Jouw familie en jouw 'kringen' klinken als vervelend volkquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:17 schreef kwalbertje het volgende:
Ik wordt nu aangekeken op mijn slechte beoordelingsvermogen van een partner. Mijn ex gedroeg zich tijdens de relatie soms ook al zo losbandig, alleen hield ik het nog beperkt. Nu heb ik gelukkig een vriendin die zich wel beschaafd gedraagt en ook uit betere kringen komt. daarmee is het toch een beetje gesust. Toch wordt er nog flink wat geroddeld in de familie over mijn ex.
Ja dus? Lekker boeiend.. Laat ze roddelen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:17 schreef kwalbertje het volgende:
Ik wordt nu aangekeken op mijn slechte beoordelingsvermogen van een partner. Mijn ex gedroeg zich tijdens de relatie soms ook al zo losbandig, alleen hield ik het nog beperkt. Nu heb ik gelukkig een vriendin die zich wel beschaafd gedraagt en ook uit betere kringen komt. daarmee is het toch een beetje gesust. Toch wordt er nog flink wat geroddeld in de familie over mijn ex.
Dat inderdaad. Die mensen zijn zelf ontzettend respectloos en je zit duidelijk onder de plak bij je moeder. Niet iedereen is blijkbaar zo beschaafd als julliequote:Op donderdag 17 juni 2010 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jouw familie en jouw 'kringen' klinken als vervelend volk
Mijn ex kwam uit een pauperig vegetarisch hippiegezin. GL-PVVD stemmers. Toen ik met haar had zorgde ik ervoor dat ze zich normaal ging gedragen en niet meer zoveel dronk etc. MNijn 'kringen' zijn ook niet blauwbloed kakker kringen hoor. gewoon mensen wiens ouders hen een gedegen opvoeding gaven. Mensen die een fatsoenlijke, nuttige opleiding volden en wat nuttigs deden. Of het nou ICT was, of Politicologie. iig geen uitkeringstrekkende luiwammesen zoals haar familie. (En daar kwam ik ook pas te laat achter, toen ik al verliefd was).quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:20 schreef Re het volgende:
apart topic... ben je nou zo trots dat toen jullie wel nog iets hadden dat je haar flink onder de duim had en nu dat ze dat niet meer is ze gewoon lekker doet wat ze wil doen, of wat?
hmmmm ik vind jouw familie een beetje eng egenlijk, die sociale controle zou ik compleet gek van worden. Maar dit topic is dus omdat jouw familie iets van je wil waar je geheel niet verantwoordelijk voor bent...?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:23 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
Mijn ex kwam uit een pauperig vegetarisch hippiegezin. GL-PVVD stemmers. Toen ik met haar had zorgde ik ervoor dat ze zich normaal ging gedragen en niet meer zoveel dronk etc. MNijn 'kringen' zijn ook niet blauwbloed kakker kringen hoor. gewoon mensen wiens ouders hen een gedegen opvoeding gaven. Mensen die een fatsoenlijke, nuttige opleiding volden en wat nuttigs deden. Of het nou ICT was, of Politicologie. iig geen uitkeringstrekkende luiwammesen zoals haar familie. (En daar kwam ik ook pas te laat achter, toen ik al verliefd was).
Ze is 23 en zou zich eens volwassen moeten gaan gedragen. Ik woon nu gewoon samen, heb mijn studie bijna afgemaakt en ga straks werken. ik wil nuttig zijn voor de maatschappij. Zij doet een flut pretstudie waar ze niks mee kan en denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft. Werken doet ze wel, maar alleen om haar geld te verpatsen aan bier ipv sparen voor de toekomst. Ze leeft ook in zo'n stinkend studentenhok, nog steeds.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:15 schreef UltraBrain het volgende:
Oftewel, ze geniet van het leven sinds jij uit haar leven bent.
Ik schaam me voor jouw familie.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:17 schreef kwalbertje het volgende:
Wat is nou precies je probleem? HEt is je ex, ga door met je leven. Waarom heb je het hier over? Wat kan jou het toch schelen!?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:25 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
Ze is 23 en zou zich eens volwassen moeten gaan gedragen. Ik woon nu gewoon samen, heb mijn studie bijna afgemaakt en ga straks werken. ik wil nuttig zijn voor de maatschappij. Zij doet een flut pretstudie waar ze niks mee kan en denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft. Werken doet ze wel, maar alleen om haar geld te verpatsen aan bier ipv sparen voor de toekomst. Ze leeft ook in zo'n stinkend studentenhok, nog steeds.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |