Dan had ik je opgezocht.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan had je het deksel flink op je neus gekregen. Dat is een ding wat ik zeker weet.
Nee, ik post mijn achternaam niet hier en dat heb ik nooit gedaan. Dat weet ik zelf dondersgoed en je gaat mij dat ook niet wijs maken.quote:
Wat maakt mij dat nou uit, ik zeg dat het gewoon triest is dat je het alleen al opzoekt. Dat je daar je pleziertje uit moet halen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat staat toch in de post dat ik dat zelf nog niet had gezien voordat ik erop gewezen werd.
Dan heb je hem toch tegen iemand verteld en heeft diegene hem hier gepost, want anders kon ik hem serieus niet weten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik post mijn achternaam niet hier en dat heb ik nooit gedaan. Dat weet ik zelf dondersgoed en je gaat mij dat ook niet wijs maken.
Je bent gewoon een ijskoningin, die moet soms worden aangepakt anders worden die te kil.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat maakt mij dat nou uit, ik zeg dat het gewoon triest is dat je het alleen al opzoekt. Dat je daar je pleziertje uit moet halen.
Goh.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:47 schreef Madridista het volgende:
WD, negeer hem gewoon man
Dat je op zijn onzin ingaat vind hij alleen maar leuk
Nee dat ben ik niet. Ik vind jou gewoon een flikker.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bent gewoon een ijskoningin, die moet soms worden aangepakt anders worden die te kil.
Het doet er wel toe, dat zie jij alleen niet in. Ik wil geen BT-situatie krijgen. Feestelijk bedankt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:49 schreef Potloodvis het volgende:
Iedereen vind het juist prachtig als iemand zo hapt om iets wat er niet toe doet.
Je hebt over iedereen wel iets negatiefs te zeggen. Misschien zegt dat meer over jezelf.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet. Ik vind jou gewoon een flikker.
Het doet er voor mij wel toe. Ik vind het gewoon niet tof van je.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:49 schreef Potloodvis het volgende:
Iedereen vind het juist prachtig als iemand zo hapt om iets wat er niet toe doet.
Nee, ik heb alleen over jou en Lamon wat negatiefs. Over de rest ben ik positief.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je hebt over iedereen wel iets negatiefs te zeggen. Misschien zegt dat meer over jezelf.
Die ken ik niet en dat wens ik je ook niet toe, maar als het allemaal klopte van daarstraks dan had je mij wel gevraagd om het te verwijderen. Dan had ik het ook gedaan, maar nu doet het er niet toe.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het doet er wel toe, dat zie jij alleen niet in. Ik wil geen BT-situatie krijgen. Feestelijk bedankt.
Dan ben je toch al royaal verbeterd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen over jou en Lamon wat negatiefs. Over de rest ben ik positief.
Het doet er wel toe. Ik vind het gewoon vervelend dat je het alleen al opzoekt. Dat zit me gewoon dwars. En dat je dan nog doet alsof er niks aan de hand is maakt het alleen maar erger.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die ken ik niet en dat wens ik je ook niet toe, maar als het allemaal klopte van daarstraks dan had je mij wel gevraagd om het te verwijderen. Dan had ik het ook gedaan, maar nu doet het er niet toe.
Ik vind het ook niet tof van mij, maar het leven gaat verder.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het doet er voor mij wel toe. Ik vind het gewoon niet tof van je.
Ik zie het drama hier niet zo van in. Als het wel klopte waar zou je dan bang voor moeten zijn?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het doet er wel toe. Ik vind het gewoon vervelend dat je het alleen al opzoekt. Dat zit me gewoon dwars. En dat je dan nog doet alsof er niks aan de hand is maakt het alleen maar erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |