quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe kankerhard is dat, gewoon een boer vangen.![]()
SPOILER: voor SkylarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]What de fuck, spoiler dat soort shit + warning. Ik bezoek niet expres geen rotten.com om dat hier toch te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
jhaah gap je weet toch dit is fucking mijn land dus als mensen in mijn land shit willen verbouwen moeten ze toestemming vragen kklijers en als ze dat niet doen mag ik ze fucking opeten vrienden haha zo gaat dat G JEWEETTOOOOOCHquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
whaha eerlijk deez man geeft geen fok
Achterhoekquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:12 schreef ynuhh het volgende:
Ze gaan mij eten omdat ik uit de Achterhoek kom.
Stel je aan vriendjequote:Op donderdag 17 juni 2010 18:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
What de fuck, spoiler dat soort shit + warning. Ik bezoek niet expres geen rotten.com om dat hier toch te zien.
jij bent het toetje =$ =$quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:12 schreef ynuhh het volgende:
Ze gaan mij eten omdat ik uit de Achterhoek kom.
Het vlees was niet biologisch. Kan ik niet aanzien, en daar hoor je rekening mee te houden.quote:
Ik was het de eerste keer vergeten.quote:
oh wat fijn dat je me dat vertelt want dat wist ik nog nietquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het vlees was niet biologisch. Kan ik niet aanzien, en daar hoor je rekening mee te houden.
wow thanks voor het melden man dat wisten we niet FUCKING VET VAN JE VRIENDquote:
Ik welquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
oh wat fijn dat je me dat vertelt want dat wist ik nog niet
ze had sowieso je moeder kunnen zijn vriend.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
oh wat fijn dat je me dat vertelt want dat wist ik nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |