abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:41:26 #51
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_82938374
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:40 schreef kwalbertje het volgende:
Ik heb wel gevoel voor haar. Haatgevoelens.

Ik voel me boos dat zij zolang heeft gedaan alsof zij een braaf meisje was, maar achter mijn rug om zich kapotzoop.
Ik ben boos dat zij me uitlachte toen ik zei dat ik haar maar kinderachtig vond. Toen het uitging was ze zo respectloos, heb nooit iemand zo tegen mij zien doen.
Daarbij heb ik haar echt veel gegeven, heb zelfs gewacht op haar toen zij een paar maandjes in het buitenland zat. En vervolgens dit. Nee, zo iemand vergeef ik niet.

Nou nou nou, wat een issues allemaal zeg.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:41:36 #52
236046 NotYou
tigerblood
pi_82938382
Ik gok dat je ex blij is van jou en je familie af te zijn en als ik dit topic zo lees terecht.
Je suis Charlie Sheen
pi_82938408
quote:

Ik voel me boos dat zij zolang heeft gedaan alsof zij een braaf meisje was, maar achter mijn rug om zich kapotzoop.
Ik ben boos dat zij me uitlachte toen ik zei dat ik haar maar kinderachtig vond. Toen het uitging was ze zo respectloos, heb nooit iemand zo tegen mij zien doen.
Daarbij heb ik haar echt veel gegeven, heb zelfs gewacht op haar toen zij een paar maandjes in het buitenland zat. En vervolgens dit. Nee, zo iemand vergeef ik niet.
Eeuwenoude wijsheid: "Haat en liefde ligt dicht bij elkaar"

Als je echt zo blij was dat je van d'r af was, had het je écht niets uitgemaakt
pi_82938420
quote:

Dus het gaat nu om het boos zijn op je ex, niet om hoe zij zich nu gedraagt.. Je bent gewoon boos op der hoe zij zich toen gedroeg en daardoor heb je jezelf niet van haar af kunnen 'zetten'..
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:42:29 #55
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_82938424
quote:

En vevolgens dit? Alsof dit tegen jou persoonlijk is gericht? Kom op, je stelt je aan. Laat het achter je en heb een leuk leven met je huidige vriendin.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:44:53 #56
236046 NotYou
tigerblood
pi_82938574
quote:

Een sneu arrogant burgerlijk mannetje dat bij zijn (gehele) bemoeizuchtige familie onder de plak zit?
Je suis Charlie Sheen
pi_82938615
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En vevolgens dit? Alsof dit tegen jou persoonlijk is gericht? Kom op, je stelt je aan. Laat het achter je en heb een leuk leven met je huidige vriendin.
Maar die ex is toch leuker waarschijnlijk. Anders is ie niet zo duidelijk bezig met de streepjes van de +'jes weg te gummen.
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:46:04 #58
307537 kwalbertje
Hoi! Ik ben Kwalbert.
pi_82938651
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee vervolgens het bovenstaande. Nu ben ik van haar af maar ik vind dat iemand haar eens hard een les moet leren.
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:47:00 #59
307537 kwalbertje
Hoi! Ik ben Kwalbert.
pi_82938714
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:45 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Maar die ex is toch leuker waarschijnlijk. Anders is ie niet zo duidelijk bezig met de streepjes van de +'jes weg te gummen.
Nee hoor.
ik heb niks te klagen met mijn huidige vriendin.
Maar mijn ex en hoe het uitging en haar achterlijke gedrag zitten me dwars.
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:47:11 #60
236046 NotYou
tigerblood
pi_82938727
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:46 schreef kwalbertje het volgende:

[..]

Nee vervolgens het bovenstaande. Nu ben ik van haar af maar ik vind dat iemand haar eens hard een les moet leren.
I'm sensing some serious issues here.
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:48:11 #61
236046 NotYou
tigerblood
pi_82938794
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:47 schreef kwalbertje het volgende:

[..]

Nee hoor.
ik heb niks te klagen met mijn huidige vriendin.
Maar mijn ex en hoe het uitging en haar achterlijke gedrag zitten me dwars.
Je klaagt hier anders genoeg, over zaken die jou nuchter bekeken geen zak aangaan. (En je familie al helemaal niet.)
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:48:19 #62
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82938798
quote:

[..]

Het is je ex, je zou helemaal niets moeten vinden. Het is een 0 voor jou. Geen -1!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_82938940
quote:

Zal het even voor je samenvatten:

TS is nog niet over z'n ex heen.

Alsjeblieft.
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:53:09 #64
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_82939076
quote:

[..]

Want?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_82939188
Of TS is een heel triest mannetje.
Of TS is een troll.. wat ik meer verwacht.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_82939252
TS is een verwend joch
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:59:41 #67
307537 kwalbertje
Hoi! Ik ben Kwalbert.
pi_82939420
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:53 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Want?
Dan doet ze eindelijk eens normaal.
pi_82939637
quote:

Och, gezien jouw gedrag tijdens de relatie heb jij ook nooit respect voor haar gehad. What goes around, comes around.

Ik ben wel blij voor haar dat ze van je af is. Jij en je familie zijn volledig krankzinnig.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_82939746
Je ex is blij dat ze van je af is en reageert zich af door bepaalde dingen te doen.

Misschien had jij niet zo bazig en eng moeten doen.
pi_82939756
Het is ook allemaal maar de vraag hoe oprecht de verontwaardiging van TS is. Hij heeft er blijkbaar geen moeite mee om iemand consequent te corrigeren / te willen laten aanpassen etc, maar wanneer hij wordt geconfronteerd door zijn familie met wie zij altijd al is geweest, dan slaat hij door in huilerig geklaag.
pi_82939913
TS mist r.

Hij kan haar maar niet uit zijn hoofd zetten en baalt nog steeds dat hij gezwicht is voor de druk van zijn familie om met haar te kappen en een leven te gaan leiden zoals zij dat voor hem uitgestippeld zouden hebben
compact en kleverig.
pi_82940190
Ik ben heel benieuwd naar haar kant van het verhaal!
Ik denk dat deze uitspraken daar zeker in zullen staan:

'verwende jongen die denkt dat alles om geld en status ( ) draait en waarbij de navelstreng nooit helemaal is doorgeknipt'

'bazige exvriend, die bepaalde wat ik aandeed en in het weekend wel en niet mocht doen'

'eindelijke weer vrijheid, nu lekker genieten'
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_82940899
dubbele post..
pi_82940979
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:59 schreef kwalbertje het volgende:

[..]

Dan doet ze eindelijk eens normaal.
Misschien is dit wel normaal voor haar, maar niet voor jou. En wat is normaal? :S
pi_82941171
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:17 schreef kwalbertje het volgende:
Ik wordt nu aangekeken op mijn slechte beoordelingsvermogen van een partner. Mijn ex gedroeg zich tijdens de relatie soms ook al zo losbandig, alleen hield ik het nog beperkt. Nu heb ik gelukkig een vriendin die zich wel beschaafd gedraagt en ook uit betere kringen komt. daarmee is het toch een beetje gesust. Toch wordt er nog flink wat geroddeld in de familie over mijn ex.
Je verdiende loon, echte bazen vergissen zich niet zo in mensen en hebben geen paupervriendinnetjes, duh!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')