Normaal is ook maar relatief. Deed jij maar eens normaal, zullen sommige mensen zeggen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:59 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
Dan doet ze eindelijk eens normaal.
Ik heb jou niks gevraagd tenzij jij pics van zijn ex hebt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
beter dan jij ooit zult krijgen
Alsof TS doet aan seks voor het huwelijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:37 schreef Xennia het volgende:
De seks met haar was beter he. Lekker wild en ongeremd. Met je huidige vriendin uit haar goede familie heb je degelijke seks. En zeker niet vaker dan gemiddeld.
Misschien heeft zijn nette vriendin wel hele stoute fantasiën waar haar familie niets van af weet?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:37 schreef Xennia het volgende:
De seks met haar was beter he. Lekker wild en ongeremd. Met je huidige vriendin uit haar goede familie heb je degelijke seks. En zeker niet vaker dan gemiddeld.
Die vriendin zegt nee kwalbert deze week niet meer we hebben het gemiddelde al gehaald.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:37 schreef Xennia het volgende:
Ik zou me eerder schamen voor jou, damn wat ben jij obsessief bezig met je ex zeg.. Weet je zeker dat je er wel overheen bent?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:25 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
Ze is 23 en zou zich eens volwassen moeten gaan gedragen. Ik woon nu gewoon samen, heb mijn studie bijna afgemaakt en ga straks werken. ik wil nuttig zijn voor de maatschappij. Zij doet een flut pretstudie waar ze niks mee kan en denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft. Werken doet ze wel, maar alleen om haar geld te verpatsen aan bier ipv sparen voor de toekomst. Ze leeft ook in zo'n stinkend studentenhok, nog steeds.
Wat een vervelend mannetje ben jij. Je familie mag trots op je zijn: ze hebben je opgevoed tot een xenofobe snob.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:23 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
Mijn ex kwam uit een pauperig vegetarisch hippiegezin. GL-PVVD stemmers. Toen ik met haar had zorgde ik ervoor dat ze zich normaal ging gedragen en niet meer zoveel dronk etc. MNijn 'kringen' zijn ook niet blauwbloed kakker kringen hoor. gewoon mensen wiens ouders hen een gedegen opvoeding gaven. Mensen die een fatsoenlijke, nuttige opleiding volden en wat nuttigs deden. Of het nou ICT was, of Politicologie. iig geen uitkeringstrekkende luiwammesen zoals haar familie. (En daar kwam ik ook pas te laat achter, toen ik al verliefd was).
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:17 schreef kwalbertje het volgende:
Ik wordt nu aangekeken op mijn slechte beoordelingsvermogen van een partner. Mijn ex gedroeg zich tijdens de relatie soms ook al zo losbandig, alleen hield ik het nog beperkt. Nu heb ik gelukkig een vriendin die zich wel beschaafd gedraagt en ook uit betere kringen komt. daarmee is het toch een beetje gesust. Toch wordt er nog flink wat geroddeld in de familie over mijn ex.
De wereldvreemdheid is ook vaak wat mensen die praten in termen van "betere kringen" zo typeert.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:19 schreef purplerose het volgende:
TS krijgt niet de steun waar hij op hooptedus die zien we niet meer terug
Poeh hee, applaus voor jezelfquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:30 schreef kwalbertje het volgende:
Wat ik heb gepresteerd? een nuttige studie en een eigen huis waar menig student een minikamertje heeft.iig zit ik niet aaan de drugs en hebben we geen krakende uitkeringstrekkers of familieleden in boedhistenkloosters. Daarom zijn wij beter.
Hij komt er op zn sterfbed wel achter waar het leven echt om draaitquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:31 schreef Mistbank het volgende:
[..]
De wereldvreemdheid is ook vaak wat mensen die praten in termen van "betere kringen" zo typeert.
TS mist ieder vermogen om in te schatten hoe zo'n huilerige OP overkomt op de meeste mensen.
Daar heeft ooit al in de jaren 60 eens iemand een liedje over gemaakt dat niet iedereen van het materialistische isquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:30 schreef kwalbertje het volgende:
Wat ik heb gepresteerd? een nuttige studie en een eigen huis waar menig student een minikamertje heeft.iig zit ik niet aaan de drugs en hebben we geen krakende uitkeringstrekkers of familieleden in boedhistenkloosters. Daarom zijn wij beter.
Nuttige studie? Welke is dat dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:30 schreef kwalbertje het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:30 schreef kwalbertje het volgende:
'Hij noemt redbull harddrugs.'quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar haar kant van het verhaal!
Ik denk dat deze uitspraken daar zeker in zullen staan:
'verwende jongen die denkt dat alles om geld en status () draait en waarbij de navelstreng nooit helemaal is doorgeknipt'
'bazige exvriend, die bepaalde wat ik aandeed en in het weekend wel en niet mocht doen'
'eindelijke weer vrijheid, nu lekker genieten'
Wat is daar nu weer mis mee?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
'Hij wilde zijn stropdas omhouden tijdens de seks.'
En vooral van sex geniet ze.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:49 schreef RedPeaches het volgende:
Niet iedereen is zo'n saaie en arrogante kwal als jij![]()
Jou vriendin klinkt als een heerlijk wijf dat lekker dr eigen leven heeft en bovendien GENIET.
Ik zal hem iets aanpassen:quote:
"allerlij"quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:49 schreef RedPeaches het volgende:
Niet iedereen is zo'n saaie en arrogante kwal als jij![]()
Jou vriendin klinkt als een heerlijk wijf dat lekker dr eigen leven heeft en bovendien GENIET. Niet iedereen wil meteen op zijn 23ste aan allerlij plichten vast zitten.. Lekker feesten en dan kun je op je oude dag tenminste iets vertellen in plaats van alleen maar lopen zeiken over dat je zo'n geweldig net persoontje wasBovendien: Wie ben jij om haar te gaan vertellen wat ze moet doen? Jaloers omdat ze los durft te gaan?
Meer heb ik er niet over te zeggen
Hij zal af en toe ook wel eens wat innemen dus TS gebruikt ook drugsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:12 schreef fathank het volgende:
Ze gebruikt harddrugs?
Dus ze drinkt alcohol, wat een boefje.
Slecht zal niet het juiste woord zijn, eerder saaiquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:49 schreef FBreijer het volgende:
Hoe komen mensen erbij dat mensen die niet als een stel losgeslagen junkies leven direct slecht in bed zijn?
OMG! kunnen ze jou alsjeblieft postnataal aborteren en je hele familie erbij!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:12 schreef kwalbertje het volgende:
Misschien ter verduidelijking: ik kom uit bepaalde kringen waar het niet normaal is dat je zulk gedrag vertoont. Beschaafd gedragen is belangrijk (nee, ben geen christen, maar ookgeen armoedige tokkie)
daar haalt hij het gemiddelde niet mee. Die vindt 1x in de maand genoeg, gewoon even snel recht op en neer, met het licht uit en dan weer slapen, in een aparte slaapkamer uiteraard.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:37 schreef Xennia het volgende:
nee joh hij heeft vandaag nog gepost.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:22 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ouders van TS zijn erachter gekomen dat zoonlief gebruik maakt van het vervloekte verdorven zondige internet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |