Ik vind het gewoon hilarisch. Zelf altijd Lamon pesten door zijn foto's ongewenst terug te halen hier en dan gebeurt het bijna bij jezelf, alleen dan op een andere manier en dan is het huilen geblazen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet naar iemand die een eerste klas mongool is, nee. Niet naar iemand die zo sneu is om mijn adres op te zoeken en het te plaatsen op een forum waarna het het verkeerde adres blijkt te zijn en je een beetje met je staart tussen je poten gaat zitten en me uitlacht, nee.
Je ziet het zelf zo, dan kan ik er weinig aan veranderen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat ben je altijd als het op mij aankomt, dus ontken niet. Je geniet er van als ik hap. Als je daar nou je plezier uit moet halen is het wel erg ver met je te zoeken hoor.
ALTIJD?! Dat heb ik 1 keer gedaan. Kom eens met een goed argument. Dit gaat nergens over.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon hilarisch. Zelf altijd Lamon pesten door zijn foto's ongewenst terug te halen hier en dan gebeurt het bijna bij jezelf, alleen dan op een andere manier en dan is het huilen geblazen.
Waarover moet ik met een argument komen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ALTIJD?! Dat heb ik 1 keer gedaan. Kom eens met een goed argument. Dit gaat nergens over.
En ikquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die me gaan stalken. Zoals jij al doet.
Je hebt er dus geen. Bekijk het dan maar. TR gemacht. Doei PV.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarover moet ik met een argument komen?
Je hebt net nog beef gegeten, laat het nasidderen in je maag en geniet van deze discussie.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:03 schreef Skylark. het volgende:
Altijd beef hier. Het is zo moeilijk voor een pacifistisch persoon als ikzelf om hier te vertoeven tussen al die onreine uitspraken. GOD, CLEANSE ME.
Van jou kan ik het hebben, want jij bent wél leuk.quote:
Nee, ik moet m'n goddelijke salade nog gaan verorberen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je hebt net nog beef gegeten, laat het nasidderen in je maag en geniet van deze discussie.
Van mij niet hè.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Van jou kan ik het hebben, want jij bent wél leuk.
Je bent gewoon té onduidelijk. Ik zei net al enkele malen dat ik niet had gezien dat er nog een adres vermeld stond op het plaatje en als je het zo graag verwijderd zag dan had je dat kunnen vragen. Je zit hier gewoon een beetje met haat uit je poepgaatje te sproeien in de hoop dat ik als de boosdoener word gezien.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt er dus geen. Bekijk het dan maar. TR gemacht. Doei PV.
=D.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Van jou kan ik het hebben, want jij bent wél leuk.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bent gewoon té onduidelijk. Ik zei net al enkele malen dat ik niet had gezien dat er nog een adres vermeld stond op het plaatje en als je het zo graag verwijderd zag dan had je dat kunnen vragen. Je zit hier gewoon een beetje met haat uit je poepgaatje te sproeien in de hoop dat ik als de boosdoener word gezien.
quote:
BEEF na BEEF na BEEFquote:
Ik zag niet zo gauw een fatsoenlijke mogelijkheid me in het gesprek te mengenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |