Mensen die me gaan stalken. Zoals jij al doet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zie het drama hier niet zo van in. Als het wel klopte waar zou je dan bang voor moeten zijn?
HEAR HEARquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen over jou en Lamon wat negatiefs. Over de rest ben ik positief.
Ik laat je op een onsubtiele manier inzien dat het niet slim is om zomaar alles op een forum te posten, ook al lijken mensen zo leuk, lief en aardig. Andere mensen kunnen het allemaal lezen en deze gegevens gebruiken en/of misbruiken. Nu heb je wel van je fout geleerd denk ik.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die me gaan stalken. Zoals jij al doet.
Ik heb in mijn ogen niets fout gedaan, als het haar echte huis of adres was had ik het al verwijderd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:54 schreef ynuhh het volgende:
@Potloodvis Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oh pulease, doe nu niet of je het grote voorbeeld bent. Je hebt iets misselijks gedaan. Geef gewoon toe man.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik laat je op een onsubtiele manier inzien dat het niet slim is om zomaar alles op een forum te posten, ook al lijken mensen zo leuk, lief en aardig. Andere mensen kunnen het allemaal lezen en deze gegevens gebruiken en/of misbruiken. Nu heb je wel van je fout geleerd denk ik.
Heel subtiel ja. En ik weet tot op zekere hoogte wat ik wel kan posten en wat niet. En daarom heb ik mijn ACHTERNAAM NOOIT GEPOST.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik laat je op een onsubtiele manier inzien dat het niet slim is om zomaar alles op een forum te posten, ook al lijken mensen zo leuk, lief en aardig. Andere mensen kunnen het allemaal lezen en deze gegevens gebruiken en/of misbruiken. Nu heb je wel van je fout geleerd denk ik.
Net alsof excuses via het internet serieus word aangeboden of geaccepteerd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:55 schreef Lakitu het volgende:
PV ziet mij een beetje als z'n voorbeeld dus ik zeg hier duidelijk: graag excuses aanbieden aan wd en dan van beide kanten zand erover.
Ja.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof excuses via het internet serieus word aangeboden of geaccepteerd.
Dan heb je die aan iemand gegeven die informatie over je doorspoelt hier. Dit is gelukkig ook pas de eerste keer dat ik dit vermeld.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heel subtiel ja. En ik weet tot op zekere hoogte wat ik wel kan posten en wat niet. En daarom heb ik mijn ACHTERNAAM NOOIT GEPOST.
Ik luister het album nu twee dagen en het gaat nog niet vervelen.quote:
Tuurlijk. Wat jij wil gozer. Ga lekker ergens anders sneu wezen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan heb je die aan iemand gegeven die informatie over je doorspoelt hier. Dit is gelukkig ook pas de eerste keer dat ik dit vermeld.
Oké.quote:
Ik heb quichequote:Op donderdag 17 juni 2010 17:58 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb net de meest geniale Biefstuk Teriyake maaltijdsalade OOIT gemaakt.
Dan neem het niet van mij aan, arrogante rooie. Ik ga mijn tijd niet aan iemand verspillen die toch niet wil luisteren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wat jij wil gozer. Ga lekker ergens anders sneu wezen.
Nee. Ik hoef je excuses niet. Je moet gewoon geen confrontaties meer opzoeken met mij. En daar heb je lak aan dus, nee, bekijk het maar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oké.
WD, bij deze mijn oprechte excuses en 1000 paardenbloemen voor op je kamer daarbij aangeboden.
Ben op de helft nuquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik luister het album nu twee dagen en het gaat nog niet vervelen.![]()
Sticks lijkt op een andere manier te rappen, althans, het klinkt iets anders.
Niet naar iemand die een eerste klas mongool is, nee. Niet naar iemand die zo sneu is om mijn adres op te zoeken en het te plaatsen op een forum waarna het het verkeerde adres blijkt te zijn en je een beetje met je staart tussen je poten gaat zitten en me uitlacht, nee.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan neem het niet van mij aan, arrogante rooie. Ik ga mijn tijd niet aan iemand verspillen die toch niet wil luisteren.
Ik was niet eens uit op een confrontatie. Als ik wist dat dit zo diep zat dan had ik het wel gelaten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik hoef je excuses niet. Je moet gewoon geen confrontaties meer opzoeken met mij. En daar heb je lak aan dus, nee, bekijk het maar.
Dat ben je altijd als het op mij aankomt, dus ontken niet. Je geniet er van als ik hap. Als je daar nou je plezier uit moet halen is het wel erg ver met je te zoeken hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik was niet eens uit op een confrontatie. Als ik wist dat dit zo diep zat dan had ik het wel gelaten.
Ik vind het gewoon hilarisch. Zelf altijd Lamon pesten door zijn foto's ongewenst terug te halen hier en dan gebeurt het bijna bij jezelf, alleen dan op een andere manier en dan is het huilen geblazen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet naar iemand die een eerste klas mongool is, nee. Niet naar iemand die zo sneu is om mijn adres op te zoeken en het te plaatsen op een forum waarna het het verkeerde adres blijkt te zijn en je een beetje met je staart tussen je poten gaat zitten en me uitlacht, nee.
Je ziet het zelf zo, dan kan ik er weinig aan veranderen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat ben je altijd als het op mij aankomt, dus ontken niet. Je geniet er van als ik hap. Als je daar nou je plezier uit moet halen is het wel erg ver met je te zoeken hoor.
ALTIJD?! Dat heb ik 1 keer gedaan. Kom eens met een goed argument. Dit gaat nergens over.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon hilarisch. Zelf altijd Lamon pesten door zijn foto's ongewenst terug te halen hier en dan gebeurt het bijna bij jezelf, alleen dan op een andere manier en dan is het huilen geblazen.
Waarover moet ik met een argument komen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ALTIJD?! Dat heb ik 1 keer gedaan. Kom eens met een goed argument. Dit gaat nergens over.
En ikquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die me gaan stalken. Zoals jij al doet.
Je hebt er dus geen. Bekijk het dan maar. TR gemacht. Doei PV.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarover moet ik met een argument komen?
Je hebt net nog beef gegeten, laat het nasidderen in je maag en geniet van deze discussie.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:03 schreef Skylark. het volgende:
Altijd beef hier. Het is zo moeilijk voor een pacifistisch persoon als ikzelf om hier te vertoeven tussen al die onreine uitspraken. GOD, CLEANSE ME.
Van jou kan ik het hebben, want jij bent wél leuk.quote:
Nee, ik moet m'n goddelijke salade nog gaan verorberen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je hebt net nog beef gegeten, laat het nasidderen in je maag en geniet van deze discussie.
Van mij niet hè.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Van jou kan ik het hebben, want jij bent wél leuk.
Je bent gewoon té onduidelijk. Ik zei net al enkele malen dat ik niet had gezien dat er nog een adres vermeld stond op het plaatje en als je het zo graag verwijderd zag dan had je dat kunnen vragen. Je zit hier gewoon een beetje met haat uit je poepgaatje te sproeien in de hoop dat ik als de boosdoener word gezien.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt er dus geen. Bekijk het dan maar. TR gemacht. Doei PV.
=D.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Van jou kan ik het hebben, want jij bent wél leuk.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bent gewoon té onduidelijk. Ik zei net al enkele malen dat ik niet had gezien dat er nog een adres vermeld stond op het plaatje en als je het zo graag verwijderd zag dan had je dat kunnen vragen. Je zit hier gewoon een beetje met haat uit je poepgaatje te sproeien in de hoop dat ik als de boosdoener word gezien.
quote:
BEEF na BEEF na BEEFquote:
Ik zag niet zo gauw een fatsoenlijke mogelijkheid me in het gesprek te mengenquote:
Dus dan verpletter jij mij maar net zoals ik laatst dat musje onder m'n hak verpletterde.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zag niet zo gauw een fatsoenlijke mogelijkheid me in het gesprek te mengen
Ik dacht dat je een hotel geboekt had...quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha volgens mij gaan wij op onze roadtrip echt leven van zelfgevangen vis, gestolen kippen en fruit van boeren.
Gestolen kippen. Hier worden mensen aan Meneer Beer herinnerd, alles.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha volgens mij gaan wij op onze roadtrip echt leven van zelfgevangen vis, gestolen kippen en fruit van boeren.
Dat mag nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:07 schreef Otis2.0 het volgende:
REIN VOS VRIENDquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gestolen kippen. Hier worden mensen aan Meneer Beer herinnerd, alles.
Ik las zelfgevangen boeren, gestolen vis en fruit van kippen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik had niet het idee dat het erg veel indruk maaktequote:Op donderdag 17 juni 2010 18:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dus dan verpletter jij mij maar net zoals ik laatst dat musje onder m'n hak verpletterde.
Heb je er foto's van? Kun je anders een mind switch doen met mij?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dus dan verpletter jij mij maar net zoals ik laatst dat musje onder m'n hak verpletterde.
Ik las konijnenkeutelsquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik las zelfgevangen boeren, gestolen vis en fruit van kippen.
Elke PI van jou is als een dolkstoot in mijn e-hart.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat het erg veel indruk maakte
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik las zelfgevangen boeren, gestolen vis en fruit van kippen.
Is deze wel goed dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Elke PI van jou is als een dolkstoot in mijn e-hart.
Sowieso de Booswichtenclubquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De Grote Boze Wolf, behalve biggetjes was die ook niet vies van kippen.
Hoe kankerhard is dat, gewoon een boer vangen.quote:
Ik eet ze op vriend, die kkboeren vieze kkflikkers met hun stoere gedrag en beetje land verbouwen enzo zonder aan mij te vragen kkbrutaal denken dat ze alles kunnen maken ofzowquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe kankerhard is dat, gewoon een boer vangen.![]()
Bruin Beer, Midas Wolf.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sowieso de Booswichtenclub.
Vittorio Wezel
Barend Buizerd
Er staat geen PV.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:11 schreef Potloodvis het volgende:
Bedankt voor je topicreport, PV. Je kunt nu terug naar het topic.
whaha eerlijk deez man geeft geen fokquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik eet ze op vriend, die kkboeren vieze kkflikkers met hun stoere gedrag en beetje land verbouwen enzo zonder aan mij te vragen kkbrutaal denken dat ze alles kunnen maken ofzow![]()
.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe kankerhard is dat, gewoon een boer vangen.![]()
SPOILER: voor SkylarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]What de fuck, spoiler dat soort shit + warning. Ik bezoek niet expres geen rotten.com om dat hier toch te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
jhaah gap je weet toch dit is fucking mijn land dus als mensen in mijn land shit willen verbouwen moeten ze toestemming vragen kklijers en als ze dat niet doen mag ik ze fucking opeten vrienden haha zo gaat dat G JEWEETTOOOOOCHquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
whaha eerlijk deez man geeft geen fok
Achterhoekquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:12 schreef ynuhh het volgende:
Ze gaan mij eten omdat ik uit de Achterhoek kom.
Stel je aan vriendjequote:Op donderdag 17 juni 2010 18:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
What de fuck, spoiler dat soort shit + warning. Ik bezoek niet expres geen rotten.com om dat hier toch te zien.
jij bent het toetje =$ =$quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:12 schreef ynuhh het volgende:
Ze gaan mij eten omdat ik uit de Achterhoek kom.
Het vlees was niet biologisch. Kan ik niet aanzien, en daar hoor je rekening mee te houden.quote:
Ik was het de eerste keer vergeten.quote:
oh wat fijn dat je me dat vertelt want dat wist ik nog nietquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het vlees was niet biologisch. Kan ik niet aanzien, en daar hoor je rekening mee te houden.
wow thanks voor het melden man dat wisten we niet FUCKING VET VAN JE VRIENDquote:
Ik welquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
oh wat fijn dat je me dat vertelt want dat wist ik nog niet
ze had sowieso je moeder kunnen zijn vriend.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
oh wat fijn dat je me dat vertelt want dat wist ik nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |