maken als je je aftrekt.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
'Haha, hoef je er geen vuistje van te maken als je je aftrekt.
Dat zou niet eerlijk zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik doe het wel, voor 6,50 euro per uur
Godver. Ik blij dat die collega met z'n Gaston imitatie iedere ochtend 2 weken op vakantie is, komt hij ermee.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:18 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
GOEEEEEEEEEOEOEOEOEOEOEIENAVOND
Die zin is raar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Godver. Ik blij dat die collega met z'n Gaston imitatie iedere ochtend 2 weken op vakantie is, komt hij ermee.
Volgens RV kreeg zij ze nu pas. Die jonge let ook helemaal niet op.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Godver. Ik blij dat die collega met z'n Gaston imitatie iedere ochtend 2 weken op vakantie is, komt hij ermee.
Ohquote:
Dat is gewoon fair salaris hoor voor mijn leeftijd.quote:
Jij hebt toch best tetten of lijkt dat maar zo?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ohnja rv zei het. Ik weet niet waarom.
En dat terwijl ik zo vaak mijn tieten aan hem stuurde na Feyenoord - Ajax. Echt onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens RV kreeg zij ze nu pas. Die jonge let ook helemaal niet op.
Ik bedoelde dus grotere jetsers, die nog meer opvallen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ohnja rv zei het. Ik weet niet waarom.
Jij bent zelf raar.quote:
Zo beter?quote:Godver. Ik blij dat die collega, met z'n Gaston imitatie iedere ochtend, 2 weken op vakantie is en dan komt hij ermee.
Ja. 75C.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij hebt toch best tetten of lijkt dat maar zo?
jajajajajaquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En dat terwijl ik zo vaak mijn tieten aan hem stuurde na Feyenoord - Ajax. Echt onbegrijpelijk.
Groeien ze iedere keer weer aan dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En dat terwijl ik zo vaak mijn tieten aan hem stuurde na Feyenoord - Ajax. Echt onbegrijpelijk.
Ik 80C, soms D maar ligt er maar net aan waar ik mijn bh haal.quote:
Oh ja, dat wel. Maar daar doelde ik niet op.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is gewoon fair salaris hoor voor mijn leeftijd.
Ze draagt gewoon uitdagende kleding bij kennismakingsgesprekken. Soms zou ik ook een lekker wijf willen zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus grotere jetsers, die nog meer opvallen.
Vragen om pics heeft zeker geen zin he?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik 80C, soms D maar ligt er maar net aan waar ik mijn bh haal.
Ze groeien nog, ja.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Groeien ze iedere keer weer aan dan?
Ja bij de H&M ligt het aan de bh die ik koop. Bij Hunkemöller is het altijd C en bij H&M ligt het er weer net aan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik 80C, soms D maar ligt er maar net aan waar ik mijn bh haal.
Ik wil er niks van weten, ben net met seizoen 4 begonnen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:23 schreef Lamon. het volgende:
De Dexter seizoen 4 finale was trouwens tamelijk indrukwekkend, jammer dat ik nu weer moet wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |