Dus dan verpletter jij mij maar net zoals ik laatst dat musje onder m'n hak verpletterde.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zag niet zo gauw een fatsoenlijke mogelijkheid me in het gesprek te mengen
Ik dacht dat je een hotel geboekt had...quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha volgens mij gaan wij op onze roadtrip echt leven van zelfgevangen vis, gestolen kippen en fruit van boeren.
Gestolen kippen. Hier worden mensen aan Meneer Beer herinnerd, alles.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha volgens mij gaan wij op onze roadtrip echt leven van zelfgevangen vis, gestolen kippen en fruit van boeren.
Dat mag nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:07 schreef Otis2.0 het volgende:
REIN VOS VRIENDquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gestolen kippen. Hier worden mensen aan Meneer Beer herinnerd, alles.
Ik las zelfgevangen boeren, gestolen vis en fruit van kippen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik had niet het idee dat het erg veel indruk maaktequote:Op donderdag 17 juni 2010 18:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dus dan verpletter jij mij maar net zoals ik laatst dat musje onder m'n hak verpletterde.
Heb je er foto's van? Kun je anders een mind switch doen met mij?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dus dan verpletter jij mij maar net zoals ik laatst dat musje onder m'n hak verpletterde.
Ik las konijnenkeutelsquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik las zelfgevangen boeren, gestolen vis en fruit van kippen.
Elke PI van jou is als een dolkstoot in mijn e-hart.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat het erg veel indruk maakte
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik las zelfgevangen boeren, gestolen vis en fruit van kippen.
Is deze wel goed dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Elke PI van jou is als een dolkstoot in mijn e-hart.
Sowieso de Booswichtenclubquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De Grote Boze Wolf, behalve biggetjes was die ook niet vies van kippen.
Hoe kankerhard is dat, gewoon een boer vangen.quote:
Ik eet ze op vriend, die kkboeren vieze kkflikkers met hun stoere gedrag en beetje land verbouwen enzo zonder aan mij te vragen kkbrutaal denken dat ze alles kunnen maken ofzowquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe kankerhard is dat, gewoon een boer vangen.![]()
Bruin Beer, Midas Wolf.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sowieso de Booswichtenclub.
Vittorio Wezel
Barend Buizerd
Er staat geen PV.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:11 schreef Potloodvis het volgende:
Bedankt voor je topicreport, PV. Je kunt nu terug naar het topic.
whaha eerlijk deez man geeft geen fokquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik eet ze op vriend, die kkboeren vieze kkflikkers met hun stoere gedrag en beetje land verbouwen enzo zonder aan mij te vragen kkbrutaal denken dat ze alles kunnen maken ofzow![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |