quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:40 schreef kwalbertje het volgende:
Ik heb wel gevoel voor haar. Haatgevoelens.
Ik voel me boos dat zij zolang heeft gedaan alsof zij een braaf meisje was, maar achter mijn rug om zich kapotzoop.
Ik ben boos dat zij me uitlachte toen ik zei dat ik haar maar kinderachtig vond. Toen het uitging was ze zo respectloos, heb nooit iemand zo tegen mij zien doen.
Daarbij heb ik haar echt veel gegeven, heb zelfs gewacht op haar toen zij een paar maandjes in het buitenland zat. En vervolgens dit. Nee, zo iemand vergeef ik niet.
Eeuwenoude wijsheid: "Haat en liefde ligt dicht bij elkaar"quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:40 schreef kwalbertje het volgende:
Ik voel me boos dat zij zolang heeft gedaan alsof zij een braaf meisje was, maar achter mijn rug om zich kapotzoop.
Ik ben boos dat zij me uitlachte toen ik zei dat ik haar maar kinderachtig vond. Toen het uitging was ze zo respectloos, heb nooit iemand zo tegen mij zien doen.
Daarbij heb ik haar echt veel gegeven, heb zelfs gewacht op haar toen zij een paar maandjes in het buitenland zat. En vervolgens dit. Nee, zo iemand vergeef ik niet.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:40 schreef kwalbertje het volgende:
En vevolgens dit? Alsof dit tegen jou persoonlijk is gericht? Kom op, je stelt je aan. Laat het achter je en heb een leuk leven met je huidige vriendin.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:40 schreef kwalbertje het volgende:
Een sneu arrogant burgerlijk mannetje dat bij zijn (gehele) bemoeizuchtige familie onder de plak zit?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:40 schreef kwalbertje het volgende:
Maar die ex is toch leuker waarschijnlijk. Anders is ie niet zo duidelijk bezig met de streepjes van de +'jes weg te gummen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En vevolgens dit? Alsof dit tegen jou persoonlijk is gericht? Kom op, je stelt je aan. Laat het achter je en heb een leuk leven met je huidige vriendin.
Nee vervolgens het bovenstaande. Nu ben ik van haar af maar ik vind dat iemand haar eens hard een les moet leren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En vevolgens dit? Alsof dit tegen jou persoonlijk is gericht? Kom op, je stelt je aan. Laat het achter je en heb een leuk leven met je huidige vriendin.
Nee hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:45 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Maar die ex is toch leuker waarschijnlijk. Anders is ie niet zo duidelijk bezig met de streepjes van de +'jes weg te gummen.
I'm sensing some serious issues here.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:46 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
Nee vervolgens het bovenstaande. Nu ben ik van haar af maar ik vind dat iemand haar eens hard een les moet leren.
Je klaagt hier anders genoeg, over zaken die jou nuchter bekeken geen zak aangaan. (En je familie al helemaal niet.)quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:47 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
Nee hoor.
ik heb niks te klagen met mijn huidige vriendin.
Maar mijn ex en hoe het uitging en haar achterlijke gedrag zitten me dwars.
Het is je ex, je zou helemaal niets moeten vinden. Het is een 0 voor jou. Geen -1!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:46 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
Nee vervolgens het bovenstaande. Nu ben ik van haar af maar ik vind dat iemand haar eens hard een les moet leren.
Zal het even voor je samenvatten:quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:40 schreef kwalbertje het volgende:
Want?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:46 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
Och, gezien jouw gedrag tijdens de relatie heb jij ook nooit respect voor haar gehad. What goes around, comes around.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:40 schreef kwalbertje het volgende:
Misschien is dit wel normaal voor haar, maar niet voor jou. En wat is normaal? :Squote:Op donderdag 17 juni 2010 16:59 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
Dan doet ze eindelijk eens normaal.
Je verdiende loon, echte bazen vergissen zich niet zo in mensen en hebben geen paupervriendinnetjes, duh!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:17 schreef kwalbertje het volgende:
Ik wordt nu aangekeken op mijn slechte beoordelingsvermogen van een partner. Mijn ex gedroeg zich tijdens de relatie soms ook al zo losbandig, alleen hield ik het nog beperkt. Nu heb ik gelukkig een vriendin die zich wel beschaafd gedraagt en ook uit betere kringen komt. daarmee is het toch een beetje gesust. Toch wordt er nog flink wat geroddeld in de familie over mijn ex.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |