Mensen die me gaan stalken. Zoals jij al doet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zie het drama hier niet zo van in. Als het wel klopte waar zou je dan bang voor moeten zijn?
HEAR HEARquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen over jou en Lamon wat negatiefs. Over de rest ben ik positief.
Ik laat je op een onsubtiele manier inzien dat het niet slim is om zomaar alles op een forum te posten, ook al lijken mensen zo leuk, lief en aardig. Andere mensen kunnen het allemaal lezen en deze gegevens gebruiken en/of misbruiken. Nu heb je wel van je fout geleerd denk ik.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die me gaan stalken. Zoals jij al doet.
Ik heb in mijn ogen niets fout gedaan, als het haar echte huis of adres was had ik het al verwijderd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:54 schreef ynuhh het volgende:
@Potloodvis Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oh pulease, doe nu niet of je het grote voorbeeld bent. Je hebt iets misselijks gedaan. Geef gewoon toe man.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik laat je op een onsubtiele manier inzien dat het niet slim is om zomaar alles op een forum te posten, ook al lijken mensen zo leuk, lief en aardig. Andere mensen kunnen het allemaal lezen en deze gegevens gebruiken en/of misbruiken. Nu heb je wel van je fout geleerd denk ik.
Heel subtiel ja. En ik weet tot op zekere hoogte wat ik wel kan posten en wat niet. En daarom heb ik mijn ACHTERNAAM NOOIT GEPOST.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik laat je op een onsubtiele manier inzien dat het niet slim is om zomaar alles op een forum te posten, ook al lijken mensen zo leuk, lief en aardig. Andere mensen kunnen het allemaal lezen en deze gegevens gebruiken en/of misbruiken. Nu heb je wel van je fout geleerd denk ik.
Net alsof excuses via het internet serieus word aangeboden of geaccepteerd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:55 schreef Lakitu het volgende:
PV ziet mij een beetje als z'n voorbeeld dus ik zeg hier duidelijk: graag excuses aanbieden aan wd en dan van beide kanten zand erover.
Ja.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof excuses via het internet serieus word aangeboden of geaccepteerd.
Dan heb je die aan iemand gegeven die informatie over je doorspoelt hier. Dit is gelukkig ook pas de eerste keer dat ik dit vermeld.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heel subtiel ja. En ik weet tot op zekere hoogte wat ik wel kan posten en wat niet. En daarom heb ik mijn ACHTERNAAM NOOIT GEPOST.
Ik luister het album nu twee dagen en het gaat nog niet vervelen.quote:
Tuurlijk. Wat jij wil gozer. Ga lekker ergens anders sneu wezen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan heb je die aan iemand gegeven die informatie over je doorspoelt hier. Dit is gelukkig ook pas de eerste keer dat ik dit vermeld.
Oké.quote:
Ik heb quichequote:Op donderdag 17 juni 2010 17:58 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb net de meest geniale Biefstuk Teriyake maaltijdsalade OOIT gemaakt.
Dan neem het niet van mij aan, arrogante rooie. Ik ga mijn tijd niet aan iemand verspillen die toch niet wil luisteren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wat jij wil gozer. Ga lekker ergens anders sneu wezen.
Nee. Ik hoef je excuses niet. Je moet gewoon geen confrontaties meer opzoeken met mij. En daar heb je lak aan dus, nee, bekijk het maar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oké.
WD, bij deze mijn oprechte excuses en 1000 paardenbloemen voor op je kamer daarbij aangeboden.
Ben op de helft nuquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik luister het album nu twee dagen en het gaat nog niet vervelen.![]()
Sticks lijkt op een andere manier te rappen, althans, het klinkt iets anders.
Niet naar iemand die een eerste klas mongool is, nee. Niet naar iemand die zo sneu is om mijn adres op te zoeken en het te plaatsen op een forum waarna het het verkeerde adres blijkt te zijn en je een beetje met je staart tussen je poten gaat zitten en me uitlacht, nee.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan neem het niet van mij aan, arrogante rooie. Ik ga mijn tijd niet aan iemand verspillen die toch niet wil luisteren.
Ik was niet eens uit op een confrontatie. Als ik wist dat dit zo diep zat dan had ik het wel gelaten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik hoef je excuses niet. Je moet gewoon geen confrontaties meer opzoeken met mij. En daar heb je lak aan dus, nee, bekijk het maar.
Dat ben je altijd als het op mij aankomt, dus ontken niet. Je geniet er van als ik hap. Als je daar nou je plezier uit moet halen is het wel erg ver met je te zoeken hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik was niet eens uit op een confrontatie. Als ik wist dat dit zo diep zat dan had ik het wel gelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |