Jouw familie en jouw 'kringen' klinken als vervelend volkquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:17 schreef kwalbertje het volgende:
Ik wordt nu aangekeken op mijn slechte beoordelingsvermogen van een partner. Mijn ex gedroeg zich tijdens de relatie soms ook al zo losbandig, alleen hield ik het nog beperkt. Nu heb ik gelukkig een vriendin die zich wel beschaafd gedraagt en ook uit betere kringen komt. daarmee is het toch een beetje gesust. Toch wordt er nog flink wat geroddeld in de familie over mijn ex.
Ja dus? Lekker boeiend.. Laat ze roddelen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:17 schreef kwalbertje het volgende:
Ik wordt nu aangekeken op mijn slechte beoordelingsvermogen van een partner. Mijn ex gedroeg zich tijdens de relatie soms ook al zo losbandig, alleen hield ik het nog beperkt. Nu heb ik gelukkig een vriendin die zich wel beschaafd gedraagt en ook uit betere kringen komt. daarmee is het toch een beetje gesust. Toch wordt er nog flink wat geroddeld in de familie over mijn ex.
Dat inderdaad. Die mensen zijn zelf ontzettend respectloos en je zit duidelijk onder de plak bij je moeder. Niet iedereen is blijkbaar zo beschaafd als julliequote:Op donderdag 17 juni 2010 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jouw familie en jouw 'kringen' klinken als vervelend volk
Mijn ex kwam uit een pauperig vegetarisch hippiegezin. GL-PVVD stemmers. Toen ik met haar had zorgde ik ervoor dat ze zich normaal ging gedragen en niet meer zoveel dronk etc. MNijn 'kringen' zijn ook niet blauwbloed kakker kringen hoor. gewoon mensen wiens ouders hen een gedegen opvoeding gaven. Mensen die een fatsoenlijke, nuttige opleiding volden en wat nuttigs deden. Of het nou ICT was, of Politicologie. iig geen uitkeringstrekkende luiwammesen zoals haar familie. (En daar kwam ik ook pas te laat achter, toen ik al verliefd was).quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:20 schreef Re het volgende:
apart topic... ben je nou zo trots dat toen jullie wel nog iets hadden dat je haar flink onder de duim had en nu dat ze dat niet meer is ze gewoon lekker doet wat ze wil doen, of wat?
hmmmm ik vind jouw familie een beetje eng egenlijk, die sociale controle zou ik compleet gek van worden. Maar dit topic is dus omdat jouw familie iets van je wil waar je geheel niet verantwoordelijk voor bent...?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:23 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
Mijn ex kwam uit een pauperig vegetarisch hippiegezin. GL-PVVD stemmers. Toen ik met haar had zorgde ik ervoor dat ze zich normaal ging gedragen en niet meer zoveel dronk etc. MNijn 'kringen' zijn ook niet blauwbloed kakker kringen hoor. gewoon mensen wiens ouders hen een gedegen opvoeding gaven. Mensen die een fatsoenlijke, nuttige opleiding volden en wat nuttigs deden. Of het nou ICT was, of Politicologie. iig geen uitkeringstrekkende luiwammesen zoals haar familie. (En daar kwam ik ook pas te laat achter, toen ik al verliefd was).
Ze is 23 en zou zich eens volwassen moeten gaan gedragen. Ik woon nu gewoon samen, heb mijn studie bijna afgemaakt en ga straks werken. ik wil nuttig zijn voor de maatschappij. Zij doet een flut pretstudie waar ze niks mee kan en denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft. Werken doet ze wel, maar alleen om haar geld te verpatsen aan bier ipv sparen voor de toekomst. Ze leeft ook in zo'n stinkend studentenhok, nog steeds.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:15 schreef UltraBrain het volgende:
Oftewel, ze geniet van het leven sinds jij uit haar leven bent.
Ik schaam me voor jouw familie.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:17 schreef kwalbertje het volgende:
Wat is nou precies je probleem? HEt is je ex, ga door met je leven. Waarom heb je het hier over? Wat kan jou het toch schelen!?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:25 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
Ze is 23 en zou zich eens volwassen moeten gaan gedragen. Ik woon nu gewoon samen, heb mijn studie bijna afgemaakt en ga straks werken. ik wil nuttig zijn voor de maatschappij. Zij doet een flut pretstudie waar ze niks mee kan en denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft. Werken doet ze wel, maar alleen om haar geld te verpatsen aan bier ipv sparen voor de toekomst. Ze leeft ook in zo'n stinkend studentenhok, nog steeds.
Klopt ook wel. Ik respecteer mijn familie. Ik zie ook in dat ze gelijk hebben in dat ik me zou moeten schamen voor haar. Maar haar veranderen kan niet omdat zij zo koppig is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:19 schreef jpg97 het volgende:
Waarom maak je je nog druk om je ex?
of gaat het om je eigen "reputatie" ?
Klinkt als een relaxte chick. Hyves?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:25 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
Ze is 23 en zou zich eens volwassen moeten gaan gedragen. Ik woon nu gewoon samen, heb mijn studie bijna afgemaakt en ga straks werken. ik wil nuttig zijn voor de maatschappij. Zij doet een flut pretstudie waar ze niks mee kan en denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft. Werken doet ze wel, maar alleen om haar geld te verpatsen aan bier ipv sparen voor de toekomst. Ze leeft ook in zo'n stinkend studentenhok, nog steeds.
Je doet wel erg goed je best om haar uit je hoofd te praten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:25 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
mja, ik begin het denk ik te snappen, familie zal natuurlijk tot in de eeuwigheid bij elk nieuw vriendinnetje de leuke verhalen van die ene foute ex naar boven halen... als een soort test, denk ik ...quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:27 schreef Deetch het volgende:
het is je ex dus niet langer jouw probleem. Dat kun je ook tegen al die bemoeieals melden.
Je houdt het allemaal nogal nauwgezet in de gaten, krijg ik de indruk. Ik bedoel, voor iemand die je ex is. Het zou je een stuk minder moeten interesseren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:25 schreef kwalbertje het volgende:
Sinds ik verhalen begon te horen over haar heb ik af en toe weleens haar profielpagina gelezen, ja.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je houdt het allemaal nogal nauwgezet in de gaten, krijg ik de indruk. Ik bedoel, voor iemand die je ex is. Het zou je een stuk minder moeten interesseren.
Als je je heel 'afhankelijk' opstelt van je familie, en hen kennelijk bij relaties om hun 'goedkeuring' gaat vragen...quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:29 schreef Re het volgende:
[..]
mja, ik begin het denk ik te snappen, familie zal natuurlijk tot in de eeuwigheid bij elk nieuw vriendinnetje de leuke verhalen van die ene foute ex naar boven halen... als een soort test, denk ik ...
Misschien is zij wel heel gelukkig met haar leven zoals het is weetje, niet iedereen geeft om geld, macht en status. Jij maakt je alleen maar druk om iemand die gewoon met de dag leeft en geniet van alles wat op d'r pad komtquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:25 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
HET IS JE FOKKING EX JE HEBT HELEMAAL GEEN RECHT OM HAAR TE VERANDEREN.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:27 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Ik respecteer mijn familie. Ik zie ook in dat ze gelijk hebben in dat ik me zou moeten schamen voor haar. Maar haar veranderen kan niet omdat zij zo koppig is.
Waarom moet jij je schamen voor haar?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:27 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Ik respecteer mijn familie. Ik zie ook in dat ze gelijk hebben in dat ik me zou moeten schamen voor haar. Maar haar veranderen kan niet omdat zij zo koppig is.
dus je huidige vriendin past beter in het plaatje van wat je familie eigenlijk verlangt en hoe je vriendin zich moet conformeren naar hun eisen. En daar word je nerveus van?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:30 schreef kwalbertje het volgende:
Mijn huidige vriendin is knapper, beter lichaam, komt uit een goede familie met geld, is intelligenter, beschaafder, heeft goede vrienden en talent voor vanalles en nog wat.
Mijn ex.. tsja, ze speelde wel goed gitaar? Dat is het wel.
OH ja, dit dusquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:33 schreef bioloogje het volgende:
Met deze username en dit topic moet je wel een kutkloon zijn...
En als het nou echt helemaal voorbij was geweest met jouw gevoel voor haar, dan was het daarbij gebleven, of zelfs: niet ééns zo ver gekomen. Maar nee, jij opent er zelfs topics over op Fok.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:31 schreef kwalbertje het volgende:
Sinds ik verhalen begon te horen over haar heb ik af en toe weleens haar profielpagina gelezen, ja.
Ik weet het. Maar ik keur het wel af en ik vind het vervelend dat zij nu nog in mijn vriendenkring blijft rondhangen en soms wat gaat drinken met een vriendin van me. Die dan weer allemaal verhalen te horen krijgt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
HET IS JE FOKKING EX JE HEBT HELEMAAL GEEN RECHT OM HAAR TE VERANDEREN.
Deal with it.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:35 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik keur het wel af en ik vind het vervelend dat zij nu nog in mijn vriendenkring blijft rondhangen en soms wat gaat drinken met een vriendin van me. Die dan weer allemaal verhalen te horen krijgt.
Nouja, je hebt niets meer met haar te maken dus laat haar toch lekker doen waar ze zelf zin in heeft.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:35 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik keur het wel af en ik vind het vervelend dat zij nu nog in mijn vriendenkring blijft rondhangen en soms wat gaat drinken met een vriendin van me. Die dan weer allemaal verhalen te horen krijgt.
Dan zeg je tegen die vriendin van je dat je niks meer over je ex wilt horen. Btw, jij zal ook wel niet meneertje perfect zijn, mensen zullen ook wel dingen bij jou af keuren..quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:35 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
Dat dikgedrukte, waarom is dat belangrijk? Doet het er wat toe uit wat voor familie je vriendin komt? Of wat voor vrienden ze heeft?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:30 schreef kwalbertje het volgende:
Mijn huidige vriendin is knapper, beter lichaam, komt uit een goede familie met geld, is intelligenter, beschaafder, heeft goede vrienden en talent voor vanalles en nog wat.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:40 schreef kwalbertje het volgende:
Ik heb wel gevoel voor haar. Haatgevoelens.
Ik voel me boos dat zij zolang heeft gedaan alsof zij een braaf meisje was, maar achter mijn rug om zich kapotzoop.
Ik ben boos dat zij me uitlachte toen ik zei dat ik haar maar kinderachtig vond. Toen het uitging was ze zo respectloos, heb nooit iemand zo tegen mij zien doen.
Daarbij heb ik haar echt veel gegeven, heb zelfs gewacht op haar toen zij een paar maandjes in het buitenland zat. En vervolgens dit. Nee, zo iemand vergeef ik niet.
Eeuwenoude wijsheid: "Haat en liefde ligt dicht bij elkaar"quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:40 schreef kwalbertje het volgende:
Ik voel me boos dat zij zolang heeft gedaan alsof zij een braaf meisje was, maar achter mijn rug om zich kapotzoop.
Ik ben boos dat zij me uitlachte toen ik zei dat ik haar maar kinderachtig vond. Toen het uitging was ze zo respectloos, heb nooit iemand zo tegen mij zien doen.
Daarbij heb ik haar echt veel gegeven, heb zelfs gewacht op haar toen zij een paar maandjes in het buitenland zat. En vervolgens dit. Nee, zo iemand vergeef ik niet.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:40 schreef kwalbertje het volgende:
En vevolgens dit? Alsof dit tegen jou persoonlijk is gericht? Kom op, je stelt je aan. Laat het achter je en heb een leuk leven met je huidige vriendin.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:40 schreef kwalbertje het volgende:
Een sneu arrogant burgerlijk mannetje dat bij zijn (gehele) bemoeizuchtige familie onder de plak zit?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:40 schreef kwalbertje het volgende:
Maar die ex is toch leuker waarschijnlijk. Anders is ie niet zo duidelijk bezig met de streepjes van de +'jes weg te gummen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En vevolgens dit? Alsof dit tegen jou persoonlijk is gericht? Kom op, je stelt je aan. Laat het achter je en heb een leuk leven met je huidige vriendin.
Nee vervolgens het bovenstaande. Nu ben ik van haar af maar ik vind dat iemand haar eens hard een les moet leren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En vevolgens dit? Alsof dit tegen jou persoonlijk is gericht? Kom op, je stelt je aan. Laat het achter je en heb een leuk leven met je huidige vriendin.
Nee hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:45 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Maar die ex is toch leuker waarschijnlijk. Anders is ie niet zo duidelijk bezig met de streepjes van de +'jes weg te gummen.
I'm sensing some serious issues here.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:46 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
Nee vervolgens het bovenstaande. Nu ben ik van haar af maar ik vind dat iemand haar eens hard een les moet leren.
Je klaagt hier anders genoeg, over zaken die jou nuchter bekeken geen zak aangaan. (En je familie al helemaal niet.)quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:47 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
Nee hoor.
ik heb niks te klagen met mijn huidige vriendin.
Maar mijn ex en hoe het uitging en haar achterlijke gedrag zitten me dwars.
Het is je ex, je zou helemaal niets moeten vinden. Het is een 0 voor jou. Geen -1!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:46 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
Nee vervolgens het bovenstaande. Nu ben ik van haar af maar ik vind dat iemand haar eens hard een les moet leren.
Zal het even voor je samenvatten:quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:40 schreef kwalbertje het volgende:
Want?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:46 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
Och, gezien jouw gedrag tijdens de relatie heb jij ook nooit respect voor haar gehad. What goes around, comes around.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:40 schreef kwalbertje het volgende:
Misschien is dit wel normaal voor haar, maar niet voor jou. En wat is normaal? :Squote:Op donderdag 17 juni 2010 16:59 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
Dan doet ze eindelijk eens normaal.
Je verdiende loon, echte bazen vergissen zich niet zo in mensen en hebben geen paupervriendinnetjes, duh!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:17 schreef kwalbertje het volgende:
Ik denk nog steeds dat ze zal zeggen: "Wie?, die ken ik niet... Vast een kutkloon"quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar haar kant van het verhaal!
Ik denk dat deze uitspraken daar zeker in zullen staan:
'verwende jongen die denkt dat alles om geld en status () draait en waarbij de navelstreng nooit helemaal is doorgeknipt'
'bazige exvriend, die bepaalde wat ik aandeed en in het weekend wel en niet mocht doen'
'eindelijke weer vrijheid, nu lekker genieten'
Ach, hou toch op man. Met je middenklasse ideologie.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:59 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk wel een ramp zijn wanneer je sociale status wat daalt in een bekrompen boerendorpje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:44 schreef TiMPiN het volgende:
1. Het is je ex
2. Wat denkt jouw familie nou weer, "schamen omdat je een relatie met iemand heb gehad". Hoe bekrompen kan je zijn
Die ex klinkt als een veel leuker wijf dan jij en je 'kringen'quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:40 schreef kwalbertje het volgende:
Jij lijkt me ook nogal een naar persoon.quote:Toen ze met mij was was kleedde ze zich goed (omdat ik er wat van zei als ze er raar bijliep) en mocht van mij geen harddrugs gebruiken (want daar ben ik tegen en ik wil niet dat iemand waar ik een relatie mee aanga opeens verandert in iets dat ik niet wil).
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die ex klinkt als een veel leuker wijf dan jij en je 'kringen'
Oh, vandaar die toon. Uit de hoogte enzo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:12 schreef kwalbertje het volgende:
Misschien ter verduidelijking: ik kom uit bepaalde kringen waar het niet normaal is dat je zulk gedrag vertoont. Beschaafd gedragen is belangrijk (nee, ben geen christen, maar ookgeen armoedige tokkie)
Neus de lucht in terwijl die maar middenklasser isquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, vandaar die toon. Uit de hoogte enzo.
Het is nog meer een kwestie van in toom willen houden en klein houden, dan echt willen veranderen. En dat alles voor de familie en buitenwereld.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, vandaar die toon. Uit de hoogte enzo.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:17 schreef kwalbertje het volgende:
Daar zal je ex vast de show gestolen hebbenquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:12 schreef kwalbertje het volgende:
Misschien ter verduidelijking: ik kom uit bepaalde kringen waar het niet normaal is dat je zulk gedrag vertoont. Beschaafd gedragen is belangrijk (nee, ben geen christen, maar ookgeen armoedige tokkie)
beter dan jij ooit zult krijgenquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:16 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoe zag ze eruit voordat ze aan de drugs ging?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:23 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
Mijn ex kwam uit een pauperig vegetarisch hippiegezin. GL-PVVD stemmers. Toen ik met haar had zorgde ik ervoor dat ze zich normaal ging gedragen en niet meer zoveel dronk etc. MNijn 'kringen' zijn ook niet blauwbloed kakker kringen hoor. gewoon mensen wiens ouders hen een gedegen opvoeding gaven. Mensen die een fatsoenlijke, nuttige opleiding volden en wat nuttigs deden. Of het nou ICT was, of Politicologie. iig geen uitkeringstrekkende luiwammesen zoals haar familie. (En daar kwam ik ook pas te laat achter, toen ik al verliefd was).
En toch houdt ze je nog zo bezig. Je zou er bijna wat van gaan denken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:30 schreef kwalbertje het volgende:
Dat dus. Waarom mensen zich druk maken om zaken waar ze toch geen invloed op uitoefenen, is me een raadsel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:12 schreef eleusis het volgende:
Je familie en vrienden moeten zich met hun eigen leven bemoeien. Maak je er niet druk om!
Geen idee maar massa's mensen doen hetquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:22 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dat dus. Waarom mensen zich druk maken om zaken waar ze toch geen invloed op uitoefenen, is me een raadsel.
Normaal is ook maar relatief. Deed jij maar eens normaal, zullen sommige mensen zeggen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:59 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
Ik heb jou niks gevraagd tenzij jij pics van zijn ex hebt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
beter dan jij ooit zult krijgen
Alsof TS doet aan seks voor het huwelijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:37 schreef Xennia het volgende:
De seks met haar was beter he. Lekker wild en ongeremd. Met je huidige vriendin uit haar goede familie heb je degelijke seks. En zeker niet vaker dan gemiddeld.
Misschien heeft zijn nette vriendin wel hele stoute fantasiën waar haar familie niets van af weet?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:37 schreef Xennia het volgende:
De seks met haar was beter he. Lekker wild en ongeremd. Met je huidige vriendin uit haar goede familie heb je degelijke seks. En zeker niet vaker dan gemiddeld.
Die vriendin zegt nee kwalbert deze week niet meer we hebben het gemiddelde al gehaald.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:37 schreef Xennia het volgende:
Ik zou me eerder schamen voor jou, damn wat ben jij obsessief bezig met je ex zeg.. Weet je zeker dat je er wel overheen bent?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:25 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
Wat een vervelend mannetje ben jij. Je familie mag trots op je zijn: ze hebben je opgevoed tot een xenofobe snob.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:23 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:17 schreef kwalbertje het volgende:
De wereldvreemdheid is ook vaak wat mensen die praten in termen van "betere kringen" zo typeert.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:19 schreef purplerose het volgende:
TS krijgt niet de steun waar hij op hooptedus die zien we niet meer terug
Poeh hee, applaus voor jezelfquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:30 schreef kwalbertje het volgende:
Wat ik heb gepresteerd? een nuttige studie en een eigen huis waar menig student een minikamertje heeft.iig zit ik niet aaan de drugs en hebben we geen krakende uitkeringstrekkers of familieleden in boedhistenkloosters. Daarom zijn wij beter.
Hij komt er op zn sterfbed wel achter waar het leven echt om draaitquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:31 schreef Mistbank het volgende:
[..]
De wereldvreemdheid is ook vaak wat mensen die praten in termen van "betere kringen" zo typeert.
TS mist ieder vermogen om in te schatten hoe zo'n huilerige OP overkomt op de meeste mensen.
Daar heeft ooit al in de jaren 60 eens iemand een liedje over gemaakt dat niet iedereen van het materialistische isquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:30 schreef kwalbertje het volgende:
Wat ik heb gepresteerd? een nuttige studie en een eigen huis waar menig student een minikamertje heeft.iig zit ik niet aaan de drugs en hebben we geen krakende uitkeringstrekkers of familieleden in boedhistenkloosters. Daarom zijn wij beter.
Nuttige studie? Welke is dat dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:30 schreef kwalbertje het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:30 schreef kwalbertje het volgende:
'Hij noemt redbull harddrugs.'quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar haar kant van het verhaal!
Ik denk dat deze uitspraken daar zeker in zullen staan:
'verwende jongen die denkt dat alles om geld en status () draait en waarbij de navelstreng nooit helemaal is doorgeknipt'
'bazige exvriend, die bepaalde wat ik aandeed en in het weekend wel en niet mocht doen'
'eindelijke weer vrijheid, nu lekker genieten'
Wat is daar nu weer mis mee?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
'Hij wilde zijn stropdas omhouden tijdens de seks.'
En vooral van sex geniet ze.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:49 schreef RedPeaches het volgende:
Niet iedereen is zo'n saaie en arrogante kwal als jij![]()
Jou vriendin klinkt als een heerlijk wijf dat lekker dr eigen leven heeft en bovendien GENIET.
Ik zal hem iets aanpassen:quote:
"allerlij"quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:49 schreef RedPeaches het volgende:
Niet iedereen is zo'n saaie en arrogante kwal als jij![]()
Jou vriendin klinkt als een heerlijk wijf dat lekker dr eigen leven heeft en bovendien GENIET. Niet iedereen wil meteen op zijn 23ste aan allerlij plichten vast zitten.. Lekker feesten en dan kun je op je oude dag tenminste iets vertellen in plaats van alleen maar lopen zeiken over dat je zo'n geweldig net persoontje wasBovendien: Wie ben jij om haar te gaan vertellen wat ze moet doen? Jaloers omdat ze los durft te gaan?
Meer heb ik er niet over te zeggen
Hij zal af en toe ook wel eens wat innemen dus TS gebruikt ook drugsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:12 schreef fathank het volgende:
Ze gebruikt harddrugs?
Dus ze drinkt alcohol, wat een boefje.
Slecht zal niet het juiste woord zijn, eerder saaiquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:49 schreef FBreijer het volgende:
Hoe komen mensen erbij dat mensen die niet als een stel losgeslagen junkies leven direct slecht in bed zijn?
OMG! kunnen ze jou alsjeblieft postnataal aborteren en je hele familie erbij!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:12 schreef kwalbertje het volgende:
daar haalt hij het gemiddelde niet mee. Die vindt 1x in de maand genoeg, gewoon even snel recht op en neer, met het licht uit en dan weer slapen, in een aparte slaapkamer uiteraard.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:37 schreef Xennia het volgende:
nee joh hij heeft vandaag nog gepost.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:22 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ouders van TS zijn erachter gekomen dat zoonlief gebruik maakt van het vervloekte verdorven zondige internet.
wat een faal in levenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:30 schreef kwalbertje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |